MENU

Αναλυτικά όσα τόνισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής:

«Το σημερινό τεστ ήταν πολύ σημαντικό, καθώς πήραμε πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν να καθορίσουμε το δρόμο που θα πάρουμε στο μέλλον.

Το απόγευμα κάναμε ένα βήμα μπροστά και θα δούμε αν θα χρησιμοποιήσουμε τα νέα αυτά πράγματα στο Assen.

Δουλέψαμε πάνω στη μοτοσυκλέτα του 2020, αλλά σκεφτόμασταν και το δεύτερο μισό της σεζόν. Πρέπει να τα δούμε όλα και σε διαφορετικές πίστες.

Είχαμε κάποια θετικά και κάποια αρνητικά, αλλά είμαι ικανοποιημένος καθώς τα πράγματα δείχνουν καλά».

Ο Μαρκ δοκίμασε κι ένα διαφορετικό φέρινγκ, το οποίο – όπως έγινε γνωστό – ήταν αυτό του Τακαάκι Νακαγκάμι.

«Δούλεψε καλά, αλλά δουλέψαμε και στα ηλεκτρονικά γιατί κι εκεί θέλουμε να βελτιωθούμε. Το 2020 απέχει πολύ ακόμα.

Για την ώρα έχουμε νέο κινητήρα, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πώς να εκμεταλλευόμαστε όλη μας τη δύναμη, σε πίστες με χαμηλή πρόσφυση όπως η Βαρκελώνη».

Και συνεχίζει προσθέτοντας:

«Η δουλειά που κάναμε ήταν για το μέλλον. Δοκίμασα ένα νέο πλαίσιο, κάποια νέα αεροδυναμικά, ενώ έχουμε τη δυνατότητα να ομολογκάρουμε κι ένα νέο φέρινγκ.

Στόχος μας είναι να μειώσουμε τη σούζα, χωρίς όμως να χάνουμε σε τελική ταχύτητα. Τα φτεράκια που είχα ήταν παρόμοια με τα δικά μου, με πολύ μικρές διαφορές.

Δεν ξέρω αν θα τα έχουμε στo Assen ή όχι πρέπει να κάνουμε υπομονή σ’ αυτές τις περιπτώσεις. Αν είμαστε ανταγωνιστικοί στην Ολλανδία, θα δούμε τι θα κάνουμε.

Αυτό το τεστ, μαζί με του Brno, είναι τα πιο σημαντικά της σεζόν. Δοκίμασα το φέρινγκ του Νακαγκάμι για να το αξιολογήσω ενόψει του 2020.

Δεν θέλουμε να χάσουμε το ρυθμό μας… έχουμε έναν εξαιρετικά δυνατό κινητήρα, αλλά πρέπει να τον εκμεταλλευτούμε πλήρως».

«Έχουμε έναν εξαιρετικά δυνατό κινητήρα αλλά πρέπει να τον εκμεταλλευτούμε πλήρως»
EVENTS