MENU

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο αναβάτης της Ducati: 

«Κοιτώντας τη βαθμολογία δεν μπορώ να μη γελάσω. Δεν είναι και εύκολο πράγμα να είσαι πρώτος στη βαθμολογία πηγαίνοντας αργά! Αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Θα προτιμούσα στους επόμενους αγώνες να παλεύω για βάθρο, παρά να μένω πρώτος στη βαθμολογία χωρίς να έχω την ταχύτητα για να το αξίζω. Πρέπει να βρούμε τον τρόπο να φρενάρουμε όπως πρέπει. Το ξέρουμε από την τηλεμετρία, αλλά δεν είναι εύκολο να το υιοθετήσεις στην πράξη. Δεν τα παρατάμε όμως».

Για το χαμηλό επίπεδο του πρωταθλήματος χωρίς τον Μαρκ Μάρκεθ: «Είναι λάθος να ακούγεται αυτό. Απλά κοιτάξτε τη βαθμολογία. Ή όλοι οι αναβάτες που είναι κοντά ο ένας στον άλλον δεν είναι υψηλού επιπέδου, ή είναι ιδιαιτέρως δυνατοί. Έχουμε διαφορές λίγων δεκάτων από τον 1ο στον 15ο. Για μένα μόνο οι οδηγοί μπορούν να λένε ότι το πρωτάθλημα είναι χαμηλού επιπέδου ή όχι. Είμαι περίεργος να τον δω με αυτά τα ελαστικά. Φυσικά στη Χερέθ ήταν γρήγορος, αλλά αν το δούμε λογικά στο Κατάρ πως τα πήγε; Άσχημα. Μετά στον Αγώνα στην Ισπανία ήταν 8 δέκατα πιο γρήγορος απ’ όλους ενώ ανέκαμπτε. 

Δεν είναι εύκολο να ερμηνεύσεις τη δυναμική του. Το λέω εδώ και πολύ καιρό. Αυτά τα ελαστικά δεν σε αφήνουν να οδηγήσεις τη μοτοσυκλέτα όπως τα προηγούμενα τρία χρόνια. Πρέπει να αλλάξεις ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα αλλά και να αλλάξεις ο ίδιος το στυλ σου. Όλα είναι διαφορετικά. Προσπαθώ, αλλά στο τέλος δεν νοιώθω καλά πάνω στη σέλα. Μελετώ συνεχώς την τηλεμετρία του Πέκο Μπανάια. Φρενάρει λιγότερο και πιο βαθιά, δεν πιέζει πολύ και μπαίνει στις στροφές γρήγορα. Είναι διαφορετικός τρόπος απ’ ό,τι κάναμε στο παρελθόν. Τα καταφέρνει πολύ καλά και κάνει τη διαφορά».

Ντοβιτσιόζο: «Γελάω με την βαθμολογία, είμαι πρώτος αλλά είμαι αργός!»
EVENTS