MENU

Οι μηχανικοί της Peugeot Sport κλήθηκαν να εξελίξουν το 508 Peugeot Sport Engineered, μια παραλλαγή του ριζοσπαστικού Peugeot 508 Hybrid, ώστε να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις με χαμηλούς ρύπους.

Οι κορυφαίες αυτές επιδόσεις επιτυγχάνονται για πρώτη φορά από ένα μοντέλο Peugeot, που συνδυάζει το μοντέρνο με το αθλητικό design.

Τα μοντέλα GT & GTI της Peugeot επιτυγχάνουν ήδη κορυφαίες επιδόσεις, όπως θα συμβαίνει και με τις εκδόσεις Hybrid και Hybrid4 στο εγγύς μέλλον.

Το 508 Peugeot Sport Engineered προχωρά ένα βήμα παραπέρα. Είναι η πρόγευση της εξέλιξης μίας νέας γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων. Με αυτή τη στρατηγική, η Peugeot αποδεικνύει ότι η ηλεκτρική ενέργεια αποτελεί την πηγή των έξυπνων συστημάτων που η μάρκα ονομάζει ‘neo-performance’, και τα οποία συνδυάζουν την ισχύ με την αποδοτικότητα.

Το έργο της εξέλιξης της νέας αυτής σειράς μοντέλων ανατέθηκε στην Peugeot Sport, το εργαστήρι ιδεών και τεχνολογίας της μάρκας που έχει καταξιωθεί παγκοσμίως για τον σχεδιασμό sport μοντέλων.

Είναι γεγονός ότι η Peugeot Sport είναι διεθνώς αναγνωρισμένη και από τις αγωνιστικές κατασκευές όπως είναι το 908 και το 3008 DKR, τα οποία θριάμβευσαν στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans και στο Ράλι Dakar αντίστοιχα, αλλά και τα φημισμένα 208 R2, 308 Racing-Cup και 308 TCR.

Η τεχνογνωσία της Peugeot Sport είναι εμφανής και στα μοντέλα δρόμου, καθώς η εταιρεία έχει επίσης καταξιωθεί μέσα από την εξέλιξη των Peugeot RCZ-R (2013), 208 GTi 30th (2014) και 308 GTi by Peugeot Sport (2015).

Για το 508 Peugeot Sport Engineered, η εταιρεία χρησιμοποίησε την εμπειρία που έχει αποκτηθεί από δύο πρωτοποριακά ηλεκτρικά πρωτότυπα:

- Το οικονομικό 208 Hybrid FE (2013) με επιδόσεις GTi και επίπεδα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου χαμηλότερα ακόμα και από το μικρότερο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως της αγοράς. Με μία σειρά βελτιώσεων το συγκεκριμένο μοντέλο καταφέρνει να επιτύχει επίπεδο εκπομπών CO2 μόλις 46γρ/χλμ, με την επιτάχυνση από στάση 0 – 100 χλμ να είναι εξίσου εντυπωσιακή, φτάνοντας τα 8 δευτερόλεπτα.

- Το 308 R HYbrid Concept (2015) με εξίσου εντυπωσιακές προδιαγραφές: 500 ίπποι συνολική ισχύς, 730Nm ροπή και επιτάχυνση από στάση 0 – 100 χλμ σε μόλις 4δλ. Το συγκεκριμένο όχημα αξιοποιεί αυτά τα επιτεύγματα αλλά διαθέτει επίσης και τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις ώστε να προσφέρει όχι μόνο την αποτελεσματικότητα, αλλά και την απαράμιλλη ποιότητα!

Οι τεχνικοί της Peugeot Sport κατάφεραν να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα τριών κινητήρων: ενός βενζινοκινητήρα PureTech 200hp, ενός ηλεκτροκινητήρα 110hp στον εμπρός άξονα και ενός ηλεκτροκινητήρα 200hp στον πίσω, με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, εξασφαλίζοντας μέγιστη ροπή 500 Nm και εκπληκτικές επιδόσεις.

Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά καθιστούν το 508 Peugeot Sport Engineered ισάξιο με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως ισχύος 400hp.

0 -100χλμ./ώ: 4.3 δλ.

0 – 400μ: 12.5 δλ.

0 – 1000μ.: 23.2 δλ.

80-120 χλμ./ώ: 2.5 δλ.

80-180χλμ./ώ: 9.3 δλ.

Μέγιστη ταχύτητα:250 χλμ/ώρα

Και όλα αυτά με εκπομπές CO2, λιγότερο από 49γρ/χλμ WLTP! Αντίστοιχο με τις κορυφαίες επιδόσεις είναι και το σύστημα πέδησης του μοντέλου. Οι εμπρόσθιοι αεριζόμενοι δίσκοι έχουν διάμετρο 380χλστ. με αλουμινένιες 4πίστονες δαγκάνες με κυλινδράκια διαμέτρου 38 και 41χλστ.

Το ήδη εξαιρετικό πλαίσιο του Peugeot 508 έχει δεχθεί τις απαραίτητες παρεμβάσεις ώστε να επιτευχθεί το χαμήλωμα του αμαξώματος. Οι προδιαγραφές των αναρτήσεων διαθέτουν νέες παραμέτρους απόσβεσης, ενώ έχουν αυξηθεί τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μετατρόχιο κατά 24 και 12χλστ. αντίστοιχα.

Το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί σε βαθμό που να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και περισσότερη απόλαυση στους χειρισμούς.

Τα ελαστικά του είναι Michelin Pilot Sport 4S διαστάσεων 245/35 R20, τα οποία έχουν επιλεγεί για το εξαιρετικό τους κράτημα ακόμα και στα όρια των επιδόσεων του αυτοκινήτου.

Αυτό είναι το ηλεκτροκίνητο 508 από την Peugeot Sport!
EVENTS