MENU

Επίδοση ρεκόρ για τη μάρκα, καθώς σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να είναι το τρίτο πιο εμπορικό μοντέλο της γκάμας επιβατικών αυτοκινήτων της Citroen.

Το αποτέλεσμα: Τα SUV αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 25% των πωλήσεων της Citroen παγκοσμίως ύστερα από το πέρας του 1ου εξαμήνου του έτους (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV).

Στην Ευρώπη, το νέο Citroen C5 Aircross SUV διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην δυναμική εμπορική πορεία της εταιρίας, η οποία κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις Top 12 μάρκες αυτοκινήτων κατά το 1ο εξάμηνο του έτους.

Από την έναρξη διάθεσής του τον Ιανουάριο, το νέο C5 Aircross SUV έχει ήδη ξεπεράσει τις 50.000 πωλήσεις.

Αυτός ο όγκος πωλήσεων το καθιστά τρίτο τη τάξη σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (μετά τα C3 και C3 Aircross SUV).

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, τα SUV της Citroen (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV) αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ¼ των πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως.

50.000 πωλήσεις για το Citroen C5 Aircross
EVENTS