MENU

Η ΕΡΤ ετοιμάζεται να περάσει σε μία νέα εποχή και να αποτελέσει τη «στέγη» του ελληνικού μπάσκετ και για την ακρίβεια ολόκληρης της Basket League. Ο ΕΣΑΚΕ βρίσκεται πολύ κοντά στην υπογραφή των συμβολαίων με τη δημόσια τηλεόραση, που θα φέρει όλες τις ομάδες της λίγκας στην ΕΡΤ και δώσει πρόσβαση στον κόσμο στις αναμετρήσεις του πρωταθλήματος.

Από την πρώτη στιγμή έχει σημειωθεί πως η Basket League έχει ανταγωνιστικά παιχνίδια (σαν εκείνα που γίνονται αυτές τις μέρες στο Super Cup), δύο μεγάλα brand names (Παναθηναϊκός - ΑΕΚ), ενώ έχει τονιστεί η ανάγκη να προβάλλονται οι αγώνες σε κατάλληλες ώρες. Για παράδειγμα, το περσινό πρόγραμμα με τις αναμετρήσεις τα μεσημέρια του Σαββάτου σε παράλληλη μετάδοση δεν έκανε καλό στο ίδιο το προϊόν.

Η τηλεθέαση των ημιτελικών του Super Cup απέδειξε πως το ελληνικό κοινό λατρεύει το μπάσκετ και οι ομάδες της πρώτης τετράδας κάνουν δεδομένα... γκελ στους φιλάθλους της χώρας. Άλλωστε, τα νούμερα μιλούν από μόνα τους και δείχνουν πώς η ΕΡΤ μπορεί να κερδίσει από το επικείμενο deal με τον ΕΣΑΚΕ και να φέρει το μπάσκετ ξανά στα σπίτια ολοένα και περισσότερων Ελλήνων. 

«Εκτόξευση» στην τηλεθέαση, εννέα φορές πάνω από τον μ.ό. του καναλιού!

Όπως αναφέρουν τα σχετικά νούμερα, το Προμηθέας - ΑΕΚ έφτασε στην 4η περίοδο τους 163.000 τηλεθεατές και η ΕΡΤ ανέβηκε στο 6% τηλεθέασης στο γενικό σύνολο (6,3% στο δυναμικό κοινό). Αργότερα, στον δεύτερο ημιτελικό οι τηλεθεατές παρέμειναν πολλοί (155.000 στην 4η περίοδο), όμως το ποσοστό δικαιολογημένα έπεσε (3,4% στο γενικό σύνολο και 3,1% στο κοινό ηλικίας 18-54). Καταλαβαίνει κανείς πως το δεύτερο ματς «έπεσε» πάνω στον αγώνα του Ολυμπιακού με την Ομόνοια για το Champions League, αλλά και στην prime time των μεγάλων καναλιών. 

Οι παραπάνω αριθμοί δείχνουν την απήχηση του Super Cup και την... εκτόξευση της ΕΡΤ με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο. Γιατί το λέμε αυτό; Ας πάρουμε μία τυχαία ημέρα: την Τρίτη (22/9), δηλαδή την προηγούμενη των ημιτελικών της διοργάνωσης του ΕΣΑΚΕ. Η δημόσια τηλεόραση είχε μέσο όρο τηλεθέασης 0,7%.

Από το 0,7% της Τρίτης, λοιπόν, το ποσοστό ανέβηκε εννέα φορές στο ματς των Πατρινών με την «Ένωση» (6,3% στο κοινό 18-54) και πέντε φορές στο παιχνίδι του Περιστερίου με το «τριφύλλι» (3,4% στο γενικό σύνολο), που μάλιστα έπαιζε και σε prime time.

Το Super Cup εννεαπλασίασε την τηλεθέαση της ΕΡΤ!
EVENTS