MENU

Το αυτοκίνητο φέρει την υπογραφή της γαλλικής εταιρείας GCK Motorsport που ιδρύθηκε το 2017 από τον Guerlain Chicherit, πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή ελεύθερου σκι και οδηγού αγώνων με την ομάδα της Citroën που έχει πάρει μέρος και στο Dakar.

Η Delta θα συμμετάσχει στην κατηγορία «World RX1e» που έχει θεσπίσει η FIA για το 2022. Το «περιτύλιγμα» παραπέμπει στην κλασσική Delta Integrale, αλλά κάτω από αυτό τα πάντα είναι διαφορετικά. 

Η GCK Motorsport έχει τοποθετήσει στο αυτοκίνητο το σύστημα ηλεκτροκίνησης «RX1e» που φέρει την υπογραφή της αυστριακής Kreisel Electric. Το σύστημα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) μέγιστης ισχύος 340 PS έκαστος, κάτι που μεταφράζεται σε συνδυαστική ισχύ 680 PS, ενώ η συνδυαστική ροπή φτάνει τα 880 Nm. Οι μπαταρίες του συστήματος έχουν χωρητικότητα 52,65 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h είναι μόλις 1,8".

Θα υπάρχουν 14 αυτοκίνητα που θα διαγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross 2022. Ενώ όλα θα έχουν το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιούν διαφορετικό αμάξωμα.

Παράλληλα με την αγωνιστική Lancia Delta Evo-e θα δημιουργηθεί και μια αντίστοιχη έκδοση δρόμου σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Στην έκδοση αυτή η ισχύς θα φτάνει τους 200 PS και η μέγιστη ροπή τα 350 Nm. Οι μπαταρίες του θα έχουν χωρητικότητα 30 kWh και εξασφαλίζουν μια μέγιστη θεωρητική αυτονομία της τάξης των 200 km, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η GCK Motorsport προσκάλεσε να οδηγήσει το αυτοκίνητο έναν οδηγό που έχει συνδέσει το όνομά του με την Delta Integrale, τον Didier Auriol, όπως μπορούμε να δούμε στο βίντεο.

Πηγή: drive.gr

SDNA Google news
ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
H θρυλική Lancia Delta Integrale επιστρέφει στην αγωνιστική δράση (vid)
EVENTS