MENU

Το νέο BMW i8 Roadster αποτελεί μία καινοτόμο έκφραση ελευθερίας: η απόλυτη open-top οδηγική εμπειρία με ένα ασυμβίβαστα σπορ διθέσιο. Σχεδόν αθόρυβη και μηδενικών ρύπων οδήγηση με ταχύτητα έως 120 km/h, πιέζοντας απλά το μπουτόν eDrive. Έντονα συναισθηματική, δυναμική εξωτερική σχεδίαση με μία κομψή, επιμηκυμένη σιλουέτα. Οπτικά χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Η υψηλής ποιότητας πλήρως ηλεκτρική soft top οροφή ανοίγει και κλείνει αθόρυβα – πιέζοντας ένα μπουτόν – σε 15 δευτερόλεπτα και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50 km/h, ενώ αποθηκεύεται εργονομικά σε κάθετη θέση, δημιουργώντας περίπου 100 L πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πίσω από τα καθίσματα. Το νέο BMW i8 Roadster φέρει ειδικό σετάρισμα ελατηρίων, αποσβεστήρων και Dynamic Stability Control. Και τα δύο μοντέλα διατίθενται στάνταρ με Dynamic Damper Control.

Ο στάνταρ εξοπλισμός και για τα δύο μοντέλα περιλαμβάνει το σύστημα Πλοήγησης Professional, BMW Display Key, Driving Assistant με Surround View, και καλώδιο φόρτισης (mode 2). Οθόνη Ελέγχου (Control Display) με σχεδίαση μενού βασισμένη σε Tiles, με live mode. Προαιρετικές επιλογές: BMW Head‑Up Display με ειδικό περιεχόμενο, αντιθαμβωτικά φώτα BMW Laserlight με BMW Selective Beam, και ακουστική προειδοποίηση πεζών. Το νέο BMW i8 Roadster προσφέρεται στάνταρ με αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 20-ιντσών σε σχέδιο διπλών ακτίνων, όπου κάθε ζάντα ζυγίζει περίπου ένα κιλό λιγότερο από την ελαφρύτερη ζάντα της προηγούμενης έκδοσης.

Και τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα υιοθετούν εξελιγμένη τεχνολογία BMW eDrive, που επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία και περισσότερο χρόνο λειτουργίας αμιγώς στο ηλεκτρικό πρόγραμμα. Η παγκόσμια πρεμιέρα του BMW i8 Roadster θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles το Δεκέμβριο του 2017 και το λανσάρισμα του στην αγορά από τον Μάιο του 2018.

Εκδόσεις μοντέλου από το λανσάρισμα:

BMW i 8 Roadster : τεχνολογία BMW eDrive με υβριδικό, σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύς: 105 kW/143 hp, μέγιστη ροπή: 250 Nm.

Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, κυβισμός: 1.499 cc, ισχύς: 170 kW/231 hp, μέγιστη ροπή: 320 Nm.

Τετρακίνηση για υβριδικό μοντέλο, ο κινητήρας καύσης κινεί τους πίσω τροχούς, ο ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχα τους εμπρός.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,6 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος, μικτός κύκλος*: 14,5 kWh/100 km,

κατανάλωση βενζίνης, μικτός κύκλος*: 2,1 l/100 km,

Εκπομπές CO2, μικτός κύκλος *: 46 g/km.

Ηλεκτρική αυτονομία: 53 km*.

BMW i 8 Coupe : τεχνολογία BMW eDrive με υβριδικό, σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, μέγιστη ισχύς: 105 kW/143 hp, μέγιστη ροπή: 250 Nm.

Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, κυβισμός: 1.499 cc, ισχύς: 170 kW/231 hp, μέγιστη ροπή: 320 Nm.

Τετρακίνηση για υβριδικό μοντέλο, ο κινητήρας καύσης κινεί τους πίσω τροχούς, ο ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχα τους εμπρός.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,4 δευτερόλεπτα,

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος, μικτός κύκλος *: 14,0 kWh/100 km,

κατανάλωση βενζίνης, μικτός κύκλος *: 1,9 l/100 km,

Εκπομπές CO2, μικτός κύκλος *: 42 g/km.

Ηλεκτρική αυτονομία: 55 km*.

*Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση την εποχή της έγκρισης τύπου. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία και διαφέρουν ανάλογα με τις διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού.

Τα νέα BMW i8 Roadster & Coupe
EVENTS