MENU

Η ολοκαίνουρια Ζ4 πάτησε Ελλάδα. Και όταν λέω ολοκαίνουρια το εννοώ.

Μπορεί στη BMW να πήρε αρκετό χρόνο (μάλλον χρόνια!) για να επαναφέρει το όμορφο της roadster όμως η νέα Ζ4 είναι μάλλον η καλύτερη Ζ4 που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.

Διθέσια με πλήρως ηλεκτρικό, υφασμάτινο soft-top και ανανεωμένες αναλογίες, κεντρική θέση καθισμάτων, μικρότερο μεταξόνιο για αυξημένη ευελιξία και φαρδύτερα μετατρόχια από την προκάτοχό της και ιδανική κατανομή βάρους 50 : 50, σε ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα.

Αυτή που είχα στη διάθεσή μου ήταν η BMW Z4 sDrive 20i των 1.998 κ.εκ. και με 197 ίππους να αποδίδουν άριστα στις 4.500 – 6.500 σ.α.λ.. Και όπως σας είπα, αυτές τις ημέρες που ο ήλιος έχει τα κέφια του και η θερμοκρασία είναι σε καλά επίπεδα, άνοιξα την υφασμάτινη ηλεκτρική οροφή που ανοίγει και κλείνει πιέζοντας ένα μπουτόν μέσα σε δέκα δευτερόλεπτα, ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητα 50 χλμ/ ώρα και έφυγα για Σούνιο.

Ένα μόνιμο χαμόγελο μένει στα χείλη όχι μόνο γιατί έχεις τη θάλασσα δεξιά σου και τη λιακάδα στα μαλλιά, αλλά για τον ήχο της. Βρυχάται τόσο όμορφα που ανυπομονώ να δω τι ήχο θα κάνει η BMW Z4 M40i των 340 ίππων όταν έρθει στην Ελλάδα.

Για το 0-100, η "μικρή" Ζ4 της οικογένειας, χρειάζεται 6,6 δεύτερα ενώ η τελική της φτάνει τα 240 χλμ/ώρα με κατανάλωση μικτού κύκλου 6.1 – 6.0 l/100 χλμ όπως ισχυρίζεται ο κατασκευαστής. Η αλήθεια είναι πως δεν ασχολήθηκα καθόλου με την κατανάλωση της, τις 2 ώρες που την είχα στα χέρια μου!

Το βελτιωμένο, οκτακύλινδρο κιβώτιο Steptronic Sport είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται άμεσα μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι. Στο δρόμο, είναι αρκετά "παιχνιδιάρα" με την πίσω κίνηση να την αφήνει να κινείται όπως ακριβώς της το ζητήσεις.

Στρίβει με ακρίβεια και εάν δεν είσαι εξοικειωμένος με τη πλαγιολίσθηση, τότε μην απενεργοποιήσεις τα συστήματα ασφαλείας (Sport+) που είναι αρκετά. Με τον διακόπτη Driving Experience Control μπορείς να επιλέξεις μεταξύ των προγραμμάτων Comfort, Sport και Sport+, που αλλάζουν αισθητά την απόκριση του αυτοκινήτου.

Στο προσεγμένο και πολυτελές εσωτερικό του κυριαρχεί το δερμάτινο Alcantara σαλόνι με τα τύπου bucket καθίσματα να ξεχωρίζουν αισθητικά. Προαιρετικά το BMW Live Cockpit Professional με εξατομικεύσιμα γραφικά στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο Control Display (και στις δύο περιπτώσεις με οθόνη 10,25 ιντσών) είναι διαθέσιμο.

Έχει δανειστεί όλα τα ψηφιακά όργανα από τις νέες σειρές 3 & 8 της BMW και έτσι εκτός της τεχνολογικής υπεροχής, όλο το εσωτερικό ξεχωρίζει. Επίσης, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αυξήθηκε πάνω από 50%, στα 281 λίτρα.

Η νέα Z4 κατασκευάζεται στην Αυστρία και σε γενικές γραμμές είναι ένα αυτοκίνητο που θέλεις σίγουρα να το έχεις, αλλά το σύστημα φορολόγησης στην Ελλάδα είναι τέτοιο που η τιμή της ξεκινάει από 56.300 ευρώ. Ίσως αυτό να είναι και το μόνο αρνητικό της για όσους δεν μπορούν να την αποκτήσουν!

Δοκιμάζουμε την ολοκαίνουρια BMW Z4 Roadster!
EVENTS