MENU

Η πραγματικότητα είναι πως όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι μιας BMW, μετά δύσκολα σε ικανοποιεί κάποιο άλλο αυτοκίνητο εάν δεν έχει τόσο αξιόλογη συμπεριφορά.

Και ναι, έχω δηλώσει φαν των Γερμανικών αυτοκινήτων, κυρίως γιατί η οδηγική απόλαυση που σου προσφέρουν είναι μοναδική. Η Χ3 λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2003, η δεύτερη γενιά του μοντέλου ήρθε το 2010 και τώρα υποδεχόμαστε την 3η γενιά! Από τότε, η BMW έχει καταγράψει πάνω από 1,5 εκατομμύριο νέες ταξινομήσεις της X3 σε δύο γενιές μοντέλων μέχρι σήμερα.

Εξωτερικά, οι αλλαγές είναι μικρές (κυρίως σε λεπτομέρειες) με τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός όσο και πίσω να ξεχωρίζουν. Όσοι βλέπουν από κοντά την καινούρια Χ3 η αλήθεια είναι πως τους θυμίζει τη Χ5 σε μικρότερο μέγεθος. Η BMW επέλεξε να ανανεώσει τη Χ3 με αλλαγές που από τη μια κάνουν το μοντέλο χαρακτηριστικό και από την άλλη δεν ξεφεύγουν από το παρελθόν της.

Εσωτερικά, η πολυτέλεια σαφώς είναι αυτή που συναντά κανείς με μια πρώτη ματιά, μιας και ο εσωτερικός διάκοσμος θυμίζει σειρά 5 και σειρά 7. Ένα ακόμα νέο στοιχείο εξοπλισμού είναι το προαιρετικό BMW Display Key, που όχι μόνο κλειδώνει και ξεκλειδώνει την X3 μέσω τηλεχειρισμού, αλλά εμφανίζει και ποικίλες πληροφορίες κατάστασης του αυτοκινήτου και κάνει χρέη τηλεχειριστηρίου για το προαιρετικό βοηθητικό σύστημα κλιματισμού. Τώρα εάν είστε από τους ακόμα πιο απαιτητικούς πελάτες, η νέα Χ3 προσφέρει τη δυνατότητα εξατομίκευσης στον κάτοχό της με την έκδοση Individual, όπου με αυτή μπορεί να έχει ακόμα περισσότερες επιλογές για τα δερμάτινα καθίσματα, αλλά ...και τα αρχικά σας επάνω!

Η νέα Χ3 διατίθεται με δύο κινητήρες diesel και τρεις βενζινοκινητήρες.

Η πιο δυνατή όλων, η Χ3 M40i με 360 ίππους κάτω από το καπώ της (κατανάλωση μικτού κύκλου: 8.4 – 8.2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 193 – 188 g/km), γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο M Performance της οικογένειας X3. Το δεύτερο βενζινοκίνητο μοντέλο είναι η xDrive30i που αποδίδει 252 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7,4 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 168 g/km), ενώ αναμένεται και η xDrive20i έκδοση με 184 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7.4 – 7.2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 169 – 165 g/km).

Τα δύο πετρελαιοκίνητα μοντέλα είναι η xDrive20d με 190 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5.4 – 5.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 142 – 132 g/km) και η xDrive30d που αποδίδει 265 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6.0 – 5.7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 158 – 149 g/km), ενώ όλες οι εκδόσεις κινητήρων συνδυάζονται στάνταρ με μία βελτιστοποιημένη έκδοση του 8τάχυτου κιβωτίου Steptronic.

Το νέο μοντέλο είναι ακόμα πιο σπορ από το προηγούμενο, χωρίς συμβιβασμούς στην οδηγική άνεση. Οι επιλογές πλαισίου περιλαμβάνουν ανάρτηση M Sport, Dynamic Damper Control, φρένα M Sport και σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού. Στο δρόμο, σου εμπνέει ασφάλεια και όχι άδικα. Αυτό όμως που εντυπωσιάζει είναι πως και στο χώμα, η άνεση ήταν εξίσου προτεραιότητα για τη BMW και έτσι οι κραδασμοί απορροφούνται από τις αναρτήσεις και δεν περνούν στην καμπίνα των επιβατών εύκολα. Η νέα Χ3 απέχει λίγο πάνω από 20 εκατοστά από το έδαφος και αυτό δείχνει περισσότερο τον εκτός δρόμου χαρακτήρα της, σε συνάρτηση με την κατανομή βάρους στο 50:50 ανάμεσα στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Είναι μεγαλύτερη σε μήκος κατά 56 χιλιοστά αλλά και ελαφρύτερη σε βάρος κατά 55 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό της.Η ποιότητα κύλισης, η απροβλημάτιστη οδήγηση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, το σωστό στήσιμο και η ωραία αίσθηση σε κάθε στροφή, απαιτητική ή μη, είναι όσα τη χαρακτηρίζουν.

Και επειδή ό,τι αξίζει το πληρώνεις σε αυτή τη ζωή, έτσι και οι τιμές της νέας Χ3, ξεκινούν από 58.130 ευρώ (έκδοση βενζίνης & 59.900 ευρώ έκδοση diesel) και οι ανταγωνιστές της καλά θα κάνουν αν όχι να τη φοβούνται, σίγουρα, να τη σέβονται.

Οδηγούμε την ολοκαίνουρια BMW X3
EVENTS