MENU

Και μπορεί ήδη να είναι τουλάχιστον οι φαν του αθλήματος στους ρυθμούς του Ευρωμπάσκετ, όμως όσοι παρατηρούσαν τις τελευταίες ημέρες τη διαφημιστική καμπάνια στα βαγόνια του μετρό της Αθήνας, καθώς η ΣΤΑΣΥ υποστηρίζει τη διαφημιστική καμπάνια της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ), έπρεπε να λύσουν έναν γρίφο: Το πότε και πού διεξάγονται οι αγώνες της Εθνικής μας, μια και οι υπεύθυνοι της καμπάνιας ξέχασαν (!!!) να τα γράψουν στις διαφημιστικές αφίσες!

Διαφημιστική αφίσα με παίκτριες της Εθνικής ομάδας μπάσκετ. Εκτός από τη λέξη PIRΑEUS δεν αναγράφονται πουθενά οι ημερομηνίες διεξαγωγής του ομίλου της Εθνικής μας αλλά ούτε ότι οι αγώνες διεξάγονται στο ΣΕΦ.

Πριν από λίγες ημέρες τόσο ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Χάρης Δαμάσκος όσο και ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης Ευάγγελος Λιόλιος με δηλώσεις τους χαιρέτιζαν τη διαφημιστική σύμπραξη ΣΤΑΣΥ και ΕΟΚ για το Ευρωμπάσκετ Γυναικών 2025, με τον πρώτο να δηλώνει ότι «είναι ιδιαίτερη τιμή για τις Σταθερές Συγκοινωνίες να συμμετέχουμε ενεργά ως θεσμικός υποστηρικτής στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Γυναικών της FIBA που διοργανώνεται στο ιστορικό Στάδιο Ειρήνης και Φιλίαςστηρίζοντας με διαφημιστική καμπάνια τη διοργάνωση και τα μηνύματα που αυτή πρεσβεύει.

Ο αθλητισμός και οι αστικές συγκοινωνίες έχουν κοινό παρονομαστή: ενώνουν ανθρώπους», και τον δεύτερο να συμπληρώνει ότι «η ΣΤΑΣΥ στηρίζει έμπρακτα αυτή την προσπάθεια και με μια λέξη που εκφράζει σταθερά τη δική μας φιλοσοφία για το μπάσκετ, το “Μαζί”, δίνει τον παλμό και προτρέπει τους Ελληνες να είναι δίπλα στην Εθνική ομάδα. Το ελληνικό μπάσκετ έχει αποκτήσει έναν σταθερό συνεργάτη και τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στις προσπάθειές μας»!

Ομως και οι δύο δεν έδειξαν να ανησυχούν από το γεγονός ότι στις διαφημίσεις στα βαγόνια και στις στάσεις του μετρό δεν αναφέρονται το πού και το πότε διοργανώνεται το Ευρωμπάσκετ και κατά συνέπεια πώς θα… μάθουν οι Ελληνες επιβάτες αλλά και οι τουρίστες για την πανευρωπαϊκή αθλητική εκδήλωση, προκειμένου να την παρακολουθήσουν. 

Η «Espresso» απευθύνθηκε στους υπευθύνους του Γραφείου Τύπου της ΣΤΑΣΥ, οι οποίοι μας πληροφόρησαν πως η εταιρία δεν έχει σχέση με το «δημιουργικό» κομμάτι της διαφημιστικής καμπάνιας, απλώς τη φιλοξένησαν στις στάσεις και στα βαγόνια του μετρό, ρίχνοντας το… μπαλάκι των ευθυνών στην Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης. Ετσι, λοιπόν, απευθυνθήκαμε στον υπεύθυνο του Γραφείου Τύπου της ΕΟΚ, ο οποίος αποφεύγει να μας αναφέρει ποια διαφημιστική εταιρία ανέλαβε τη μεγάλη και δαπανηρή καμπάνια -με τηλεοπτικά και digital βίντεο, δυναμικά μηνύματα και προσανατολισμό στην κοινωνική ενεργοποίηση- για να ενισχύσει την προβολή και την υποστήριξη της Εθνικής Γυναικών.

Ο… γρίφος με τα άφαντα στοιχεία του πότε και πού σε διαφήμιση σε βαγόνι του μετρό

Μας παρέπεμψε, δε, να στείλουμε e-mail στη διοίκηση της Ομοσπονδίας, όπως και κάναμε, αλλά μέχρι αργά χθες το απόγευμα δεν μας απάντησε κανείς στα παρακάτω εύλογα ερωτήματα:

● Πόσο κόστισε η καμπάνια και ποια διαφημιστική εταιρία την ανέλαβε;

● Εγινε διαγωνισμός ή απευθείας ανάθεση;

● Εκτός από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, συνέβαλαν οικονομικά στην καμπάνια και άλλοι δημόσιοι φορείς ή οργανισμοί;

● Επί της ουσίας, πώς κρίνετε τη διαφημιστική καμπάνια όπου δεν αναφέρονται ο τόπος και ο χρόνος διεξαγωγής του Ευρωμπάσκετ στις καταχωρίσεις στα βαγόνια του μετρό;

Αξίζει να σημειωθεί πως η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης λειτουργεί υπό την επίβλεψη του υφυπουργείου Αθλητισμού, όπως προβλέπεται για όλες τις επίσημες αθλητικές ομοσπονδίες στην Ελλάδα, αν και λειτουργεί με δική της διοίκηση, οικονομικό προϋπολογισμό, κρατικές επιχορηγήσεις και χορηγούς. Αλήθεια, ο υφυπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης είναι ικανοποιημένος από τη μεγάλη και δαπανηρή διαφημιστική καμπάνια της ΕΟΚ σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ για τη διοργάνωση του Ευρωμπάσκετ στο μετρό, όπου δεν αναφέρεται πού και πότε διοργανώνεται;

Πηγή: espressonews.gr

Η απίθανη παράλειψη στη διαφημιστική καμπάνια ΣΤΑΣΥ και ΕΟΚ για το Ευρωμπάσκετ Γυναικών