MENU

Είχε αναδειχθεί, πίσω στο 2005, ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Φόρμουλα 1 (ένα ρεκόρ που έσπασαν, στη συνέχεια, ο Λιούις Χάμιλτον και ο Σεμπάστιαν Φέτελ). Το 2006, μάλιστα, άντεξε στη λυσσαλέα αντεπίθεση του Μίκαελ Σουμάχερ και πήρε τον δεύτερο σερί τίτλο του.

Έκτοτε, όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως ακριβώς τα περίμενε ο Ισπανός και σήμερα, 13 ολόκληρα χρόνια αργότερα, «παλεύει» με την μετρίως μέτρια ΜακΛάρεν του για ό,τι καλύτερο μπορεί.

Αυτό για τον πληρέστερο, ενδεχομένως, πιλότο σ' ολόκληρο το γκριντ είναι... απαράδεκτο και, κάπως έτσι, έχει αρχίσει να το «ψάχνει» και σε άλλα είδη αγώνων. Πέρυσι δοκίμασε την τύχη του στο Indy500 και φέτος πήγε στον θρυλικό αγώνα του Le Mans για να δοκιμάσει την τύχη του.

Και τα κατάφερε περίφημα: οδηγώντας το TS050 Hybrid της Toyota μαζί με τους πρώην πιλότους της F1 Μπουέμι και Νακατζίμα, χάρισε στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία την πρώτη της νίκη στο Le Mans και έγραψε με χρυσά γράμματα το όνομά του στην ιστορία.

Μπορεί να είναι, πλέον, 37 ετών και η καριέρα του να τελειώνει, μπορεί στην κορωνίδα όλων των μηχανοκίνητων σπορ να μη σαρώνει ακριβώς, αλλά...

Αλλά, που να πάρει, είναι ο Φερνάντο Αλόνσο.

Αλόνσο ο... μύθος: Κέρδισε στο Le Mans!
EVENTS