MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Αρχικά, το πράγμα φάνηκε να στραβώνει περισσότερο κι από το πρόσωπο άτυχου αμυντικού σε ποδοσφαιρικό τείχος, που «τρώει» την μπάλα στο πρόσωπο μετά από εκτέλεση φάουλ του Ρομπέρτο Κάρλος: αλλαγή κινητήρα, ποινή 5 θέσεων. 

Έπειτα, ταχύτερος γύρος στα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όμως μια παρατυπία στο DRS τον έριξε (δικαίως) τελευταίο στο sprint race. Έπειτα ένα μίνι θαύμα στον αγώνα 24 γύρων ο Σάββατο και, όταν τελείωσε, μια... πικάντικη προτροπή από τον Τότο Βολφ, ο οποίος δεν βρήκε ευπρεπή τρόπο για να πει στον πιλότο του τι θέλει να κάνει την Κυριακή: 

Και, όταν έσβησαν τα φώτα στο Ιντερλάγκος, ο Λιούις Χάμιλτον φρόντισε πράγματι να... θωπεύσει τους ανταγωνιστές του: εκκινώντας 10ος και εκμεταλλευόμενος το Αυτοκίνητο Ασφαλείας που βγήκε σχετικά νωρίς στην πίστα («χορηγία» του Τσουνόντα), ο Βρετανός μετά από 2 αλλαγές ελαστικών βρέθηκε πίσω από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν. 

Η πρώτη του προσπάθεια να προσπεράσει τον ταχύτατο Ολλανδό στέφθηκε από παράτολμη αποτυχία (οι δύο πιλότοι βγήκαν εκτός των ορίων της πίστας), όμως η δεύτερη ήταν τόσο χειρουργικής ακρίβειας που θα έκανε ακόμα και πεπειραμένο νευροχειρουργό να υποκλιθεί. 

Στους 13 εναπομείναντες γύρους μετά από την κίνηση, ίσως, της χρονιάς, ο Χάμιλτον απογειώθηκε και πήρε μια πανεύκολη, εν τέλει, νίκη, σε έναν grand prix στο οποίο «κανονικά» θα έπρεπε να τερματίσει πίσω από τον Μαξ. Ωστόσο, ο εκνευρισμός για τις ποινές, αναμεμειγμένος με το αστείρευτο ταλέντο του Λιούις και την σαφέστατη δυναμική της Μερσέντες (ξεκάθαρα ταχύτερη από την Ρεντ Μπουλ, ιδίως μετά την αλλαγή κινητήρα) έφεραν μια καρό σημαία που μοιάζει να μετράει διπλή.

Ο Μαξ, από την πλευρά του, ήθελε μα σήμερα δεν μπορούσε: αντιστάθηκε όσο καλύτερα γινόταν απέναντι στην τετράτροχη... λαίλαπα της Μερσέντες, όμως ήταν πασιφανές πως ήταν αδύνατο να κερδίσει. Τουλάχιστον (και χάρη στον ταχύτερο γύρο του Πέρεζ στον ακροτελεύτιο γύρο) περιόρισε την ζημιά και συνεχίζει να είναι μπροστά στη βαθμολογία. Το ταλαντούχο τομάρι του, είναι βέβαιο, δε θα το πουλήσει εύκολα... 

Ο Μπότας, αφού τα έκανε ξανά μαντάρα στην εκκίνηση, συμπλήρωσε το βάθρο, με τους Πέρεζ, Λεκλέρκ, Σάινθ (πολύ καλά για την Φεράρι, που αγκαλιάζει την 3η θέση στους κατασκευστές), Γκασλί, Οκόν, Αλόνσο και Νόρις να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. 

Μαινόμενος Λιούις, λοιπόν. Ο Βρετανός θρύλος επανήλθε δριμύτερος στο δρόμο για το 8ο θαύμα και ελπίζει πως στο τέλος θα είναι αυτός που θα κόψει πρώτος το νήμα. 

Η σημερινή κυριαρχική εικόνα της Μερσέντες τον κάνει να φαίνεται- κι ας είναι πίσω στη βαθμολογία- σαν το απροσδόκητο φαβορί, με 3 αγώνες να απομένουν και 14 βαθμούς να καλύψει. Και η αλήθεια είναι πως ο Χάμιλτον μπορεί να το κάνει. Όμως... 

Όμως ξέρετε κάτι; 

Πίσω έχουν οι Ταύροι την ουρά. 

Βαθμολογία οδηγών

  1. Φερστάπεν 332,5
  2. Χάμιλτον 318,5
  3. Μπότας 203
  4. Πέρεζ 178
  5. Νόρις 151
  6. Λεκλέρκ 148
  7. Σάινθ 139,5
  8. Ρικιάρντο 105
  9. Γκασλί 92
  10. Αλόνσο 62
  11. Οκόν 50
  12. Φέτελ 42
  13. Στρολ 26
  14. Τσουνόντα 20
  15. Ράσελ 16
  16. Ράικονεν 10
  17. Λατίφι 7
  18. Τζιοβινάτσι 1
  19. Σουμάχερ 0
  20. Μαζέπιν 0
  21. Κουμπίτσα 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

  1. Μερσέντες 521,5
  2. Ρεντ Μπουλ 510,5
  3. Φεράρι 287,5
  4. ΜακΛάρεν 256
  5. Αλπίν 112
  6. Άλφα Ταούρι 112
  7. Άστον Μάρτιν 68
  8. Ουίλιαμς 23
  9. Άλφα Ρομέο 11
  10. Χάας 0
SDNA Google news
ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Grand prix Βραζιλίας: Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε τη νίκη
EVENTS