MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Το δεχόμαστε, το δεχόμαστε: το πρόσωπό του παραπέμπει ευθέως σε ξινισμένο γιαούρτι το οποίο έκοψε και δεν τον βλέπεις με τη μία και λες «Α, να ο πιο συμπαθητικός άνθρωπος στα χρονικά της συμπάθειας». Λαμβάνοντας υπόψη το αγωνιστικό του ιστορικό- τότε που, όχι και στο απώτερο παρελθόν, ενίοτε προτιμούσε τα συγκρουόμενα από την Φόρμουλα 1- δύσκολα του δίνεις τα κλειδιά της καρδιάς σου, αν δεν είσαι ορκισμένος υποστηρικτής του. 

Ναι, εντάξει, είπαμε ότι το δεχόμαστε. Όμως ο τύπος θα μπορούσε κάλλιστα να πρωταγωνιστήσει σε βίντεο-κλιπ ραπ τραγουδιού υπό τον τίτλο «Ο πιο σκληρός κ@ργιόλης στην πόλη». Γιατί; Πολύ απλά γιατί είναι...

Ο Μαξ Φερστάπεν είναι εδώ και μια διετία ο πιλότος που πρέπει κάποιος να βάλει κάτω αν θέλει να φτάσει στο ιερό δισκοπότηρο. Σε συνδυασμό με την (υπέροχη, όταν δεν εγκαταλείπει) Ρεντ Μπουλ του είναι ένα κινούμενο, με 300+ χιλιόμετρα/ ώρα, εμπόδιο, το οποίο δύσκολα μπορεί να υπερκεράσει κανείς. 

Και αυτό επιβεβαιώθηκε και στην Βαρκελώνη, παρά το γεγονός πως χρειάστηκε η σούπερ αξιόπιστη Φεράρι του πρωτοπόρου Λεκλέρκ να εγκαταλείψει για πρώτη φορά φέτος: ο Ολλανδός ήταν δεύτερος και πίεζε τον Μονεγάσκο, όταν έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του και έπεσε 4ος. Αντί να απογοητευτεί, όμως, έβαλε κάτω το κεφάλι, έβαλε τη μαλακή γόμα, έβαλε τα γυαλιά στους πάντες και έβγαλε τον καλύτερο εαυτό του. 

Κάπως έτσι «κατάπιε», μετά από εκπληκτική μάχη τον Ράσελ, είδε τον Λεκλέρκ να αποδεικνύεται συνεπής στο ραντεβού του με την ατυχία, και περνώντας (αναμενόμενα...) τον Πέρεζ πήρε ακόμα μία καρό σημαία, κάνοντας το 4/4 στους αγώνες που έχει τερματίσει φέτος! Με αυτούς τους 25+ βαθμούς, μάλιστα, ανέβηκε για πρώτη φορά στην κορυφή της κατάταξης οδηγών, αφήνοντας πίσω του τον Σαρλ. 

Πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή τερμάτισε ο Σέρτζιο Πέρεζ, συμπληρώνοντας το 1-2 των Ταύρων. Ο Τσέκο είχε, ενδεχομένως, ακόμα και δυναμική νίκης (αν και ο Φερστάπεν στο δεύτερο μισό του grand prix πετούσε πραγματικά), όμως πλήρωσε τη μοίρα το νο2 οδηγού, κάνοντας στην άκρη για χάρη του Μαξ. 

Το βάθρο συμπλήρωσε ο εκπληκτικός Τζορτζ Ράσελ. Η Βρετανός γι' ακόμα έναν αγώνα έβαλε τα γυαλιά στους πάντες στο γκριντ, καθώς έδωσε μάχη περιωπής με τον Φερστάπεν και, χάρη στην αναβαθμισμένη Μερσέντες, πήρε την πολύτιμη τρίτη θέση. 

O Κάρλος Σάινθ έκανε ακόμα ένα «αβίαστο» λάθος και τερμάτισε, εν τέλει, 4ος σώζοντας ό,τι σώζεται σε ένα κακό ΣΚ για την Φεράρι, την στιγμή που ο Λιούις Χάμιλτον είχε επαφή με τον Μάγκνουνσεν στον πρώτο γύρο κι έπεσε προτελευταίος, όμως κατάφερε (και παρά το ότι έκοψε στους 3 τελευταίους γύρους υπό το φόβο της εγκατάλειψης) να τερματίσει 5ος θυμίζοντας σε όλους πως ο λύκος της Φ1 μπορεί να γέρασε, όμως τα δόντια του παραμένουν εξαιρετικά κοφτερά. 

Μπότας (ακόμα ένα σούπερ grand prix για τον, απαλλαγμένο από το άγχος της Μερσέντες), Οκόν, Νόρις, Αλόνσο (αδιανόητος αγώνας για τον Nano που ξεκίνησε τελευταίος) και Τσουνόντα συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα της Βαρκελώνης. 

Ο Μαξ για πρώτη φορά μπροστά στη βαθμολογία, λοιπόν, με τον Λεκλέρκ να «μειώνει» σε 2-1 στις εγκαταλείψεις και την Φεράρι να βλέπει πια την τριχωτή ουρά της Ρεντ Μπουλ. 

Ο πιο σκληρός κ@ργιόλης της πόλης είναι και πάλι εδώ και δεν πρόκειται να «πεθάνει» εύκολα, ιδίως από την στιγμή που προηγείται. 

Ναι, το δεχόμαστε: δεν είναι ο πιο συμπαθής. 

Είναι, όμως, ο καλύτερος όλων... 

Βαθμολογία οδηγών 

1. Φερστάπεν 110 
2. Λεκλέρκ 104
3. Πέρεζ 85
4. Ράσελ 74
5. Σάινθ 65
6. Χάμιλτον 46
7. Νόρις 39
8. Μπότας 38
9. Οκόν 30
10. Μάγκνουνσεν 15
11. Ρικιάρντο 11
12. Τσουνόντα 10
13. Γκασλί 6
14. Φέτελ 4
15. Αλόνσο 4
16. Άλμπον 3
17. Στρολ 2
18. Ζου 1
19. Σουμάχερ 0
20. Χούλκενμπεργκ 0
21. Λατίφι 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1. Ρεντ Μπουλ 195
2. Φεράρι 169
3. Μερσέντες 120
4. ΜακΛάρεν 50
5. Άλφα Ρομέο 39
6. Αλπίν 34
7. Άλφα Τάουρι 17
8. Χάας 15
9. Άστον Μάρτιν 5
10. Ουίλιαμς 3

Grand Prix Ισπανίας: Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη
EVENTS