MENU

Η τεχνολογία μεταμορφώνει σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας και ο αθλητισμός δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, η αγορά της  αθλητικής τεχνολογίας  προβλέπεται να φτάσει τα 31,1 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024.

Η πρόοδος είναι αλματώδης και μπορεί να βοηθήσει από τη βελτίωση της απόδοσης των αθλητών μέχρι και στην απόφαση των διαιτητών κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού. H NetBet έχει ήδη ενσωματώσει όλα τα νέα δεδομένα και χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες μεθόδους κρυπτογράφησης SSL για να διασφαλίσει τους παίκτες της. Επίσης μπορείτε να παίξετε stoixima με την εφαρμογή BetMaker που επιτρέπει στους παίκτες να συμπεριλαμβάνουν σε ένα παρολί επιλογές ίδιου γεγονότος που δεν ήταν πριν διαθέσιμες.   

Με βάση μια έρευνα εμπειρογνωμόνων της βιομηχανίας, η Scrum Ventures σημειώνει ότι μερικές από τις μεγαλύτερες τεχνολογίες που έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση τα επόμενα χρόνια θα αφορούν την αφοσίωση των θαυμαστών, την απόδοση των αθλητών και την εμπειρία στο στάδιο.

Τεχνολογία αλληλεπίδρασης φιλάθλων

Κάναμε μία έρευνα και ρωτήσαμε ποιες τεχνολογίες θα έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στον αθλητικό κλάδο τους επόμενους 12 μήνες.  Ένας συντριπτικός αριθμός ερωτηθέντων (78 %) επέλεξε τεχνολογία αλληλεπίδρασης φιλάθλων όπως ζωντανή ροή, eSports σε σύγκριση με τεχνολογίες που σχετίζονται με την απόδοση των αθλητών (16 %) και την εμπειρία στο στάδιο (6%).

Η τεχνολογία μπορεί να ανοίξει την πόρτα σε πολλές ευκαιρίες για αθλητικούς οργανισμούς να κατανοήσουν καλύτερα τους φιλάθλους τους και να ενισχύσουν το δεσμό μαζί τους.  Για παράδειγμα, η αυτοκινητοβιομηχανία NASCAR , χρησιμοποιεί το Adobe Experience Cloud για την ανάλυση δεδομένων πελατών με σκοπό να βελτιώσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Με βάση τις πληροφορίες δεδομένων, η μάρκα auto racing προσφέρει εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και άλλες υπηρεσίες eSports για να προσελκύσει νέους θαυμαστές. Το NASCAR στοχεύει να προσελκύσει τη νεότερη, γενιά μέσω ψηφιακών στρατηγικών, διατηρώντας παράλληλα τα ενδιαφέροντα των σημερινών θαυμαστών.

Οι οργανισμοί που χρησιμοποιούν τεχνολογία για την επίτευξη αυτού του στόχου θα ωφεληθούν μακροπρόθεσμα και θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα χώρο ευκαιριών να ηγηθούν στον κλάδο, καθώς η σχέση μεταξύ αθλητικών ομάδων και οπαδών είναι πολύτιμη.  Ακούγοντας αυτό ο Tom Masterman, ο STT Mentor και ο Global Head of Publisher Sales της Genius Sports Media, είπαν: «Η πρόβλεψη της επόμενης τάσης αφοσίωσης φιλάθλων είναι κρίσιμη, είτε είστε ομάδα, είτε μεγάλη εταιρία είτε εταιρεία media».

Τεχνολογία απόδοσης αθλητών

Ορισμένοι οργανισμοί διερευνούν τις δυνατότητες της τεχνολογίας να βελτιώσουν την αφοσίωση των θαυμαστών, αλλά άλλοι ήδη αξιοποιούν τα πιο πρόσφατα τεχνολογικά εργαλεία για να βελτιώσουν την απόδοση των αθλητών.

Συνολικά, το 16% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι οι πλατφόρμες προπόνησης και οι τεχνολογίες υγείας αποκατάστασης θα μεταμορφώσουν την τρέχουσα βιομηχανία αθλητικών τεχνολογιών. Αυτό φαίνεται καλύτερα από τη γερμανική ομάδα ποδοσφαίρου, η οποία αξιοποίησε τη δύναμη της τεχνολογίας και κέρδισε το τέταρτο τρόπαιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIFA το 2014.

Το γκολ του 113ου λεπτού του μέσου Mario Götze κέρδισε τη νίκη στον τελικό εναντίον της Αργεντινής. Ο Mario δεν έπαιζε από την αρχή του αγώνα αλλά ο  προπονητής του Joachim Löw έφερε τον Götze από τον πάγκο στο 88ο λεπτό, σε μια απόφαση που καθοδηγούταν τόσο από τα δεδομένα όσο ήταν τακτική και ένστικτο.  

Η Γερμανική ομάδα ενώ προπονούνταν για το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2014, φορούσε  μικρές συσκευές  για να παρακολουθεί τον καρδιακό ρυθμό, την ταχύτητα και την απόσταση που διένυαν οι παίκτες. Στη συνέχεια, ένας αναλυτής δεδομένων απόδοσης έσβηνε τα δεδομένα μετά από κάθε προπόνηση και αξιολογούσε την απόδοση του κάθε αθλητή. Αυτές όλες οι πληροφορίες περνούσαν στα χέρια του προπονητή για να βελτιώσει τις μελλοντικές προπονήσεις και να πάρει τις πιο σωστές αποφάσεις κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού. Έτσι ο προπονητής μπόρεσε να επιλέξει τον «σωστό» παίκτη κατά τη διάρκεια ενός κρίσιμου παιχνιδιού, στη σωστή στιγμή - και η προσπάθεια απέδωσε.

Το υπόλοιπο 6% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται για το πώς η τεχνολογία μπορεί να μεταμορφώσει την εμπειρία του σταδίου για τους οπαδούς της.

Τεχνολογία εμπειρίας σταδίου

Μια έκθεση της Deloitte σημειώνει ότι η συμμετοχή στο γήπεδο δεν είναι αυτή που ήταν καθώς μεταξύ άλλων πολλοί οπαδοί δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για να αγοράζουν τα εισιτήρια και έχουν δημιουργήσει άνετες «ψηφιακές φωλιές» στο σπίτι με τεράστιες τηλεοπτικές οθόνες, ήχο surround και πρόσβαση σε παιχνίδια όλη μέρα κάθε μέρα.  

Η διαχείριση της εμπειρίας του γηπέδου είναι αναμφίβολα μια πρόκληση για όλους και πολλοί οργανισμοί έχουν βρει νέες προσεγγίσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας για τους επισκέπτες και το προσωπικό. Για παράδειγμα, η  Miami Heat ξεκίνησε μια εφαρμογή για κινητά  που επιτρέπει στους επισκέπτες να εισέλθουν στο γήπεδο με ψηφιακό εισιτήριο και να αγοράσουν τρόφιμα ή εμπορεύματα μέσω ηλεκτρονικής πληρωμής. Η ανάπτυξη μιας εφαρμογής μείωσε σημαντικά τον χρόνο αναμονής και βελτίωσε την εμπειρία του σταδίου για τους οπαδούς.

Εν τω μεταξύ, εν αναμονή των μαζικών πλήθους που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, η Μητροπολιτική Αστυνομία του Τόκιο και η Panasonic συνεργάζονται σε ένα νέο σύστημα πρόβλεψης πλήθους. Το σύστημα θα παρέχει διαχείριση σε πραγματικό χρόνο της ροής πεζών και οχημάτων γύρω από σημαντικούς χώρους, μόλις το πλήθος αποχωρήσει από την εκδήλωση. Τα δεδομένα που συλλέγονται θα καθοδηγήσουν τους επισκέπτες στην καλύτερη διαδρομή εξόδου μέσω μηνυμάτων ή ηλεκτρονικών πινακίδων στα τηλέφωνά τους.

Χωρίς αμφιβολία, είναι σαφές ότι η αθλητική τεχνολογία θα συνεχίσει να μεταμορφώνει και να φέρνει επανάσταση στον κλάδο, ανοίγοντας το δρόμο για καλύτερη διαχείριση των αθλητικών εκδηλώσεων και βελτιωμένη απόδοση μεταξύ αθλητών.

(Πηγή: https://techhq.com/)

Αθλητική τεχνολογία: Ποιες είναι μερικές από τις τεχνολογίες που θα συμβάλλουν στον ανταγωνισμό;