MENU

Τη βάση για την κορυφαία δυναμική συμπεριφορά του νέου Focus ST αποτελεί η τέταρτη γενιά Focus, σε 5θυρες και wagon εκδόσεις. Η νέα πλατφόρμα C2 της Ford αναβαθμίζεται με προηγμένα συστήματα ανάρτησης, πέδησης και κίνησης, τα οποία δημιουργούν το ταχύτερο αλλά και πιο απολαυστικό στην οδήγηση Focus ST που κατασκευάστηκε ποτέ – τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στην πίστα.

Χρησιμοποιώντας ως βάση το δυναμικό χαρακτήρα του νέου Focus, στην έκδοση ST προστέθηκαν με την αρωγή της Ford Performance τεχνολογίες αιχμής, ισχυροί κινητήρες βενζίνης και diesel, συστήματα μετάδοσης με καινοτόμες λειτουργίες, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, επιλέξιμα προφίλ οδήγησης που περιλαμβάνουν και Track mode, αεροδυναμικές βελτιώσεις και σπορ σχεδιαστικές λεπτομέρειες δημιουργώντας το απόλυτα κομψό και πρακτικό οικογενειακό όχημα υψηλών επιδόσεων, κατάλληλο για καθημερινή χρήση αλλά και για παιχνίδια στην πίστα.

Το νέο Ford Focus ST θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη φέτος το καλοκαίρι σε 5θυρες και wagon εκδόσεις, με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή με αυτόματο με 7 σχέσεις, καθώς και με κινητήρες βενζίνης 2.3L EcoBoost με μέγιστη ισχύ 280 ίππων ή diesel 2.0L EcoBlue με απόδοση 190 ίππων.

Κινητήρας 2.3L EcoBoost

Η νέα γενιά του αλουμινένιου 2.3L EcoBoost κινητήρα της Ford είναι η ισχυρότερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ στο Focus ST. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, που αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 420 Nm από τις 3.000 μέχρι και τις 4.000 σαλ, είναι ο πιο εύστροφος στην ιστορία του μοντέλου εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 6 δευτερολέπτων.

Στην άμεση απόκριση του κινητήρα συνεισφέρει ένας χαμηλής αδράνειας υπερσυμπιεστής twin- scroll, που εκμεταλλεύεται πιο αποτελεσματικά την ενέργεια των καυσαερίων διαθέτοντας ανεξάρτητους αυλούς εισαγωγής προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η αλληλεπίδραση των παλμών πίεσης των καυσαερίων.

Μία ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου της υπερπλήρωσης (waste-gate) βελτιστοποιεί τον έλεγχο πίεσης και κατά συνέπεια τις επιδόσεις. Επιπλέον, ένα μοναδικό σύστημα εξαγωγής που μειώνει το back-pressure των καυσαερίων, μαζί με μια ειδικά εξελιγμένη πολλαπλή εισαγωγής κι ένα αναβαθμισμένο σε απόδοση intercooler, συντελούν στην καλύτερη αναπνοή του κινητήρα.

Κινητήρας 2.0L EcoBlue

Ο 2.0L EcoBlue των 190 ίππων της Ford είναι ο ισχυρότερος ντίζελ που έχει εγκατασταθεί στο Ford Focus, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm σταθερά από τις 2.000 έως και 3.000 σαλ. – από αυτά τα 360 Nm κάνουν την εμφάνισή τους μόλις στις 1.500 σ.α.λ. – για άμεση και γραμμική επιτάχυνση.

Ένας υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ατσάλινα έμβολα για μικρότερη διαστολή λόγω θερμοκρασίας και ενσωματωμένο σύστημα εισαγωγής με καινοτόμους αυλούς για βελτιστοποιημένη καύση, είναι τα κύρια «μυστικά» του κινητήρα ντίζελ που προσφέρουν αυξημένη κατά 10% ιπποδύναμη και υπερδιπλάσια ροπή συγκριτικά με το μηχανικό σύνολο 2.0L Duratec ST της πρώτης γενιάς του Focus ST.

Το νέο Ford Focus ST έρχεται..!
EVENTS