MENU

Έχει βρεθεί δύο φορές στην κορυφή- το 2010 και το 2012.Και, όπως κάθε φυσιολογικός αναβάτης που σέβεται τον εαυτό του και έχει σώας τας φρένας (τα προσωπικά, πέραν από αυτά της μοτοσικλέτας του), επιθυμεί να επιστρέψει εκεί. 

Πλέον, όμως, μετά την εντυπωσιακή είσοδο στο χώρο της μεγάλης κατηγορίας του Μάρκες- δύο σερί πρωταθλήματα για όσους διαθέτουν μνήμη χρυσόψαρου- και την αναγέννηση του μέχρι πρότινος ημιθανούς Βαλεντινο Ρόσι, τα πράγματα έχουν δυσκολέψει αρκετά. 

Έτσι, ο Ισπανός αναγκάστηκε- σε μια προσπάθεια να μαζέψει γύρω του όσο το δυνατόν καλύτερους μηχανικούς- να στραφεί στον Κρίστιαν Γκαμπαρίνι, τον πρώην αρχιμηχανικό του Στόνερ, προκειμένου με την εμπειρία του να τον βοηθήσει να σκαρφαλώσει μέχρι τέλους το δύσκολο μονοπάτι που οδηγεί στην κορυφή. 

Όμως, παρά την άκρως δελεαστική πρόταση, ο Λορένθο «έφαγε» αγωνιστική πόρτα: «Προτεραιότητά μου ήταν να μείνω στην Honda, γιατί με εμπιστεύτηκαν και μου ζήτησαν και οι ίδιοι να μείνω. Ωστόσο, ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον που είχα στα χέρια μου αυτή την εναλλακτική πρόταση του Χόρχε. Φυσικά εξήγησα και στον ίδιο αλλά και στη Yamaha τους λόγους που αποφάσισα να μείνω στη Honda», δήλωσε ο Γκαμπαρίνι, κόβοντας μέρος των φτερών του Λορένθο. 

Όπως και να 'χει, πάντως, ο Ισπανός αναμένεται να είναι ανάμεσα στα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου το 2015. 

Με ή χωρίς Γκαμπαρίνι. 

Προσέγγισε Γκαμπαρίνι ο Λορένθο