MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE
FORMULA 1
Monza, Cosmote Sport 5

Εννιά ολόκληρα χρόνια. Για τα δεδομένα της Φόρμουλα 1, αυτό είναι μια αιωνιότητα και δυο-τρεις ημέρες. Εννιά χρόνια-τόσος καιρός είχε περάσει από την τελευταία νίκη της Φεράρι στον εντός έδρας αγώνα της Μόντσα (Αλόνσο 2010), με το «Ναό της ταχύτητας» να την πληγώνει περισσότερο κι από επώδυνη εξομολόγηση.

Ευτυχώς για την Σκουντερία, ο Σαρλ Λεκλέρκ φόρεσε τα κόκκινα ράσα κι αποφάσισε να κάνει παπάδες: μια βδομάδα μετά τη νίκη του στο Σπα- την παρθενική του, μην ξεχνάμε, στην F1- ο Μονεγάσκος έκανε αδιανόητη δουλειά βάζοντας την σκληρή γόμα στον 21ο γύρο και πήγε μέχρι τέλους για την πρώτη θέση του βάθρου, αντέχοντας στις λυσσαλέες επιθέσεις τόσο του Χάμιλτον όσο και του Μπότας στο τέλος.

Τα δύο Ασημένια Βέλη ήθελαν σαν «τρελά» να περάσουν τον μικρό και να κλείσουν το σπίτι της Φεράρι, όμως αυτό κατέστη αδύνατο: αρχικά ο παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε κολλημένος στην πίσω αεροτομή του Λεκλέρκ για περισσότερους από 20 γύρους, προκλήθηκε κι ένα μίνι επεισόδιο που οδήγησε σε ασπρόμαυρη σημαία στον 22χρονο πιλότο (κάτι σαν... κίτρινη κάρτα), όμως έφθαρε τη μεσαία γόμα του ανεπανόρθωτα και στο τέλος αναγκάστηκε να κάνει και δεύτερο πιτ, έχοντας πέσει- λόγω δικού του λάθους- στην 3η θέση.

Δεύτερος τερμάτισε ο Μπότας, με τον Φινλανδό να πιέζει κι αυτός με τη σειρά του την πρωτοπόρο Φεράρι, όμως στο τέλος έμεινε (εν μέρει κι εξαιτίας μιας δικής του... πατάτας στην Παραμπόλικα) κι αυτός με την όρεξη.

Πίσω από τους Λεκλέρκ-Μπότας-Χάμιλτον τερμάτισαν οι δύο υπέροχες Ρενό, με τον 4ο Ρικιάρντο να βρίσκεται μπροστά από τον Χούλκενμπεργκ και τους Άλμπον (και πάλι σούπερ), Πέρεζ, Φερστάπεν (2ο σερί κακό grand prix), Τζιοβινάτσι και Νόρις να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη 10άδα.

Όσο για τον Φέτελ; Ο Γερμανός τα έκανε και πάλι μεγαλοπρεπώς μαντάρα: στον 7ο γύρο ο Σεμπ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, έκανε ένα από τα (συνήθη, πλέον) τετ α κε, και, ακόμα χειρότερα, στη συνέχεια επέστρεψε με τραγικό τρόπο στην πίστα, «τρώγοντας» δικαίως ποινή 10 δευτερολέπτων και καταστρέφοντας ολοκληρωτικά τον αγώνα του.

Ευτυχώς για την Σκουντερία, όμως, υπάρχει ο Λεκλέρκ. Ο μικρός ξεκίνησε στους Κόκκινους με τον κόσμο να τον αντιμετωπίζει με μισό μάτι (αντικαθιστούσε, μην ξεχνάμε, τον λατρεμένο Ράικονεν), όμως ειδικά από το μέσο της σεζόν και μετά βγάζει συνεχώς μάτια: 2 νίκες σερί, επική οδήγηση τόσο σε Σπα όσο και στην Μόντσα, και εκτόξευση στο μηχανοκίνητο φεγγάρι.

Ω ναι: ο Σαρλ ήρθε για να μείνει και είναι, πια, η τεράστια ελπίδα της Φεράρι για ένα παγκόσμιο τίτλο.

Αμφιβάλλει κανείς;

Βαθμολογία οδηγών

1) Χάμιλτον 284

2) Μπότας 221

3) Φερστάπεν 185

4) Λεκλέρκ 182

5) Φέτελ 169

6) Γκασλί 65

7) Σάινθ 58

8) Ρικιάρντο 34

9) Αλμπόν 34

10) Κβίατ 33

11) Χούλκενμπεργκ 31

12) Ράικονεν 31

13) Πέρεζ 27

14) Νόρις 25

15) Στρολ 19

16) Μάγκνουνσεν 18

17) Γκροζιάν 8

18) Τζιοβινάτσι 3

19) Κουμπίτσα 1

20) Ράσελ 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

1) Μερσέντες 505

2) Φεράρι 351

3) Ρεντ Μπουλ 266

4) ΜακΛάρεν 83

5) Ρενό 65

6) Τόρο Ρόσο 51

7) Ρέισινγκ Πόιντ 46

8) Άλφα Ρομέο 34

9) Χάας 26

10) Γουίλιαμς 1

Grand Prix Ιταλίας: Ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε τη νίκη
EVENTS