MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

Εντάξει, ναι, ναι: καμιά φορά ξεχνιέται (ιδίως στο παρελθόν, όχι και τόσο πια…) και παίζει λίγο συγκρουόμενα, με μια αδυναμία στα μονοθέσια χρώματος κόκκινου. Και, εδώ που τα λέμε, είναι πιο ξινός κι από άγουρο λεμόνι. Και, επίσης, δεν τον συμπαθούν όλοι- δεν είναι, ρε παιδί μου, ο Φώτης Σεργουλόπουλος. ‘Όμως… 

Όμως, ο Μαξ Φερστάπεν είναι τεράστια οδηγάρα. Ο 22χρονος Ολλανδός δεν είναι απλά ένα ταλέντο (διάολε, στα 22 του έχει την εμπειρία βετεράνου!), είναι ένας εν δυνάμει πρωταθλητής που απλά ψάχνει το «τέρας» που θα γκρεμίσει την ανίκητη Μερσέντες και θα τον φέρει στην κορυφή. 

Κι αυτό το απέδειξε για νιοστή φορά σήμερα: ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την άψογη στρατηγική της αυστριακής ομάδας (ήταν ο μόνος από τους μπροστά που εκκίνησε με σκληρή γόμα, «τραβώντας» αρκετά το πρώτο πιτ του και μπόρεσε από 4ος να βγει 2ος), βρέθηκε στο μέσο του 2ου σερί αγώνα στο Σίλβερστοουν πίσω από τον Μπότας, κατάπιε τον Φινλανδό για πλάκα και μετά δεν κοίταξε ποτέ ξανά πίσω του.

Έτσι, με αυτή την πανάξια καρό σημαία απέναντι στην ασύλληπτη Μερσέντες, έσπασε τη «μοναρχία» των πρωταθλητών και απέδειξε πως μπορεί, υπό συνθήκες, να κοντράρει τα Ασημένια Βέλη (για το 2020 τα Μαύρα)- όχι σε σημείο να τους κλέψει τον τίτλο, αλλά 2-3 νίκες την σεζόν είναι κάτι εφικτό.

O (απογοητευτικός) poleman Μπότας για μια ακόμα φορά ήταν μηδέν οξέα κι άλλα τόσα λιπαρά, συμπληρώνοντας απλώς το βάθρο. Πίσω του, 4ος, ήταν ο Σαρλ Λεκλέρκ. Ο μικρός της Φεράρι έβγαλε και πάλι λαγό από το κράνος και τρύπησε τον ουρανό της Σκουντερία, που έχει μονοθέσιο για εκείνες τις εκδηλώσεις που απαγορεύονται πια λόγο κορωνοϊού: τα πανηγύρια. 

Άλμπον (τρομερό 2ο μισό αγώνα), Στρολ, Χούλκενμπεργκ, Οκόν, Νόρις και Κβίατ συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, από την οποία απουσίαζε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής μοιάζει να το ‘χει… παρατήσει, ξενερωμένος από το μονοθέσιο της Φεράρι και την συμπεριφορά των ιθυνόντων απέναντί του. Τουλάχιστον μας χάρισε στιγμή ανθολογίας με το «κράξιμο» που έριξε στους μηχανικούς του εν ώρα grand prix. 

Στον επετειακό αγώνα της Αγγλίας, λοιπόν, εκεί που συμπληρώθηκαν 70 ολόκληρα χρόνια από τα πρώτα… κόκκινα φώτα ever στην Φόρμουλα 1, σημειώθηκε ένα μίνι θαύμα: ο Μαξ Φερστάπεν για λίγο φόρεσε τον μανδύα του Δαυίδ και ξάπλωσε εκκωφαντικά στο καναβάτσο τον Γολιάθ της Μερσέντες. 

Βέβαια, ο Γολιάθ θα επιστρέψει και θα συντρίψει τον ανταγωνισμό στο εγγύς μέλλον, όμως το παραμύθι έχει αξία όταν κερδίζει αυτός που δεν περιμένεις. 

70 ολόκληρα χρόνια  Φ1, μπορούν να το βεβαιώσουν αυτό…

Βαθμολογία οδηγών 

1) Χάμιλτον 107

2) Φερστάπεν 77

3) Μπότας 73

4) Λεκλέρκ 45

5) Νόρις 38 

6) Άλμπον 36 

7) Στρολ 28

8) Πέρεζ 22 

9) Ρικιάρντο 20

10) Οκλον 16

11) Σάινθ 15

12) Γκασλί 12

13) Φέτελ 10

14) Χούλκενμπεργκ 6

15) Τζιοβινάτσι 2

16) Κβίατ 2 

17) Μάγκνουνσεν 1

18) Ράικονεν 0

19) Λατίφι

20) Ράσελ 0

21) Γκροζιάν 0

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1) Μερσεντές 180 

2) Ρεντ Μπουλ 113

3) Ρέισινγκ Πόιντ 56 

4) Φεράρι 55

5) ΜακΛάρεν 53
 
6) Ρενό 36

7) Άλφα Ταούρι 14

8) Άλφα Ρομέο 2 

9) Χάας 1  

10) Ουίλιαμς 0

Grand Prix Σίλβερστοουν: Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη
EVENTS