MENU

Σύμφωνα με την έρευνα, τα περισσότερα αυτοκίνητα παρουσιάζουν προβλήματα ηλεκτρολογικής φύσεως, όπως π.χ η αποφορτισμένη μπαταρία, ενώ στην δεύτερη θέση έρχονται οι μηχανικές βλάβες.

Το 2018 η ADAC ανέφερε ότι έπειτα από περίπου 4 εκατομμύρια κλήσεις, διαπιστώθηκε ότι τα περισσότερα μοντέλα μεταφέρονται με γερανό για την περαιτέρω επισκευή τους.

Όπως διαβάζουμε στα «Νέα», εντύπωση προκαλεί η συχνότητα με την οποία αυτοκίνητα νεότερης τεχνολογίας βλέπουν τις καρότσες των γερανών. Πιο συγκεκριμένα τα Fiat 500 και Fiat Panda (μοντέλα του 2012 και του 2013 αντίστοιχα) αποτελούν μοντέλα μικρού κυβισμού που καταλήγουν πιο συχνά στο συνεργείο της οδικής βοήθειας.

Αντιθέτως, μοντέλα όπως το Toyota Aygo, το Opel Agila και το VW up!, τα οποία κυκλοφόρησαν την εξαετία 2009-2015, παρουσιάζουν και τις λιγότερες βλάβες.

Οι πιο συχνές κλήσεις για ζημιές έρχονται από μοντέλα όπως το Hyundai i20 (2011-2014), ενώ τα Fiat Punto (2011-2012), Audi A1 (2011-2013), Toyota Yaris (2009-2016), το Mitsubishi Colt (2009-2012) και το Honda Jazz (2009-2013) θεωρούνται από τα πλέον... άτρωτα και αξιόπιστα μοντέλα.

Επιπλέον, ελάχιστες ζημιές παρουσιάζει η σειρά A-Class της Μercedes (2009-2014), η σειρά 1 της BMW (2009-2016), αλλά και τα παλαιότερα Audi A3 (2013-2016), SUV Audi Q3 (2014-2016), BMW X1 (2010-2016).

Στις... ομάδες υψηλού κινδύνου συγκαταλέγονται και τα Mercedes E-Class, Ford S-Max (2009-2010), ενώ τα «θηριώδη» BMW σειρά 5, Audi A6 (2013, 2015) και VM Touareg (2011-2016) βλέπουν το συνεργείο με τα... κιάλια.

Μεγάλη έρευνα ADAC: «Τα μοντέλα που αγαπάνε το... συνεργείο»