Η Serie A προσέφερε, μαζί με την Dazn, μια πρωτοφανή ευκαιρία στους λάτρεις του ποδοσφαίρου: τη δωρεάν μετάδοση ενός αγώνα. Και όχι οποιουδήποτε. Μετέδωσε, ελεύθερο, το Μίλαν-Νάπολι 0-2 από την πλατφόρμα Dazn. Η επιστροφή των δωρεάν τηλεοπτικών μεταδόσεων μετά από σχεδόν 30 χρόνια είναι φέτος ένα ιστορικό γεγονός για τo Campionato, μια λίγκα που ήταν από τις πρώτες στην Ευρώπη που «κλείδωσε» συνδρομητικά.
Το συνδρομητικό Dazn, που έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Serie A, δεν επέλεξε τυχαία να μεταδώσει φέτος δωρεάν μερικά ντέρμπι. Ούτε τους πήρε ξαφνικά ο… πόνος να δει ο κόσμος τζάμπα μπάλα, αλλά η κίνηση ήταν μέρος μιας καμπάνιας, που περιλαμβάνει συνολικά 5 δωρεάν μεταδόσεις αγώνων με σκοπό την αύξηση των συνδρομητών στη χώρα. Στόχος φυσικά να… γλυκαθεί όσο περισσότερος η wanna be πελατειακή βάση ώστε να γίνει συνδρομητής στην πλατφόρμα… Η προσφορά ονομάστηκε «Try and buy».
Ο τελευταίος αγώνας που ήταν διαθέσιμος δωρεάν ήταν το Γιουβέντους - Σαμπντόρια στις 13 Απριλίου 1996, γεγονός που υπογραμμίζει τη σημασία αυτής της ιστορικής στιγμής για τους φιλάθλους του ιταλικού ποδοσφαίρου.
Υπήρχε βέβαια ένας, μεγάλος μεν, περιορισμός δε: μόνο οι δύο εκατομμύρια πρώτοι θεατές που έμπαιναν στην πλατφόρμα λίγο πριν από τη σέντρα και θα έκαναν μια απλή εγγραφή, είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τον αγώνα δωρεάν. Εντέλει μπήκαν 1.883.064 υποψήφιοι νέοι πελάτες! Κατιτίς παραπάνω από τους 1.972.000 που είχαν εγγραφεί πριν από λίγο καιρό για το επίσης προς δωρεάν μετάδοση από το Dazn, Ιντερ – Μίλαν 1-2.
Σημειωτέον ότι το Dazn, παρά τις εκατοντάδες οχλήσεις και e-mails από Έλληνες, δεν δέχεται ελληνικές ΙΡ, εν αντιθέσει με αρκετές χώρες της Ευρώπης…
Επίσης κάτι ανάλογο έκανε πρόσφατα και το ιταλικό Sky Sport με την ελεύθερη μετάδοση του Ιντερ – Γιουβέντους 4-4 προσελκύοντας 1.937.000 εγγεγραμμένους.
Βρείτε τον Μιντιάρχη στο Facebook