MENU

Πριν μερικούς μήνες για τον ενθουσιασμό και τα... κλικ μετά την εξαιρετική αρχή της Ferrari είχε αναφερθεί πως η Scuderia επέστρεψε και έδειχνε σημάδια πως είναι έτοιμη επιτέλους να τρελάνει τους tifosi και να βάψει στα κόκκινα το πρωτάθλημα όμως...

Όμως η Ferrari με ένα μαγικό τρόπο το έκανε ξανά, τα έκανε όλα μαντάρα και μέχρι και στις νίκες της μοιάζει με χαμένη σα να δίνει παράσταση μόνο για να κάνει τα νευρά του κόσμου χάλια. 

Στον αθλητισμό υπάρχουν ομάδες που και να μην ασχολείσαι τις ξέρεις: Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Σέλτικς, Λέικερς, Λίβερπουλ, Γιουνάιτεντ. Το μεγαλύτερο brand, ωστόσο παγκοσμίως είναι ένα και ιδρύθηκε το 1947 στο Μαρανέλο της Ιταλίας. Ο σπουδαίος Ένζο, είχε έναν έρωτα και αυτό ήταν ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και για αυτό έβαλε την Scuderia από νωρίς μέσα στις πίστες όπου έκανε θραύση.

Στα καλά χρόνια η Ferrari έγινε το ορόσημο της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κατάφερε να είναι η ομάδα με τα περισσότερα πρωταθλήματα, άρα όταν σου λένε για F1 απευθείας το μυαλό σου πάει στο αλογάκι. Όπως είχε πει και ο Σεμπάστιαν Φέτελ ακόμα και να μην υποστηρίζει τη Ferrari, βαθιά μέσα σου εισαι οπαδός της. Γιατί η Ferrari δεν είναι απλά μία ομάδα, είναι ιδέα.

Οι ιδέες ωστόσο εδώ και αρκετά χρόνια παραμένουν μόνο στο μυαλό των τρελαμένων tifosi, που το μόνο πρωτάθλημα που έχουν δει είναι εκείνο του spygate του -υπέροχου- Κίμι Ράικονεν το 2007. Τα τελευταία χρόνια από την κυριαρχία της Mercedes μέχρι και πέρσι που ο Φερστάπεν έσπασε το σερί Χάμιλτον η Ferrari ήταν απλά κομπάρσος για να συμπληρώνει το πρωτάθλημα και να υπάρχουν 10 ομάδες, καθώς όσο και να προσπαθούσε ο Λεκλέρκ αυτό δεν πήγαινε καθόλου καλά.

Φέτος η Scuderia είχε την ευκαιρία της έδειξε πως άρχισε δυνατά έχει ένα πολύ δυνατό δίδυμο, όμως όπως πάντα λίγο η ατυχία λίγο το πόσο ανίκανοι είναι έφεραν τη Red Bull στη θέση του ξεκάθαρου φαβορί για τα δύο πρωταθλήματα.

Το ανίκανοι δε βγαίνει από το ότι ο συντάκτης σιχαίνεται τη συγκεκριμένη ομάδα  για τον τρόπο που συμπεριφέρεται στους οδηγούς της και απλά βρήκε τρόπο να βγάλει hate, αλλά γιατί κάνουν παιδικά λάθη. Όπως για παράδειγμα στην Αγγλία που άφησαν τον Λεκλέρκ με Hard γόμα για να γίνει απλά θήραμα στις ορέξεις των αντιπάλων του, άλλο που ο Μονεγάσκος όντας τρομερός πιλότος έδωσε μία απίστευτη μάχη.

Στη Γαλλία ο Σάινθ μπήκε για αλλαγή ελαστικών λόγω του φόβου του Μπινότο (καλώς κακώς έχει άλλη σημασία) έκαναν λάθος και έτσι έτσι ο Ισπανός έχασε ένα πολύ καλύτερο πλασάρισμα στους βαθμούς αφού στο συγκεκριμένο GP ο Πέρες κοιμόταν όρθιος -είχε και ζέστη- μην κρίνεται τον άνθρωπο.

Βέβαια εκτός από τα λάθη της Ferrari και το ότι παίρνει φωτία ο κινητήρας της, το πως κόστισε σίγουρο 1-2 στο Μονακό τις δύο εγκαταλήψεις στο Αζερμπαϊτζάν και την απόσυρση του Σάινθ στην Αυστρία. Οι δύο πιλότοι της έχουν κάνει αρκετά λάθη.

Το κακό ξεκίνημα του Σάινθ στη σεζόν κόστισε στη Scuderia, όμως ο Ισπανός αφού λέει στο pit wall με όχι και τόσο κομψό τρόπο να σκάσουν όταν προσπαθεί να κάνει προσπέραση σε στροφή, φαίνεται να έχει βρει τα πατήματά του και παρά τα περίεργα team orders δίνει στην ομάδα όσο τον αφήνουν και μπορεί.

Από την άλλη πλευρά ο Σαρλ Λεκλέρκ έχει δείξει πως μπορεί να κοντράρει στα ίσα τον Μαξ Φερστάπεν και έχει το τρομερό ταλέντο για να το κάνει παρά το ότι κάποια λάθη, βλέπε Γαλλία, του κοστίζουν πολύ ακριβά. Λάθη βέβαια όταν πηγαίνεις με 340 χιλόμετρα πάντα γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται, έτσι είναι ο αθλητισμός όμως η Ferrari, αφού τα έκανε μαντάρα ήρθε η ώρα να μάθει από τα λάθη της για τη νέα σεζόν.

Γιατί το ταλέντο σίγουρα υπάρχει μέσα στα μονοθέσιά της η σοβαρότητα όμως εκτός αυτού ακόμα αγνοείται, αλλά αν μετά από 10 χρόνια κάποιος περίμενε η ομάδα να τα φέρει όλα τούμπα μάλλον άνοιξε το κανάλι και έτυχε να πέσει πάνω σε αγώνα της F1 προχθές.

Φέτος το πρωτάθλημα εκτός συγκλονιστικού απροόπτου «χαρίστηκε» απλόχερα από την ομάδα του Μαρανέλο σε αυτή της Red Bull αλλά...

Αλλά ο Σαρλ έχει μία υπόσχεση να εκπληρώσει άραγε θα καταφέρει να τη φέρει εις πέρας ή θα μείνει με το... τιμόνι στο χέρι όπως οι Φέτελ Αλόνσο;

Ferrari και πρωταθλητισμός, άλλο αστείο και αυτό