MENU

Σε μια δύσκολη οικονομικά εποχή, με τον κόσμο να είναι δικαιολογημένα ανήσυχος για το αύριο, το εγχείρημα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού με το PAO TV, έμοιαζε αισιόδοξο και εμπεριείχε ρίσκο. Ακόμη βρίσκεται στα πρώτα του βήματα. Κι όμως η απήχηση και η ανταπόκριση, έχει εκπλήξει τους ανθρώπους του Α.Ο. 

Κάνουν λόγο για δικαίωση της δύσκολης απόφασης που έλαβαν για να προχωρήσουν στη νέα εποχή. Δείχνοντας ουσιαστικά το δρόμο και στους υπόλοιπους. Τον δρόμος του μέλλοντος για να είναι αυτάρκης ο Α.Ο. 

Οι πληροφορίες έρχονται να επιβεβαιώσουν την άποψη αυτή. Το οικονομικό όφελος που προήλθε από την προβολή του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο βόλεϊ ανδρών. Αγώνας που διεξήχθη στο κατάμεστο κλειστό του Αγίου Θωμά. Τα έσοδα που αποκόμισε ο Ερασιτέχνης απ’ την πλατφόρμα του PAO TV για το ντέρμπι, ήταν 6 φορές περισσότερα απ’ τα έσοδα των εισιτηρίων του συγκεκριμένου αγώνα που θυμίζουμε ότι εξαντλήθηκαν με το καλημέρα. 

Μια διέξοδος για τον Παναθηναϊκό Α.Ο., ο οποίος δεν μπορεί να αγωνιστεί σε δική του εγκατάσταση, παρά μόνο στο τμήμα του μπάσκετ γυναικών. Οι αγώνες του οποίου διεξάγονται στο «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Λεωφόρου, αλλά κι εκεί με συγκεκριμένη χωρητικότητα. 

Ο αριθμός ξεπέρασε τις προσδοκίες ακόμη και των ανθρώπων του Ερασιτέχνη. Διότι δείχνει να δημιουργείται μια νέα σημαντική πηγή εσόδων, από εκεί που δεν υπήρχε. Τη στιγμή που τα ερασιτεχνικά τμήματα των αθλητικών σωματείων «κρέμονται» απ’ τις διαθέσεις της ΕΡΤ, που πετά ξεροκόμματο κι αυτό χωρίς να προβάλλει ούτε κατ ελάχιστο το προϊόν όπως του αρμόζει. 

Η ικανοποίηση είναι μεγάλη, παρότι έχει περάσει μόλις 1,5 μήνας. Διάστημα γεμάτο αμφιβολία λόγω της ακρίβειας, των πληροφοριών για το πόσο δύσκολος χειμώνας ακολουθεί σε επίπεδο ενέργειας. Οπότε τα εμπόδια έτσι κι αλλιώς ήταν αρκετά, αλλά αποδείχθηκαν χαμηλά μπροστά στην αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνει ο κόσμος του Παναθηναϊκού. Ένα ενδιαφέρον που δεν μεταφράζεται σε «δωρεάν στήριξη» αλλά με το υστέρημα του καθενός. Για να βλέπει παίκτες επιπέδου Ερνάντεζ να πρωταγωνιστούν σε Ελλάδα και Ευρώπη. 

Τα χαμόγελα στη «μάνα του λόχου» αφορούν τόσο τις ετήσιες συνδρομές, όσο και τα μεμονωμένα εισιτήρια (pay per view) ανά αγώνα. Απ’ τον Ερασιτέχνη έλεγαν πως μπορεί να υπήρξαν και κάποιες λογικές αντιδράσεις αρχικά, από απλό κόσμο του Τριφυλλιού. Παραλληλίζοντας με τον σκεπτικισμό που υπήρξε στην Ελλάδα όταν πρωτοεμφανίστηκε η συνδρομητική τηλεόραση. Μέσα σε απίστευτα μικρό διάστημα, η πράξη ήρθε να αποδείξει τόσο τη «δίψα» των Παναθηναϊκών να βλέπουν την ομάδα τους, όσο και τη στήριξή τους στον Ερασιτέχνη. Γιατί πέρα απ’ την προβολή αναμετρήσεων, η κάθε συνδρομή είναι ουσιαστικά και έμπρακτη στήριξη-ενίσχυση του Α.Ο. 

Η επιτυχία του εγχειρήματος είναι μεγάλη και ως ένα βαθμό, ανέλπιστη ακόμη και για τους πιο αισιόδοξους. Παρουσιάζεται μια νέα δυνατότητα να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο τα τμήματα του Ερασιτέχνη, προκειμένου το Τριφύλλι να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί σε όλα τα ομαδικά του σπορ. Κι όλα αυτά ενώ είμαστε ακόμη σε διαδικασία εκμάθησης, καθώς μέσα σε 1,5 μήνα οι φίλαθλοι ακόμη μαθαίνουν να ζουν με τη νέα συνθήκη μεταδόσεων των αγώνων της αγαπημένης τους ομάδας. 

Ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός είναι έτοιμος να επεκτείνει τη δραστηριότητα στο PAO TV. Εμπλουτίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες που παρέχει στους φιλάθλους. Περισσότερα events, συνεντεύξεις πρωταγωνιστών και πρωταγωνιστριών κι όχι μόνο. Στοιχείο που δείχνει πως η μεγάλη ανταπόκριση, οδηγεί στην ενίσχυση των παρεχόμενων υπηρεσιών και κατά συνέπεια στην καθιέρωση του PAO TV. Με τον Παναθηναϊκό έτοιμο να περάσει σε νέα εποχή οριστικά. 

Σημαντική λεπτομέρεια η οποία τονίζεται από τον Παναθηναϊκό είναι και η τηλεοπτική παραγωγή. Τουλάχιστον μέχρι τώρα όλες ήταν υψηλού επιπέδου, με πολλές κάμερες, replay, stats, συνεντεύξεις, επίπεδο θέασης συμβατό με την εποχή κι όχι ένα πρόχειρο μονοκάμερο. Σαφώς ανώτερο απ’ τις διαδικτυακές μεταδόσεις της ΕΡΤ σε άλλες έδρες, έχοντας μία κάμερα και ποιότητα μιας δεκαετίας πίσω. Άλλωστε οι τεχνικά άρτιες μεταδόσεις, ήταν εξ’ αρχής η επιθυμία του Α.Ο. ως ελάχιστη ανταπόδοση στη στήριξη του κοινού. 

Το συμπέρασμα που έχουν βγάλει στον Ερασιτέχνη, είναι πως ο κόσμος κατανόησε πλήρως πως στόχος δεν ήταν να δυσκολευτεί ο φίλαθλος. Η νέα πηγή εσόδων αποτελούσε την επιθυμία και το στόχο, για το καλό του συλλόγου. Διαδικασία που βοηθά σημαντικά τον Παναθηναϊκό να καταστεί όσο το δυνατόν πιο ισχυρός και αυτόνομος, με τα τωρινά του δεδομένα.

Χαμόγελα στον Παναθηναϊκό: Το PAO TV είχε 6 φορές περισσότερα έσοδα από τα εισιτήρια στο ντέρμπι!
EVENTS