MENU

Αναλυτικά όσα δήλωσε το αφεντικό της Yamaha:

«Στο Μουτζέλο περιμέναμε ότι θα υποφέραμε στο τελευταίο κομμάτι, λόγω της μικρότερης ιπποδύναμης, αλλά πιστεύαμε ότι θα κερδίζαμε στα άλλα.

Την Κυριακή, όμως, η θερμοκρασία ανέβηκε κι αυτό σήμαινε λιγότερη πρόσφυση. Επομένως το πλεονέκτημά μας στο μέσο της στροφής μειώθηκε».

Χρειαζόμαστε πρόσφυση για να είμαστε γρήγοροι στις στροφές. Τις πρώτες ημέρες οι Βινιάλες, Μορμπιντέλι, Κουαρταραρό ήταν γρήγοροι στα πρώτα τρία κομμάτια κι έχαναν στο τελευταίο. Η ανεβασμένη θερμοκρασία ακύρωσε το πλεονέκτημά μας».

Για τον εφιαλτικό αγώνα του Ρόσι:

«Δυστυχώς πλήρωσε το λάθος του στις ελεύθερες και δεν πέρασε απευθείας στις κατατακτήριες. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα στο Mουτζέλο, όταν ξεκινάς 18ος».

Αν ήταν πιο μπροστά θα μπορούσε να πάρει ένα παρόμοιο αποτέλεσμα με αυτό του Λε Μανς. Όχι βάθρο πάντως».

Για το αν έχει βαρεθεί ο Ρόσι:

«Όμως και η Ducati, όταν έχασε τον Κέισι Στόνερ, της πήρε αρκετά χρόνια μέχρι να γίνει και πάλι ανταγωνιστική. Στόχος μας είναι να βελτιωθούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Ο Βαλε είναι πάντα ο ίδιος μέσα στο γκαράζ: αποφασισμένος και με θέληση για να βελτιώσει τη μοτοσυκλέτα. Δεν έχω δει καμμία διαφορά».

Η Yamaha έχει μια νίκη σε 34 αγώνες πρωτάθλημα, με τον Μάσιμο Μερεγκάλι να προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις λέγοντας:

«Δεν έχουμε νίκη φέτος, αλλά έχουμε δυο δεύτερες θέσεις, μια pole κι ένα βάθρο. Επιπλέον έχουμε καταφέρει να βελτιωθούμε, αν όχι να λύσουμε, το θέμα με τη φθορά του πίσω ελαστικού.

Δυστυχώς, όμως, η τελική ταχύτητα είναι που μας κάνει τη ζημιά, με την Ducati να κάνει τη διαφορά στην τελευταία στροφή του Λε Μανς. Στο Μουτζέλο ήταν ακόμα χειρότερα.

Ξέραμε ότι θα το αντιμετωπίζαμε αυτό και κάποιες φορές χάναμε χρόνο προσπαθώντας να βελτιωθούμε σε άλλους τομείς. Μόνοι μας κάναμε περίπλοκα τα πράγματα για εμάς. Όμως τα σημάδια είναι θετικά».

Ποια είναι τα θετικά:

«Μετά από δυο χρόνια με πολλά προβλήματα, τώρα έχουμε μια βάση πάνω στην οποία μπορούμε να δουλέψουμε. Δεν αλλάζουμε τελείως τη μοτοσυκλέτα από τον ένα αγώνα στον άλλο.

Επιπρόσθετα έχουμε και πλάνο εξέλιξης, κάτι το οποίο δεν είχαμε τα προηγούμενα χρόνια».

Η Honda και η Ducati δοκιμάζουν συνεχώς νέα πράγματα, την ώρα που η Yamaha δείχνει να έχει κολλήσει.

«Αυτοί έχουν σταθερή βάση, ενώ εμείς έπρεπε να τη βρούμε κάνοντας μερικά βήματα πίσω.

Με τον τωρινό κινητήρα διορθώσαμε την απόδοση, το φρένο κινητήρα και τη φθορά των ελαστικών, αλλά έπρεπε να χάσουμε λίγο στην ιπποδύναμη».

Η Yamaha ήταν ήδη από τις πιο αδύναμες σε τελική μοτοσυκλέτες και με τον νέο κινητήρα το πρόβλημα αυτό διογκώθηκε.

«Ναι, αλλά στο τεστ του Μπρνο και μετά στο Μιζάνο θα δοκιμάσουμε μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του 2020, που θα έχει νέο μοτέρ.

Στόχος μας είναι να βρούμε παραπάνω δύναμη, χωρίς να χάσουμε σε αυτά που έχουμε κερδίσει μέχρι τώρα».

Άραγε θα είναι αυτός ο νέος κινητήρας κάτι το επαναστατικό; Ένας V4 ας πούμε;

«Όχι, όχι… μας ξέρετε».

Επικεφαλής Yamaha: «Χρειαζόμαστε χρόνο όπως η Ducati μετά τον Στόνερ!»
EVENTS