MENU

Ο πόνος…

Γιατί, όμως, πονάει η περιοχή; Ο σάκος που περιβάλλει την σπλήνα και λέγεται διαφραγματική επιφάνεια σπλήνα, είναι ελάχιστα ελαστικός και διαθέτει πολλές νευρικές απολήξεις. Έτσι, αν τεντωθεί λίγο από την προσπάθεια που καταβάλλει κάποιος, αρχίζει και πονά.

Η λύση είναι απλή. Σταματάτε για λίγο το τρέξιμο και περπατάτε, παίρνοντας ταυτόχρονα βαθιές αναπνοές. Μετά από λίγο ο πόνος υποχωρεί και εσείς συνεχίζεται το τρέξιμο κανονικά. Αν δείτε ότι ο πόνος επιστρέφει ξανά και ξανά κατά τη διάρκεια της ίδιας προπόνησης, τότε καλό είναι να επισκεφτείτε τον γιατρό σας.

Αν πάλι είστε σε αγώνα και δεν θέλετε να σταματήσετε το ρυθμό σας, κάντε μια προσπάθεια να συντονίσετε το βήμα σας και την αναπνοή σας. Ένας απλός τρόπος είναι στην εκπνοή να πατήσετε με με το αντίθετο πόδι από την πλευρά που σας πονάει.

Τις περισσότερες φορές δεν πρόκειται για κάτι σοβαρό και θα σταματήσει μετά από μερικά λεπτά.

Αυτοί που υποφέρουν περισσότερο από σφάχτες είναι όσοι δεν είναι συνηθισμένοι στην άσκηση και υποβάλλουν το σώμα τους σε ασυνήθιστη προσπάθεια.

Γιατί σε πιάνει πόνος στην σπλήνα όταν τρέχεις;
EVENTS