MENU

«Ο Ρόσι δεν είναι Ζλάταν που στα 39 του κάνει την διαφορά στην Μίλαν, πρέπει να αποσυρθεί».

«Θα πρέπει να αλλάξουμε τους κανονισμούς για να συνεχίσει να τρέχει ο Ρόσι».

«Είναι αργός δεν βοηθάει την ομάδα».

«Είναι μύθος, αλλά κάνει κακό στην υστεροφημία και ξεφτιλίζεται».

Ετών 42, γεννημένος 16 Φεβρουαρίου του 79' στο Ουρμπίνο της Ιταλίας παραμένει πάνω σε μία σέλα για 25η σεζόν δηλαδή παραπάνω απότι είναι ο αντικαταστάτης του στην Yamaha!

Ο Βάλε φέτος προσπάθησε αλλά στην τελευταία του σεζόν με την αγαπημένη του Yamaha έμεινε εκτός για δύο grand prix λόγω κόβιντ, τερμάτισε 15ος στο πρωτάθλημα με 66 βαθμούς είχε αρκετές συνεχόμενες πτώσεις και παρά την απουσία του Μάρκεθ δεν κατάφερε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα που πήγε στην Suzuki και τον Ζοάν Μιρ (Fun fact την τελευταία φορά που η Suzuki πήρε πρωτάθλημα ο «Γιατρός» ήταν 22  ετών!). Αξίζει να σημειωθεί πως από το 2015 δε έχει βρεθεί ποτέ κοντά στο πολυπόθητο 10ο πρωτάθλημα.

Στην μέση περίπου της σεζόν ο Ρόσι δεν ήξερε τι θα κάνει το 2021, αλλά ήταν εκτός Yamaha και έπρεπε να βρει μια νέα στέγη. Η Petronas ανακοίνωσε την απόκτησή του για τη νέα σεζόν και ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα συνεχίσει σε μία νέα οικογένεια, αυτή την δορυφορική Yamaha.

Αλλά πρέπει να πάμε λίγο πίσω το 2015 ο Γιατρός αρρώστησε κόσμο και σε ηλικία 37 ετών πάλεψε κόντρα στους Μάρκεθ και Λορένθο για το 10ο πρωτάθλημα (ακόμα έχει τα περισσότερα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό). Ο Βάλε εκείνη τη σεζόν... πέταγε με την M1, ωστόσο η ιστορία γνωστή ο Ιταλός έχασε την ψυχραιμία του κλώτσισε τον Μάρκεθ και στον τελευταία της σεζόν όσο και αν προσπάθησε δεν έπιασε ποτέ τον Λορένθο στην 1η θέση.

Ο Βαλεντίνο έχασε το χαμόγελο που πάντα τον έκανε να ξεχωρίζει και εξαπέλυσε επίθεση στους άλλους δύο αναβάτες (αλλά χωρίς αποδείξεις) η ιστορία μπήκε στο χρονοντούλαπο του Moto GP. Από εκείνει τη σεζόν και μετά όλα άλλαξαν. Η Yamaha αντικειμενικά είχε μία μηχανή που ήταν πιο αργή και από την φετινή Ferrari, ενώ ο 38χρονος Ρόσι λόγω ηλικίας δεν έπαιρνε το 100% από την μοτοσυκλέτα του.

Η αμφισβήτηση δεν άργησε να έρθει και το: «Πότε θα σταματήσει επιτέλους αυτός ο γέρος» όλο και πλήθαιναν καθώς από το 2016 ο Ρόσι μετράει 14 πόντιουμ και τρεις νίκες (τελευταία στο Άσεν στις 25 Ιουνίου) έχοντας ανέβει στο βάθρο 199 φορές μέχρι και σήμερα.

Άρα με όλα αυτά εύλογα κάποιος θα έλεγε εντάξει είναι θρύλος, αλλά κάποιος να πει στον... τρελό ότι το παραμύθι τέλος ώρα να γυρίσει στο ράντσο του μην τρέχουμε στα νοσοκομεία πάλι κλπ αλλά...

Αλλά δεν είναι απλά ένας τρελός (εντάξει οκ το παραδέχομαι είναι λίγο), ούτε απλά ένα θρύλος που τρέχει επειδή δεν θέλει να παραδεχθεί πως ήρθε η ώρα να πει αντίο... 

https://youtu.be/vc3pNxpKfoU

Που να πάρει είναι ο Βαλεντίνο Ρόσι, έχει τρέξει με σπασμένο πόδι, ενώ χρειάστηκε βοήθεια να ανέβει στη μηχανή του, άφησε την ασφάλεια και την υπέροχη Honda το 2003 για το τότε... αστείο που άκουγε στο όνομα Yamaha και τους τρέλανε όλους μετράει εννέα πρωταθλήματα και ανέστησε την Ιαπωνική ομάδα όπως ο Σούμι την Ferrari!

Ο Βάλε θα είναι τη νέα σεζόν στην Petronas καταπονημένος, γέρος, ξεπερασμένος αλλά πάνω από όλα με το χαρακτηριστικό χαμόγελό του να βρίσκεται στην γραμμή της εκκίνησης και να μιλάει στη μηχανή του πριν βάλει το κίτρινο κράνος του με το νούμερο 46 γιατί έχει μάθει να μην τα παρατάει και θα είναι εκεί.

Εκεί που έχει γράψει μια υπέροχη ιστορία τόσα χρόνια, που οι θεότρελοι τιφόζι του τον αποθεώνουν, τον έχουν για θεό τους...

Με ένα όνειρο τρελό να αρρωστήσει τους εκατομμύρια θαυμαστές του σε ολόκληρη τη γη ξανά για μια τελευταία φορά, για να καταφέρει το ακατόρθωτο, το 10ο πρωτάθλημά του...

https://youtu.be/kCVT4KYo1IE

 

Με ένα όνειρο τρελό...