MENU

Το 1948 δημιουργείται η Honda Motor Company, όπου ξεκινά με την κατασκευή μοτοσικλετών και λίγα χρόνια αργότερα, το 1963 κατασκευάζεται το πρώτο αυτοκίνητο.

Σήμερα, 2018, η Honda κλείνει 70 χρόνια και το γιορτάζει με το ανανεωμένο CR-V, το no1 SUV σε παγκόσμιες πωλήσεις.

Αυτή τη στιγμή 1 στα 3 αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη είναι SUV, ενώ το 1 στα 4 είναι CRV. Στην Ελλάδα η κατηγορία των SUV κατακτά το 27,9 της αγοράς και το νέο CR-V σκοπεύει να μπει για τα καλά σε αυτή.

Το νέο CR-V υιοθετεί φρέσκια σχεδίαση εξωτερικού, με φαρδύτερους θόλους τροχών και πιο έντονες καμπύλες στο καπό και τα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το τελευταίο, χαρακτηριστικό γραφικό προβολέων Honda.

Οι σχεδιαστές του νέου CR-V έλαβαν εντολή να δημιουργήσουν ένα σύγχρονο και δυναμικό SUV που θα είναι εξαιρετικά λειτουργικό. Η Honda είχε στόχο ένα ποιοτικό και προηγμένο όχημα, με καθαρό και σύγχρονο στιλ χωρίς περιττές γραμμές.

Από τις βασικές αλλαγές ήταν η αύξηση του μεταξονίου κατά 30mm. Αυτό όχι μόνο δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, αλλά κάνει το SUV πιο μυώδες, με τους τροχούς τοποθετημένους στα άκρα του αμαξώματος.

Εσωτερικά, οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι ιδιαίτερα σημαντικές με στροφή προς την πολυτέλεια και με μια μεγάλη οθόνη αφής να βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα! Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης, ξύλινες επιφάνειες κάνουν την εμφάνισή τους στο νέο μοντέλο κάνοντας το λίγο πιο "βαρύ" αισθητικά, αλλά περί ορέξεως...

Μπροστά από το τιμόνι βρίσκεται ένας νέος πίνακας οργάνων, που περιλαμβάνει μία μεγάλη, έγχρωμη κεντρική οθόνη 7-ιντσών TFT-LCD Driver Information Interface (DII), πλαισιωμένη από δείκτες θερμοκρασίας ψυκτικού και στάθμης καυσίμου. Η νέα DII περιλαμβάνει μεγάλο ψηφιακό ταχύμετρο και γραμμική ένδειξη στροφόμετρου.

Το νέο CR-V χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO της Honda που είδαμε για πρώτη φορά στο πιο πρόσφατο Honda Civic, και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V.

Ο VTEC TURBO αποδίδει ισχύ 173 PS στις 5.600 rpm όταν συνεργάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 PS στις 5.600 rpm για τα μοντέλα με το 7άρι CVT.

Η μέγιστη ροπή είναι 22,4 kg μεταξύ 1.900 και 5.000 rpm για το 6MT και 24,7 kg μεταξύ 2.000 και 5.000 rpm για το CVT.

Συγκριτικά με άλλους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρού κυβισμού που κυκλοφορούν στην αγορά, ο υπερτροφοδότης του VTEC TURBO είναι πιο συμπαγής, με τουρμπίνα μικρής διαμέτρου.

Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 g/km για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 g/km για το 6MT AWD μοντέλο και 158 g/km για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ.

Όπως αναφέρουν οι εργοστασιακές τιμές, η κατανάλωση καυσίμου στο μεικτό κύκλο NEDC είναι 6,3l/100 km για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4l/100 km για το 6MT AWD και 6,8l/100 km για την έκδοση CVT AWD, κάτι που όμως δεν είδαμε στην πρώτη οδηγική εμπειρία μαζί του. Ο λόγος ήταν ότι πιέσαμε αρκετά και έτσι δεν έμειναν οι τιμές στα εργοστασιακά επίπεδα.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 km/h και ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός χωρίς να ζορίζεται υπό πίεση.

Στη διάθεσή μας είχαμε την 2κίνητη έκδοση με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και 173 PS. Το αυτοκίνητο, "πατάει" ωραία στο δρόμο και οι όποιες αλλαγές έχουν γίνει σε αναρτήσεις και πλαίσιο, δεν είναι παρά μόνο θετικές.

Είχαμε εμπειρία τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα και λάσπη και το CR-V ανταποκρίθηκε πλήρως ακόμα και εάν δεν είχαμε την 4κίνητη έκδοση.

Άνετο οδηγικά, κάνει το ταξίδι πολύ ευχάριστο. Οι νέες αναρτήσεις, απορροφούν αποτελεσματικά τους κραδασμούς και δεν περνούν στην καμπίνα των επιβατών που και εκεί έχουν γίνει αλλαγές στα επίπεδα μείωσης θορύβου με νέο σύστημα καταστολής.

Το νέο CR-V βασίζεται στην τελευταία σχεδίαση πλαισίου της Honda, που είναι η πιο προηγμένη που έχει εξελιχθεί ποτέ για CR-V, έχει δανειστεί ισχυρά στοιχεία του Type-R και εκτός όλων των άλλων διατίθεται και ως 7θέσιο με την μεγαλύτερη καμπίνα που είχε ποτέ το μοντέλο.

Ο χώρος αποσκευών στο 5θέσιο μοντέλο είναι στα 561 lt (φτάνει έως 1756 lt) και στο 7θέσιο μοντέλο στα 150 lt (φτάνει έως 1509 lt).

Διατίθεται με αρκετά συστήματα ασφαλείας από τον βασικό εξοπλισμό κάνοντάς το ιδιαίτερα ασφαλές για οποιαδήποτε μετακίνηση. Από εσωτερικές δοκιμές που έχουν γίνει από τον ανεξάρτητο οργανισμό ασφαλείας, EuroNCAP, το νέο CR-V, όπως όλα δείχνουν θα πάρει τα πολυπόθητα 5/5 αστέρια.

Οι τιμές του νέου μοντέλου ξεκινούν από 33.650 ευρώ (βλέπε παρακάτω), είναι διαθέσιμο σε 3 πλούσιες εκδόσεις και δεν διατίθεται με κάποιον diesel κινητήρα, ενώ στις αρχές του 2019 θα κάνει την εμφάνισή του το υβριδικό μοντέλο με 2λιτρο βενζινοκινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες.

Δοκιμάζουμε το νέο CR-V στην Ελλάδα! (τιμές)
EVENTS