MENU

Η TCL είναι Global Partner της FIBA από το 2018 και το 2021 επεκτείναν τη συνεργασία τους στο πλαίσιο του προγράμματος Her World Her Rules. FIBA και TCL, έχοντας κοινές αξίες, ξεκίνησαν την καμπάνια  #TCLforHer, με σκοπό να ενισχύσουν τα κορίτσια και τις γυναίκες στο να ξεδιπλώσουν όλες τις δυνατότητες τους.

Φέτος και ενόψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Γυναικών 2022 ως μέρος των παγκόσμιων προσπαθειών τους για την ενδυνάμωση των γυναικών και σε συνεργασία με τη FIBA ​​και το «Her World, Her Rules», η TCL εγκαινίασε την καμπάνια «Break & Believe», με στόχο να εμπνεύσει τα νέα κορίτσια να ξεπεράσουν πάσης φύσεως περιορισμούς και στερεότυπα και να πιστέψουν στις δυνατότητές τους μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων.

Για το λόγο αυτό, TCL και FIBA κάλεσαν όλες τις Εθνικές Ομοσπονδίες Μπάσκετ να συμμετέχουν στην εκστρατεία ενδυνάμωσης των κοριτσιών, υποστηρίζοντας και βοηθώντας τους να σπάσουν τα εμπόδια και να χτίσουν αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Η Ελληνική Ομοσπονδία Καλθοσφαίρισης συμμετείχε ενεργά στην προσπάθεια αυτή, διοργανώνοντας εκτός των άλλων και ένα επιμορφωτικό σεμινάριο για νεαρές αθλήτριες με τη συμμετοχή της Άννυς Κωνσταντινίδου (υπεύθυνη του Μπάσκετ Γυναικών και μέλος Δ.Σ. της ΕΟΚ) και την Άρτεμις Σπανού (διεθνής αθλήτρια). 

Στο πλαίσιο αυτού του σεμιναρίου και ως ένα επιμέρους κομμάτι της καμπάνιας, διαμορφώθηκε ειδικό σποτ για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από κάθε Ομοσπονδία, με σκοπό να αναδειχθούν οι πέντε καλύτερες χώρες της καμπάνιας Break & Believe. Η Ελλάδα αναδείχθηκε νικήτρια μαζί με την Τουρκία, την Kίνα την Αίγυπτο και τη Ζιμπάμπουε, κερδίζοντας παράλληλα τη διεθνή αναγνώριση για τη στήριξη που δείχνει στο γυναικείου φύλλο και στο Μπάσκετ Γυναικών. 

Δείτε το βίντεο της ΕΟΚ που διακρίθηκε στον παγκόσμιο αυτόν διαγωνισμό:

FIBA: Το ελληνικό βίντεο που έφτασε στην καλύτερη πεντάδα (vid)
EVENTS