MENU

Το ανανεωμένο σύστημα πολυμέσων, λοιπόν, συνοδεύεται από αρκετές αλλαγές. Για παράδειγμα, υπάρχουν δύο ακόμα θύρες φόρτισης USB, ενώ τα κουμπιά για τα θερμαινόμενα καθίσματα έχουν μετακινηθεί από το κάτω μέρος του ταμπλό, στα δεξιά του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων. Ευτυχώς, η επιφάνεια ασύρματης φόρτισης είναι μεγαλύτερη από πριν και πλέον πιο καλά φωτισμένη αφού η Lexus πρόσθεσε φωτισμό LED.

Αυτά ως προς τις ορατές αλλαγές, διότι όπως είπαμε υπάρχουν κι εκείνες (οι περισσότερες) που δεν φαίνονται. Οι μηχανικοί έχουν προσθέσει 20 σημεία συγκόλλησης στα ανοίγματα του αμαξώματος γύρω από τις πόρτες για να ενισχύσουν τη δομική ακαμψία. Η Lexus αναφέρει, μάλιστα, ότι τα πρωτότυπα UX δοκιμάστηκαν στο τεχνικό κέντρο της Toyota, στη Shimoyama, ώστε να βελτιώσουν το ηλεκτρικό τιμόνι, τα αμορτισέρ και άλλα εξαρτήματα. Τα νέα ελαστικά run-flat, από την πλευρά τους, ανεβάζουν επίπεδο την άνεση, καθιστώντας την καμπίνα πιο αθόρυβη από πριν.

«Ανεβαίνοντας» στην έκδοση F Sport, υπάρχει προσαρμοζόμενη μεταβλητή ανάρτηση και αποσβεστήρες απόδοσης που αναπτύχθηκαν από τη Yamaha για να αυξηθούν τα επίπεδα οδικής συμπεριφοράς όσον αφορά την ευχαρίστηση. Στο εσωτερικό, το υψηλότερου επιπέδου UX διαθέτει σπορ καθίσματα και διαφορετικό τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ και μια αποκλειστική σχεδίαση για το κουμπί αλλαγής ταχυτήτων.

Εκτός από το infotainment που αναφέραμε παραπάνω, η Lexus εισάγει άλλη μία τεχνολογία. Αυτή έχει να κάνει με ένα ψηφιακό κλειδί που έχει τη μορφή εφαρμογής smartphone. Η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, περιλαμβάνει επίσης μια οθόνη πανοραμικής προβολής που δείχνει εικόνες από την μπροστινή, την πίσω και την πλαϊνή κάμερα. Τέλος, βελτιώσεις έχουν υποστεί και στα συστήματα ασφαλείας μετά την αναβάθμιση του ραντάρ και της κάμερας. Η Lexus θα αρχίσει τις παραδόσεις του ανανεωμένου UX το καλοκαίρι.

Το Lexus UX «έρχεται» με πολλές και σημαντικές αναβαθμίσεις
EVENTS