MENU

Η Formula 1 έχει πάρει φωτιά τα τελευταία 24ωρα με αρκετές κόντρες μεταξύ μεγάλων ομάδων να έχουν ξεσπάσει. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι Τότο Βολφ και Κρίστιαν Χόρνερ των Mercedes-AMG και Red Bull Racing είχαν έντονη λογομαχία σε συνάντηση των επικεφαλής των ομάδων. Όλα όμως ξεκίνησαν με την τεχνική ντιρεκτίβα που εξέδωσε η FIA πριν το Grand Prix Καναδά, σε μία προσπάθεια να μειώσει το porpoising στα μονοθέσια.

Η τεχνική ντιρεκτίβα δεν ίσχυσε ποτέ με την παγκόσμια ομοσπονδία να συλλέγει απλά δεδομένα από τα μονοθέσια. Στο συγκεκριμένο ζήτημα αναφέρει ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος δήλωσε στο motorsport.com ότι στρέφεται κατά της Mercedes και του μονοθεσίου της, της W13, για την όλη κατάσταση που επικρατεί στο σπορ. 

«Το πρόβλημα με τη Mercedes είναι πιο έντονο - ή καλύτερα ήταν πριν από τον Καναδά. Γι’ αυτό ευθύνεται η ομάδα. Είναι στο χέρι τους να βρουν λύσεις, αν το porpoising δεν επηρεάζει τους άλλους. Ξέρω πως ειπώθηκε ότι και άλλοι οδηγοί έκαναν παράπονα. Οι δικοί μας οδηγοί δεν έχουν παραπονεθεί ποτέ για porpoising. Αυτό που είπαν είναι πως κάποιες πίστες χρειάζονται ασφαλτόστρωση. Αλλά δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με τις αναπηδήσεις. Το πρόβλημα είναι πως το μονοθέσιό τους είναι πολύ άκαμπτο. O σχεδιασμός τους είναι λάθος και όχι οι κανονισμοί», είπε ο Βρετανός.

Επιπλέον ο Χόρνερ αναφέρει πως η Mercedes ήταν έτοιμη για την τεχνική ντιρεκτίβα της FIA που εν τέλει δεν εφαρμόστηκε στο Grand Prix Καναδά: «Υπάρχει μία διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται ώστε να αλλάξουν οι κανονισμοί. Αυτό που ήταν ιδιαίτερα απογοητευτικό ήταν η δεύτερη ράβδος στήριξης του πατώματος. Πρέπει να συζητηθεί πρώτα σε φόρουμ για τεχνικά ζητήματα και το να λύνεις τα προβλήματα μόνο μίας ομάδας είναι απροκάλυπτη εύνοια. Ήταν η μόνη ομάδα που ήρθε στον Καναδά με τη λύση αυτή ακόμα και πριν βγει η τεχνική ντιρεκτίβα».

mercedes

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing δηλώνει ότι δεν πρέπει να πραγματοποιηθούν αλλαγές στους κανονισμούς: «Έχουμε τα καλύτερα μυαλά της μηχανικής στον κόσμο. Αμφιβάλλω αν σε ένα χρόνο από τώρα θα είμαστε εδώ και θα μιλάμε για τις αναπηδήσεις, ακόμα κι αν οι κανονισμοί μείνουν ως έχουν. Τα μονοθέσια είναι ακόμα νέα και οι ομάδες θα φέρουν αναβαθμίσεις που θα λύνουν κάποια από τα προβλήματα. Δεν μπορείς ξαφνικά στο μέσον της σεζόν να αλλάζεις τους τεχνικούς κανονισμούς. Αν ένα μονοθέσιο είναι επικίνδυνο, δεν πρέπει η ομάδα να τρέξει με αυτό. Αν η FIA πιστεύει πως κάποιο μονοθέσιο είναι επικίνδυνο, μπορεί να το αποκλείσει από τον αγώνα».

Χόρνερ για μονοθέσιο Mercedes: «Ο σχεδιασμός τους είναι λάθος»