MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE
FORMULA 1
TV: ERTSports, Cosmote Sports 5

Αν ο Κωνσταντίνος Καβάφης ζούσε στο σήμερα και για κάποιον ελαφρώς διεστραμμένο λόγο συνδύαζε τη μοναδική ποιητική του ικανότητα με την Φόρμουλα 1, θα μπορούσε να πει σήμερα για τον αγώνα της Ρωσίας πως «Αυτές οι ποινές στον Χάμιλτον ήσαν μια κάποια λύσις».

Και, μεταξύ μας, θα είχε δίκιο- τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με το ενδιαφέρον για το ποιος θα κερδίσει τον αγώνα: ο poleman Λιούις ξεκίνησε το grand prix στο Σότσι έχοντας στο μυαλό του την 91η νίκη που θα τον έφερνε στην νο1 θέση ever μαζί με τον Σουμάχερ, όμως από τον ενθουσιασμό του (και την κακή συνεννοήση με το box του) τα έκανε μεγαλοπρεπώς μαντάρα.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε προσομοίωση εκκίνησης στο λάθος σημείο της πίστας και μπήκε επίσης λάθος στα πιτ, με αποτέλεσμα να δεχτεί δύο διαφορετικές- και ολόσωστες- ποινές 5 δευτερολέπτων και αναγκάστηκε να μείνει σταματημένος στο πρώτο του πιτ για 10 ολόκληρα δεύτερα εξτρά, με αποτέλεσμα αντί για μια ακόμα εύκολη καρό σημαία να πέσει πολύ πίσω και ν' αποχαιρετήσει την Αλεξάνδ... εεε, τη νίκη νο91 που έχασε.

Κάπως έτσι, άνοιξε ο δρόμος για τον team-mate του: ο Βάλτερι Μπότας- που τρέφει μια ιδιαίτερη συμπάθεια στην Ρωσία, μιας και εκεί πήρε την πρώτη του νίκη το 2017- με τρομερή εκκίνηση «άρπαξε» τον δεύτερο Μαξ Φερστάπεν, και με τον Λιούις εκτός κάδρου έφυγε στο βάθος και χάθηκε μέχριες ότου να κερδίσει για 2η φορά φέτος και να δώσει μια ψευδαίσθηση μάχης για τον φετινό τίτλο (έμφαση στο «ψευδαίσθηση»).

Πίσω από τον άπιαστο, λόγω Μερσέντες κατά βάση, Φινλανδό τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός κάνει ό,τι μπορεί με ένα υποδεέστερο μονοθέσιο, παλεύοντας απέναντι στα θηρία των Μαύρων Βελών και «κλέβει», διότι περί κλοπής πρόκειται, συνεχώς δεύτερες θέσεις- όπως ακριβώς και σήμερα, δηλαδή, που πήρε το πρώτο βάθρο της Ρεντ Μπουλ στην Ρωσία.

Ο εκπληκτικός Χάμιλτον παρά τις ποινές του και το γεγονός πως αναγκάστηκε ν' αλλάξει πολύ νωρίς ελαστικά βρέθηκε στην 3η θέση, μειώνοντας την ζημιά από τον ομόσταυλό του, που, θεωρητικά (αλλα πολύ θεωρητικά), είναι ο βασικός του αντίπαλος για το πρωτάθλημα.

Πέρεζ (φοβερά πράγματα από τον πιλότο της Ρέισινγκ Πόιντ που του χρόνου, θυμίζουμε, θα είναι εκτός Άστον Μάρτιν λόγω Φέτελ), Ρικιάρντο, Λεκλέρκ (εξάντλησε ξανά τις ανύπαρκτες δυνατότητες της Φεράρι), Οκόν, Κβίατ, Γκασλί και Άλμπον συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, από την οποία απουσίαζε ξανά ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Μπότας, λοιπόν, λόγω ποινών. Αν ο Λιούς συνεχίσει να τρώει για τα επόμενα 3-4 χρόνια ποινές μέχρι να παγώσει το λάδι της Μερσέντες στο μονοθέσιό του, υπάρχει ελπίδα να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ειδάλλως, το νο2 είναι το φυσικό του σπίτι. Όχι και άσχημα, βέβαια.

Όπως θα του έλεγε και ο φίλος μας ο Καβάφης στο «Πρώτο Σκαλί» κι εδώ που έφτασε, λίγο δεν είναι.

Βαθμολογία οδηγών 

1) Χάμιλτον 205

2) Μπότας 161

3) Φερστάπεν 128

4) Νόρις 68

5) Άλμπον 64

6) Ρικιάρντο 63

7) Λεκλέρκ 57

8) Στρολ 57

9) Πέρεζ 56

10) Γκασλί 45

11) Σάινθ 41

12) Οκόν 36

13) Φέτελ 17

14) Κβίατ 14

15) Χούλκενμπεργκ 6

16) Ράικονεν2

17) Τζιοβινάτσι 2 

18) Μάγκνουνσεν 1   

19) Λατίφι 0

20) Ράσελ 0

21) Γκροζιάν 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 
1) Μερσέντες 366

2) Ρεντ Μπουλ 192

3) ΜακΛάρεν 106

4) Ρέισινγκ Πόιντ 104

5) Ρενό 99

6) Φεράρι 74

7) Άλφα Ταύρι 59

8) Άλφα Ρομέο 4

9) Χάας 1

10) Γουίλιαμς 0

Grand Prix Ρωσίας: Ο Βάλτερι Μπότας πήρε την νίκη
EVENTS