MENU

Αποδοτικό και βελτιωμένο σύστημα κίνησης υπόσχεται μία μοναδική οδηγική εμπειρία 

Κομψό σχήμα coupe-SUV με καθαρή, σύγχρονη σχεδίαση 

Κορυφαία ευρυχωρία στην κατηγορία, με ένα ευπροσάρμοστο και άνετο εσωτερικό

Ενσωματωμένη τεχνολογία υποστηρίζει την επόμενη γενιά συστημάτων infotainment και συνδεσιμότητας
    
Αναβαθμίσεις στην ανάρτηση προσφέρουν μία δυναμική οδηγική εμπειρία
    
Ολοκληρωμένο πακέτο προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας

Το νέο Honda HR-V e:HEV αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ελλάδα στα τέλη Ιανουαρίου 2022.

Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, την Elegance, την Advance και την Advance Style, οι τιμές του πολυαναμενόμενου HR-V e:HEV διαμορφώνονται στα 32.500€, τα 35.300€ και τα 38.500€ αντίστοιχα.  

Πιο αναλυτικά:

Το νέο HR-V προσφέρει μία μοναδική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και εξαιρετική απόδοση χάρη στο ισχυρό και αποδοτικό υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda με δύο ηλεκτροκινητήρες (στάνταρ για πρώτη φορά στο HR-V). 

Η επόμενη γενιά του δημοφιλούς compact SUV της μάρκας διακρίνεται για την ευρυχωρία, την άνεση και τη χρηστικότητά της, ενώ αξιοσημείωτα είναι τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και η τεχνολογική εξέλιξη. Όλα πλαισιώνονται από ένα τολμηρό και κομψό σχήμα εμπνευσμένο από μοντέλο coupe. 

Το νέο HR-V, που θα διατίθεται στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021, είναι το επόμενο μοντέλο με το ‘διακριτικό’ e:HEV (hybrid electric vehicle) στην προϊοντική οικογένεια της Honda, μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που κυκλοφόρησε το 2020. 
Συνεχίζοντας με επιτυχία τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης, η Honda πλησιάζει περισσότερο στο στόχο της να εξηλεκτρίσει όλα τα Ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.

Η επόμενη γενιά του αποκλειστικά υβριδικού HR-V είναι το αποτέλεσμα εκτενούς ανάλυσης των τάσεων των σύγχρονων καταναλωτών. 
Αφού ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο οι δραστήριοι, συνδεδεμένοι άνθρωποι του σήμερα εντοπίζουν και επιλέγουν προϊόντα υψηλής αξίας, η Honda δημιούργησε το HR-V, όχι απλά ως ένα νέο συμπαγές SUV, αλλά ως ένα καταναλωτικό προϊόν που θα προσελκύει τον πελάτη μέσω της υψηλής αισθητικής, της λειτουργικότητας και της πρακτικότητάς του.

Ο Yoshitomo Ihashi, 2GN Large Project Leader, δήλωσε: «Οργανώσαμε ομαδικές συζητήσεις με άτομα διαφορετικής προέλευσης, ειδικότητας, ηλικίας και φύλου. 

Αυτό μας βοήθησε να προσθέσουμε στοιχεία που θα προσφέρουν απόλαυση και χαρά σε όλους τους επιβάτες. Στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε, όχι να καταπιέσουμε, την ατομικότητα των πελατών και να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που υποστηρίζει το αγαπημένο τους στυλ ζωής.»

Εφαρμόζοντας το μότο ‘Amp up your life’, οι μηχανικοί της Honda εστίασαν στην υποστήριξη ενός ενεργού και δραστήριου lifestyle σε όλα τα στάδια της διαδικασίας εξέλιξης του νέου HR-V. Απώτερος σκοπός ήταν να μπορούν οι πελάτες να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα με τα αυτοκίνητά τους, τα οποία θα τους ενισχύουν και θα τους βοηθούν στην καθημερινότητά τους. 

Το νέο HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που σε κατακτά με τη σχεδιαστική του απλότητα, ενώ το εξαιρετικά ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι πιο φιλικό προς το χρήστη και πιο άνετο. 

Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda και στην κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ. 

Το αποτέλεσμα είναι μία κορυφαία ευρυχωρία για την κατηγορία, και ασυναγώνιστη ευελιξία, χάρη στα ευπροσάρμοστα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης. 

Όπως το εξωτερικό, έτσι και το ευρύχωρο εσωτερικό αποπνέει έντονα την αίσθηση στιβαρότητας ενός premium SUV, μέσα από τη χρήση μοντέρνων υφασμάτων και ποιοτικών υλικών. Η σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, που ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, είναι αποτέλεσμα της απέριττης φιλοσοφίας του εσωτερικού και του ταμπλό, όπου το κάθε στοιχείο είναι μελετημένο και εργονομικά τοποθετημένο. 

Η αίσθηση ευεξίας και ευρυχωρίας επιτείνεται με ένα νέο σύστημα διάχυσης αέρα (air diffusion system) που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό.

Απρόσκοπτη και διαισθητική πρόσβαση σε λειτουργίες συνδεσιμότητας και εφαρμογές (apps), που εισάγουν ένα νέο επίπεδο τεχνολογία στο compact SUV της Honda, παρέχεται μέσω της οθόνης αφής ή με φωνητικές εντολές. 

Διαθέτοντας το πιο ολοκληρωμένο πακέτο προηγμένων συστημάτων ασφάλειας και   υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία, το Honda HR-V εφοδιάζεται με τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της Honda σχεδιασμένες για μία ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση. 

Η τεχνολογία e:HEV πετυχαίνει ένα βέλτιστο συνδυασμό απόδοσης και επιδόσεων 

• Υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις. 
    
• Εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας εσωτερικής καύσης, κύκλου Atkinson 
    
• Το  e:HEV πετυχαίνει τη βέλτιστη ισορροπία οικονομίας, μειωμένων ρύπων και υψηλών επιδόσεων
    
• Βασίζεται σε μία εμπειρία άνω των 20 χρόνων στα υβριδικά συστήματα αυτοκινήτων δρόμου και στη Formula 1®

Το νέο HR-V διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις το προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV, προσφέροντας στο δημοφιλές compact SUV της Honda τον ιδανικό συνδυασμό απόδοσης και επιδόσεων. Το νέο HR-V έρχεται να προστεθεί στο ανανεωμένο CR-V και το πρόσφατα λανσαρισμένο Jazz που διατίθεται μόνο με υβριδικό σύστημα κίνησης. 

Το e:HEV έχει αποσπάσει θετικές κριτικές σε όλη την Ευρώπη για το συνδυασμό ισχυρών επιδόσεων με υψηλά επίπεδα αποδοτικής και αθόρυβης λειτουργίας σε πραγματικές συνθήκες. Καθώς δεν χρειάζεται σύνδεση και φόρτιση, το HR-V είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση, συνδυάζοντας την άμεση απόκριση και την αποδοτική λειτουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος με την πρακτικότητα των μοντέλων με συμβατικό σύστημα κίνησης.  

Χαμηλές εκπομπές ρύπων, άμεση απόκριση 

Το σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. 

Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda μέσα την 20ετή ενασχόλησή της με την υβριδική τεχνολογία των αυτοκινήτων δρόμου και τη Formula 1®. 

Για την εγκατάστασή του στο HR-V, η ισχύς του e:HEV αυξήθηκε από 109PS  που ήταν στο Jazz, στα 96kW (131PS) με ροπή  253Nm.

Το σύστημα e:HEV στο HR-V είναι πιο συμπαγές σε σχέση με του Jazz και έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. 

Ο αριθμός των κυψελών στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, παρέχοντας μεγαλύτερη ικανότητα αποθήκευσης και χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας έναντι του 80kW Jazz, με τη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) τώρα να είναι μικρότερη και ενσωματωμένη στο διαμέρισμα του κινητήρα, ενώ είναι και υγρόψυκτη αντί αερόψυκτη, για βελτιωμένη διαχείριση της θερμότητας. 

Η μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών βελτιώνει περαιτέρω τις δυναμικές επιδόσεις του HR-V. 

Το αποτέλεσμα είναι ένα αβίαστο και άνετο ταξίδι, τόσο σε αστικές διαδρομές όσο και στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 g/km (WLTP) και η κατανάλωση από 5,4L /100km (WLTP), ενώ η επιτάχυνση 0 - 100 km/h του HR-V επιτυγχάνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα.

Βελτιστοποιημένα drive modes

Το στοιχείο που καθιστά το σύστημα e:HEV ξεχωριστό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα τρία drive modes εναλλάσσονται συνεχώς ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του κάθε εξαρτήματος τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου (Electronic Control Unit) ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες

Κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με το βενζινοκινητήρα επειδή αυτός αντιπροσωπεύει την πιο αποδοτική λύση στις συγκεκριμένες συνθήκες. Εάν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, όπως σε μία προσπέραση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για περισσότερη ελκτική ισχύ. Επιπλέον, στο Hybrid Drive, η ισχύς από το μοτέρ-γεννήτρια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προς όφελος της απόδοσης

Το ‘Sport’ mode, που ενεργοποιείται μέσω του σχετικού διακόπτη αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ το ‘Econ’ mode προσαρμόζει το σύστημα κλιματισμού A/C και την απόκριση του γκαζιού με στόχο την οικονομία καυσίμου. Επιπλέον του ‘Normal’ mode, όπου το αυτοκίνητο προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν όλα τα driving modes μέσω ενός διθέσιου διακόπτη 

Απόκριση ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Για μία πιο ‘ηλεκτρική’ εμπειρία, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν το πρόγραμμα Β για το κιβώτιο, που προσφέρει επιλέξιμα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επακόλουθη ισχύς πέδησης μπορούν να αυξηθούν σημαντικά έναντι του προγράμματος D κάνοντας χρήση των paddles στο τιμόνι.

Η μετάβαση από το ένα drive mode στο άλλο – συμπεριλαμβανομένης της εκκίνησης του κινητήρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος – σχεδόν περνά απαρατήρητη στους επιβάτες. Αντί της χρήσης ενός συμβατικού συστήματος διαχωρισμού ισχύος με πλανητικό σύστημα γραναζιών που συνοδεύεται από υψηλά επίπεδα τριβών, το κιβώτιο μιας μόνο σχέσης παρουσιάζει πολύ λιγότερη αντίσταση κατά την αμιγή ηλεκτροκίνηση, καταναλώνοντας έτσι λιγότερη ενέργεια. 

Ως εκ τούτου, το πολύ αποδοτικό σύστημα κιβωτίου μιας σχέσης της Honda πετυχαίνει υψηλότερη αναλογία συνολικού χρόνου ηλεκτροκίνησης όταν το όχημα κινείται στην πόλη συγκρινόμενο με άλλα υβριδικά της αγοράς.  

Εφαρμογή τεχνογνωσίας από τη Formula 1® 

Βασισμένο στην τεχνογνωσία της αγωνιστικής ομάδας της Honda, το επιτυχημένο πρόγραμμα Honda Formula 1 Hybrid Power Unit έχει εμπνεύσει την τεχνολογία του υβριδικού συστήματος e:HEV hybrid για απαράμιλλα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης στο δρόμο. Ως αποτέλεσμα, το νέο e:HEV HR-V προσφέρει εξαιρετικά αποδοτική λειτουργία και επιδόσεις σε μεγάλο εύρος οδηγικών συνθηκών.

Παράδοση στα υβριδικά συστήματα 

Το πρώτο Insight του 1999 καθιέρωσε την Honda ως παγκόσμιο πρωτοπόρο της υβριδικής τεχνολογίας. Το πρώτο υβριδικό μοντέλο ανεξαρτήτως κατασκευαστή που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη, εισήγαγε το σύστημα Integrated Motor Assist (IMA) της μάρκας που βασιζόταν περισσότερο στον θερμικό κινητήρα, ενώ μέσω της υποβοήθησης του ηλεκτροκινητήρα και της ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης ενίσχυε την επιτάχυνση και μείωνε την κατανάλωση. 

Η Honda συνέχισε την εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της, και το προηγμένο σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων e:HEV χρησιμοποιείται τώρα στα Jazz, CR-V, στο νέο HR-V και στην προσεχή 11η γενιά Civic. 

Όταν το στυλ ενός premium SUV συναντά τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda

• Η καθαρή, απέριττη σχεδιαστική φιλοσοφία συνδυάζεται με τη στιβαρότητα ενός SUV 
    

• Η σχεδίαση ενσαρκώνει βασικές αρχές λειτουργικότητας και υψηλής αισθητικής 
    

• Μοναδική, κεντρική διάταξη ρεζερβουάρ για μία ευέλικτη, ευρύχωρη καμπίνα
    

• Ώριμες, μινιμαλιστικές επιφάνειες αντικατοπτρίζουν τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Honda

Κατά τη σχεδίαση και εξέλιξη της τελευταίας γενιάς του HR-V, οι μηχανικοί της Honda προχώρησαν σε πλήρη αναθεώρηση του δημοφιλούς compact-SUV. Από έρευνα που διεξήγαγε η Honda, διαπιστώθηκε ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα με κριτήριο όχι μόνο τις ισχυρές επιδόσεις ή την ελκυστική εμφάνιση, αλλά και τον τρόπο που ενσωματώνονται στη ζωή τους και ικανοποιούν τις ατομικές απαιτήσεις τους. 

Κατά συνέπεια, η νέα γενιά HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που πετυχαίνει έναν ελκυστικό αλλά σπάνιο συνδυασμό premium και δυναμικής σχεδίασης και απαράμιλλης ευρυχωρίας. Ενσαρκώνει τη νέα, απλή, καθαρή, σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda που έχουμε ήδη δει στα πρόσφατα νέα μοντέλα της και ενισχύει τη φήμη της στον τομέα της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της πρακτικότητας.

Το compact σχήμα με coupe επιρροές, παραμένει λειτουργικό όσο και ελκυστικό: αν και γνώριμο, είναι συναρπαστικό και προσελκύει την προσοχή με τον νεανικό χαρακτήρα του και την αυτοπεποίθηση ενός SUV. Η αεροδυναμική σιλουέτα επιτυγχάνεται με την αύξηση της απόστασης από το έδαφος στα 188mm (MRO) – παρόμοια με αυτή ενός κανονικού AWD μοντέλου – και το χαμήλωμα της οροφής κατά 20mm συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. 

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις των ζαντών (18”)  που διατίθενται στάνταρ με το HR-V, και ο μικρότερος εμπρός πρόβολος τονίζουν την SUV γοητεία και την αισθητική στιβαρότητα που επιθυμούν οι πελάτες σήμερα.

Αυξάνοντας τη διάσταση των στάνταρ ζαντών στις 18 ίντσες, δημιουργείται μία πιο δυναμική σχέση ύψους αμαξώματος / διαμέτρου ελαστικών γνωστή από πολλά premium SUV. Καθώς τα ελαστικά 225/50R18 έχουν μεγάλη εξωτερική διάμετρο, και είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία compact SUV. 

Αναλογικά, μειώνοντας τον εμπρός πρόβολο κατά 20mm, και προσθέτοντας 20mm στον πίσω πρόβολο, ο ανθεκτικός και σκληροτράχηλος χαρακτήρας του SUV ενισχύεται περαιτέρω, και η συνολική αισθητική αποκτά το επίπεδο στιβαρότητας που επιθυμούν οι σύγχρονοι πελάτες.

Οι χαρακτηριστικές γραμμές που είναι προσανατολισμένες προς τα εμπρός και οι λείες επιφάνειες του νέου HR-V αποπνέουν ενέργεια και δυναμισμό. Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά έχουν σκόπιμα ενταχθεί στο σχήμα του αμαξώματος. 

Οι προβολείς, τη μοναδική μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τη χαρακτηριστική κάτω γρίλια ενσωματώνονται στο προτεταμένο ‘ρύγχος’ και τα εμπρός πλαϊνά πάνελ, προσδίδοντάς του εμφάνιση γλυπτού και διαμορφώνοντας μία καθαρή, τολμηρή έκφραση.

Η πλαϊνή όψη ενσαρκώνει μία σύγχρονη, απέριττη αισθητική, με μία ζωηρή, οριζόντια ‘γραμμή ώμου’  που εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι το πίσω τμήμα, δημιουργώντας μία αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός. Η κεκλιμένη κολόνα A και το μακρύ καπό συνθέτου μία premium εικόνα και μετακινούν οπτικά τον όγκο της καμπίνας προς τα πίσω, τονίζοντας ακόμα περισσότερο τις κομψές, coupe αναλογίες.

Πίσω, η επιδίωξη ενός συνδυασμού πρακτικότητας και ελκυστικής αισθητικής είναι εμφανής στην απλή, κομψή σχεδίαση της πίσω πόρτας, που ενσωματώνει έξυπνα τη χειρολαβή ανοίγματος. Το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας, το χαμηλό σκαλοπάτι και το επίπεδο πάτωμα φόρτωσης διευκολύνουν την πρόσβαση, χωρίς να αποτελεί εμπόδιο η τύπου coupe οροφή.

Η αεροδυναμική απόδοση επιτυγχάνεται με τη χρήση μιας αεροκουρτίνας (air curtain) στον εμπρός προφυλακτήρα, τα διακριτικά σπόιλερ στo πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων, όλα έχουν διαμορφωθεί για μείωση του στροβιλισμού αέρα πίσω από το όχημα χωρίς να επηρεάζεται η απέριττη σχεδίαση. 

Στοχεύοντας στην κομψότητα και σε ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα, οι σχεδιαστές πρόσεξαν ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια. 
Για παράδειγμα, ο αρμός μεταξύ καπό και φτερού συνεχίζεται οπτικά μέσω της μεσαίας γραμμής, υποδηλώνοντας σχεδιαστική ωριμότητα και συνοχή. Αυτές οι μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες διασφαλίζουν ότι οι καθαρές επιφάνειες δεν διακόπτονται από περιττές ή ανεπιθύμητες σκιές. 

Στο ίδιο πνεύμα, τα δύο φώτα της πινακίδας κυκλοφορίας, η λαβή της πίσω πόρτας και η κάμερα οπισθοπορείας ενσωματώνονται στο τρισδιάστατο πίσω πάνελ. Έτσι δημιουργείται μία καθαρή συνολική αισθητική - γνωστή και από άλλα πρόσφατα μοντέλα της Honda, με εμφανή την επιδίωξη της απλότητας.

4. Έξυπνη χωροταξική διάταξη για υψηλή άνεση και χρηστικότητα εσωτερικού

• Έξυπνη διάταξη χώρων προσφέρει την ευρυχωρία μεγαλύτερων μοντέλων 

• Χαρακτηριστικά και διάταξη εσωτερικού μεγιστοποιούν την άνεση και την ευκολία χρήσης

• Η σχεδίαση της καμπίνας ορίζεται από τις έννοιες του φωτός και του αέρα 

• Μοναδικό Air Diffusion System φέρνει ένα φυσικό αεράκι στην καμπίνα

Θέλοντας να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που να αντικατοπτρίζει τις αξίες, τις ανάγκες και τις προσδοκίες των σύγχρονων καταναλωτών, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Honda επινόησαν κάτι νέο για το εσωτερικό του υβριδικού HR-V επόμενης γενιάς. 

Συνδυάζοντας τη φιλοσοφία εξέλιξης της Honda ‘Man-Maximum, Machine-Minimum’ (M/M) – η οποία βασίζεται στην άποψη ότι σκοπός της τεχνολογίας είναι να εξυπηρετεί τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών – με μία κουλτούρα που εστιάζει στις έννοιες του φωτός και του αέρα, το νέο μοντέλο επιτυγχάνει ανώτερα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας στην ανταγωνιστική κατηγορία των compact C-SUV.

Ο Yoshitomo Ihashi, Honda Large Project Leader, εξήγησε: «Σχεδιάσαμε το νέο υβριδικό HR-V έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει τις ιδιαίτερες αξίες και ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών, αλλά και για να προσελκύσει μία νέα γενιά υποψηφίων πελατών. Αυτοί αναζητούν πρακτικότητα και καινοτομία από τα προϊόντα που χρησιμοποιούν. 

Εφαρμόζοντας έξυπνα τις τελευταίες τεχνολογίες και τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, έχουμε δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που θα προσφέρει την απαραίτητη ευρυχωρία, συνδεσιμότητα, αξιοπιστία και ευελιξία για τη βελτίωση και υποστήριξη της καθημερινότητάς τους.» 

Έξυπνη χωροταξική διάταξη για μεγαλύτερη ευρυχωρία της καμπίνας

Για να διατηρήσουν την ισορροπία ανάμεσα στο κορυφαίο στυλ SUV και την εξαιρετική ευρυχωρία, οι μηχανικοί της Honda συγκέντρωσαν όλα τα υβριδικά εξαρτήματα μετάδοσης της κίνησης μέσα στο πλαίσιο και το χώρο του κινητήρα. 
Αξιοσημείωτες εξελίξεις είναι η νέα διαδρομή της εισαγωγής αέρα και η ενσωμάτωση εξαρτημάτων στο πάνω τμήμα του κινητήρα. Αυτό επιτρέπει την τοποθέτηση των ηλεκτροκινητήρων και του μοτέρ-γεννήτριας στο διαμέρισμα του κινητήρα για βέλτιστη αξιοποίηση του χώρου.

Η Honda μείωσε επίσης το μέγεθος της μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU) κατά 20% συγκριτικά με της προηγούμενης γενιάς. Αυτό επιτρέπει την τοποθέτηση της βοηθητικής μπαταρίας 12v στο διαμέρισμα του κινητήρα, απελευθερώνοντας χώρο πίσω, κάτι το οποίο κατέστη δυνατόν με τη χρήση των πιο εξελιγμένων ημιαγωγών για την PCU.

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο για τη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας είναι η θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο το πλαισίου, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, μοναδικό στην κατηγορία. Επιπλέον η μονάδα θέρμανσης εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) έχει γίνει πολύ πιο συμπαγής, επιτρέποντας την υιοθέτηση μιας χαμηλής, οριζόντια προσανατολισμένης σχεδίασης για βελτιωμένη ορατότητα μπροστά, και αίσθηση περισσότερου χώρου παρά o compact αποτύπωμα του μοντέλου.

Νέα σημεία αναφοράς στην άνεση εσωτερικού

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού του HR-V επικεντρώνεται στη διάδραση μεταξύ επιβάτη και αυτοκινήτου, για καλύτερη υποστήριξη και πλήρη ενσωμάτωση στην καθημερινή ζωή. Αυτό συμβαίνει από τη στιγμή που οι επιβάτες μπαίνουν στο αυτοκίνητο μέχρι τη στιγμή που βγαίνουν. Κάθε σχεδιαστικό στοιχείο προορίζεται για να προσφέρει μία αίσθηση ευρυχωρίας και ευεξίας που συνδέει τους επιβάτες με τον έξω κόσμο. Κάθε αλληλεπίδραση με το νέο HR-V e:HEV σχεδιάζεται με γνώμονα τη βέλτιστη εμπειρία του χρήστη.

Η αίσθηση σύνδεσης με τον έξω κόσμο ξεκινά από μία εξαιρετική ορατότητα, που είναι αποτέλεσμα αρκετών βελτιώσεων. Πρώτον, η νέα θέση οδήγησης είναι κατά 10 mm ψηλότερη συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. 

Επιπλέον, τα παράθυρα έχουν σχεδιαστεί ώστε να εισέρχεται όσο το δυνατόν περισσότερο φως. Σε αυτό συμβάλλει η επίπεδη γραμμή του καπό και οι βάσεις των καθρεπτών που έχουν μετακινηθεί πιο χαμηλά στις πόρτες.

Το ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι σχεδιασμένο για να αντανακλά το στυλ ζωής του ιδιοκτήτη αντί για την τιμή καταλόγου, με ζωηρά και υψηλής ποιότητας υλικά και στοιχεία εξοπλισμού διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις. 

Η επόμενη γενιά εμπρός καθισμάτων της Honda σταθεροποιεί καλύτερα το σώμα αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών – καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που μειώνει την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια και αυξάνει την άνεση σε καθημερινή χρήση. Για πρόσθετη άνεση κατά την οδήγηση, τα χειριστήρια είναι προσεκτικά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

 Η απλή, εύχρηστη διάταξη επιτείνει την αίσθηση ευρυχωρίας, ενώ τα άμεσα αναγνωρίσιμα χειριστήρια των συστημάτων ήχου και κλιματισμού παρέχουν ασφαλή και διαισθητική λειτουργία.

Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους.

Εκτός από την αύξηση του χώρου των ποδιών πίσω κατά 35 mm, υπάρχει μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V, λόγω της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ της Honda και της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων. 

Η δομή της πλατφόρμας υποστηρίζει την ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat που μπορούν να αναδιπλώνονται προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.

Air Diffusion System (Σύστημα Διάχυσης Αέρα)

Το χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στην ατμόσφαιρα της καμπίνας για τους επιβάτες είναι επίσης το πιο ‘διακριτικό’. Το μοναδικό σύστημα διάχυσης αέρα (Air Diffusion System) εισάγει μια καινοτομία στον τομέα του κλιματισμού, με αεραγωγούς σχήματος L να βρίσκονται ψηλά στις άκρες του ταμπλό, παρέχοντας σε όλους τους επιβάτες την αναζωογονητική επίδραση που έχει το φυσικό αεράκι. 

«Επινοήσαμε αυτή την ιδέα θέλοντας να αξιοποιήσουμε την επίδραση του φωτός και του αέρα για να βελτιώσουμε την ευεξία των επιβατών» δήλωσε ο Yoshitomo Ihashi, Honda Large Project. «Προσπαθήσαμε να εξαλείψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές δυσφορίας εφαρμόζοντας ιδέες που μας παρέχει η φύση. 

Αυτή η νέα προσέγγιση εξαερισμού εξαλείφει ένα μειονέκτημα των παραδοσιακών συστημάτων εξαερισμού, όπου οι επιβάτες συχνά αισθάνονται άβολα με τον αέρα που ρέει απευθείας πάνω τους. Το αποτέλεσμα είναι μια αίσθηση ευεξίας με ένα πιο άνετο περιβάλλον για όλους τους επιβάτες.» 

Υπάρχει ένας επιλογέας για την εναλλαγή μεταξύ 2 προγραμμάτων: η κανονική έξοδος με ροή αέρα προς τα εμπρός και το Air Diffusion System που δημιουργεί μια νέα ήπια ροή. Όταν επιλέγεται το Air Diffusion System, μια διακριτική και ήπια ροή αέρα κατευθύνεται προς τα πλευρικά παράθυρα, ‘χαϊδεύοντας’ τα μάγουλα των εμπρός επιβατών. 

Ο αέρας ‘ταξιδεύει’ επίσης προς την οροφή, δημιουργώντας μια απαλή δίνη που σχεδόν δεν γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες. Η θερμότητα που εκπέμπεται από τα πλαϊνά παράθυρα το καλοκαίρι εμποδίζεται από μια κουρτίνα αέρα που σχηματίζεται γύρω από τους επιβάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων, όπως και ο κρύος αέρας κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Οι πίσω επιβάτες επωφελούνται επίσης μέσω των πίσω αεραγωγών. Ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών εξασφαλίζει τη διατήρηση μιας σταθερής εσωτερικής θερμοκρασίας, σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Ο καλύτερος χώρος αποσκευών στην κατηγορία

Το νέο Honda HR-V εξελίχθηκε με σκοπό να αξιοποιηθούν περαιτέρω όλες οι δυνατότητες του αυτοκινήτου από τους πελάτες. 
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία Μ/Μ και μέσω της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων στο πλαίσιο και το χώρο του κινητήρα, η Honda αύξησε την ωφελιμότητα του χώρου φόρτωσης και την ευελιξία για την υποστήριξη ενός δραστήριου τρόπου ζωής. 

Η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης είναι εντυπωσιακή, παρά την προσθήκη των υβριδικών εξαρτημάτων. Με ένα τελείως επίπεδο πάτωμα φόρτωσης και τα ευπροσάρμοστα πίσω καθίσματα Magic Seats της Honda, το HR-V έχει την ευελιξία να μεταφέρει μεγάλη ποικιλία αποσκευών και σπορ εξοπλισμού. 

Η ευκολία πρόσβασης του χώρου φόρτωσης δεν επηρεάζεται από την κεκλιμένη οροφή. Η έξυπνη διάταξη χώρων σε συνδυασμό με τα Magic Seats, το χαμηλό σκαλοπάτι της πίσω πόρτας, το χαμηλό επίπεδο πάτωμα φόρτωσης, αλλά και το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας μεγιστοποιούν το χώρο και διευκολύνουν την πρόσβαση. 

Σανίδες του σερφ μπορούν να μεταφέρονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου καθώς και δύο mountain bikes ενηλίκων (με τους εμπρός τροχούς να έχουν αφαιρεθεί) σε όρθια θέση. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για ένα πρόσθετο, υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο για ασφαλή μεταφορά. 

Η ευκολία φόρτωσης αυξάνεται με την hands-free λειτουργία ‘Power Tailgate Walk Away Close’*. Η λειτουργία εγγύτητας έξυπνου κλειδιού ανιχνεύει πότε το κλειδί απομακρύνεται από το όχημα για να ξεκινήσει αυτόματα το κλείσιμο της πίσω πόρτας.

Οι αποθηκευτικοί χώροι και τα σημεία συνδεσιμότητας σε όλη την καμπίνα έχουν βελτιωθεί έναντι του προηγούμενου μοντέλου.

Μία μεγάλη κεντρική ‘τσέπη’ είναι ιδανική για μεγάλα και μικρά αντικείμενα, ενώ υπάρχουν δύο θύρες φόρτισης USB μπροστά και δύο πίσω*, πλέον της βάσης ασύρματης φόρτισης* που είναι διακριτικά τοποθετημένο στο κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας, επιτρέποντας την ταυτόχρονη φόρτιση των συσκευών όλων των επιβατών. 

Το premium ηχοσύστημα 10 ηχείων με ξεχωριστό ενισχυτή *, και τα φώτα καμπίνας με ενεργοποίηση μέσω αφής προάγουν την αίσθηση πολυτέλειας και άνεσης στο χαλαρωτικό περιβάλλον της καμπίνας.


 

SDNA Google news
ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ήρθε το Honda HR-V: Αυτές είναι οι τιμές του
EVENTS