MENU

Η εκπομπή του ΟPEN που παρουσιάζουν ο Πάνος Βόγλης και η Χριστίνα Βραχάλη κέρδισε με άνεση τον ανταγωνισμό επιβεβαιώνοντας ακόμα μία φορά ότι αποτελεί το σημείο αναφοράς για τους τηλεθεατές που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, το Total Football τερμάτισε πρώτο στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 5,3%. Ακολούθησε η Super Μπάλα Live του MEGA με 4,5% και η Αθλητική Κυριακή της ΕΡΤ με 4,4%.

Στο κοινό 18-54 το Total Football είχε μέσο όρο 5%, η Super Mπάλα Live 3,6% και η Αθλητική Κυριακή 2,8%.

Ακόμα μεγαλύτερες ήταν οι διαφορές του Total Football από τις άλλες δύο εκπομπές στο ανδρικό κοινό. Εκεί δηλαδή όπου κατεξοχήν απευθύνονται τέτοιου είδους προγράμματα.

Το Total Football κατέγραψε μέσο όρο 7,4% στους άνδρες 25-44 (έναντι 3,5% της Αθλητικής Κυριακής και 3,2% της Super Μπάλας), 7,3% στους άνδρες 25-54 (έναντι 4,3% της Αθλητικής Κυριακής και 4,2% της Super Μπάλας) και 8,1% στους άνδρες 45-64 (έναντι 5,9% της Αθλητικής Κυριακής και 5,1% της Super Μπάλας).

Μάλιστα, στο ανδρικό κοινό η ποδοσφαιρική εκπομπή του OPEN έκανε τρία τέταρτα με ποσοστά πάνω από 9%, έχοντας κορυφαίο -διψήφιο- τέταρτο στο 10% (αντίστοιχα το peak σε τέταρτο της Αθλητικής Κυριακής ήταν 6,4% και της Super Μπάλας του MEGA δεν ξεπέρασε το 5%).

Είναι χαρακτηριστικό ότι όσο έπαιζαν απέναντι το Total Football και η Super Mπάλα Live (από τις 23.30 έως τις 01.15) η εκπομπή του OPEN ήταν συνεχώς πρώτη τόσο στο ανδρικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο και στο 18-54.

SDNA Google news
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τηλεθέαση: Ξεκάθαρη κυριαρχία του Total Football σε όλα τα κοινά
EVENTS