MENU

Οι διοργανωτές κατάφεραν να προσελκύσουν στο Extreme E, τουλάχιστον, 10 ενεργούς αλλά και παλιούς παγκόσμιους πρωταθλητές αγώνων αυτοκινήτων, διαφόρων κατηγοριών.

Μαζί με τους πρωταθλητές της Formula 1, Lewis Hamilton και Nico Rosberg, που θα συμμετέχουν ως ιδρυτές ομάδων, ο Jenson Button έγινε πρόσφατα ο τρίτος παγκόσμιος πρωταθλητής από την F1 που θα συμμετέχει, όχι μόνο ως ιδιοκτήτης ομάδας, αλλά και ως οδηγός.

Κι ακόμη, τα ODYSSEY 21 θα οδηγήσουν οι Johan Kristoffersson, Timmy Hansen και Mattias Ekström, τρεις παγκόσμιοι πρωταθλητές του Rallycross.

Μαζί τους στην εκκίνηση οι πρωταθλητές του World Rally, Sébastien Loeb και Carlos Sainz Snr, η παγκόσμια πρωταθλήτρια του γυναικείου Trial, Laia Sanz, ο Pro 4 παγκόσμιος πρωταθλητής, Kyle LeDuc, ο κάτοχος του τίτλου στη W Series, Jamie Chadwick και η πρώην πρωταθλήτρια του Αυστραλιανού Rally, Molly Taylor.

Επιπλέον, αστέρες του μηχανοκίνητου αθλητισμού ίσως προστεθούν στη λίστα, ενώ σύντομα κάποιες ομάδες θα επιβεβαιώσουν τα ονόματα των οδηγών τους.

Οι αγώνες Extreme E, δεν έχουν μόνο στόχο να προσφέρουν θέαμα αλλά και να ευαισθητοποιήσουν κοινή γνώμη και φορείς, σε θέματα κλιματικής αλλαγής και προστασίας του περιβάλλοντος.

Για αυτόν τον λόγο, οι διαδρομές του αγώνα θα περάσουν κοντά σε απειλούμενους βιότοπους, μεταφέροντας το μήνυμα ότι πρέπει να ενταθούν οι προσπάθειες για τον περιορισμό της παγκόσμιας υπερθέρμανσης, στους 1,5 βαθμούς Κελσίου.

Οι ομάδες αγωνίζονται με ένα νέο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό SUV, το ODYSSEY 21.

Με μήκος 4,40 μέτρα και πλάτος 2,30 μέτρα, αυτό το εξαιρετικό όχημα έχει περίπου τις διαστάσεις ενός μέσου SUV. Παρόλα αυτά, με ηλεκτρική ιπποδύναμη 550 ίππων, το όχημα που κατασκευάζει η γαλλική Spark Racing Technology είναι κυριολεκτικά ένα «εργοστάσιο» δύναμης και ζυγίζει μόλις 1.780 κιλά, τη στιγμή που ένα όχημα του Rally Dakar διαθέτει 300 ίππους και ζυγίζει περισσότερα από 2.000 κιλά. Α

ντλώντας δύναμη από 2 ηλεκτροκινητήρες, το ODYSSEY 21 έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και φτάνει τα 100 km/h σε, μόλις, 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να επιχειρήσει σε κλίσεις, περίπου, 55 μοιρών με ευκολία.

Για να περάσει όλη αυτή η δύναμη στο έδαφος η Continental δημιούργησε, αποκλειστικά για τους αγώνες, ένα νέο αγωνιστικό ελαστικό, το CrossContact Extreme E, το οποίο θα αξιοποιήσουν όλες οι ομάδες.

Για την Continental, η βασική διαφορά μεταξύ ενός ηλεκτρικού και ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ο τρόπος απόδοσης της ενέργειάς τους.

Πολύ απλά, η ροπή που θα δημιουργεί το ODYSSEY 21 θα εκθέτει τα ελαστικά του σε τεράστιες δυνάμεις. Το νέο custom ελαστικό CrossContact Extreme E βασίζεται στο επιτυχημένο «συμβατικό» ελαστικό της Continental, CrossContact LX.

Η πρόκληση ήταν να προσαρμοστεί η χάραξη του πέλματος, του πλευρικού τοιχώματος και της κατασκευαστικής δομής του ελαστικού στις απαιτήσεις των πολύ διαφορετικών εδαφών των αγώνων Extreme E.

SDNA Google news
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τα μεγάλα ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στη μάχη των αγώνων Extreme E
EVENTS