MENU

Μεσολάβησε μια πανδημία, μια διακοπή σχεδόν 7 μηνών και χθες, στις κατατακτήριες δοκιμές, κατέστη σαφές πως η Μερσέντες είναι σε άλλο τετράτροχο κόσμο από τους ανταγωνιστές της. Επομένως, το πρώτο (καθυστερημένο) grand prix της σεζόν για τη Φόρμουλα 1 το 2020 προμηνυόταν ολίγον τι... σούπα. 

Και η αλήθεια είναι πως τα πρώτα σημάδια με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα έδειχναν πως σούπα θα είχαμε και, μάλιστα, εξαιρετικά άνοστη: μπορεί ο Χάμιλτον να δέχτηκε αργοπορημένη ποινή για τα όσα έκανε το Σάββατο και να εκκίνησε 5ος, όμως με συνοπτικές διαδικασίες ανέβηκε δεύτερος και μαζί με τον poleman Μπότας, που έμεινε εύκολα μπροστά, ξεκίνησαν το μοναχικό τους δρόμο για την καρό σημαία και το 1-2 των «Ασημένιων Βελών» (που φέτος, βέβαια, είναι μαύρα και άκρως εντυπωσιακά και εμφανισιακά). 

Μόνο που από τον 11ο γύρο, όταν και ο Μαξ Φερστάπεν εγκατέλειψε βρίζοντας τη Ρεντ Μπουλ του σε άπταιστα ολλανδοαγγλικά, ξεκίνησε το σόου: οι εγκαταλείψεις (Ρικιάρντο, Στρολ, Μάγκνουνσεν, Ράικονεν, Ράσελ, Γκροζιάν) «ανάγκασαν» το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγει στην πίστα 3 φορές, με τις διαφορές να μηδενίζονται κάθε φορά. 

Μετά την 3η και οριστικά αποχώρηση του SC για τα πιτ, έγινε το σώσε: ο 3ος Άλμπον πήγε να περάσει τον πρωταθλητή Χάμιλτον, ο Λιούις- σύμφωνα με τους αγωνοδίκες- δεν σκοτώθηκε ακριβώς να τον βοηθήσει και τον έβγαλε εκτός πίστας, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να δεχτεί ποινή 5 δευτερολέπτων και ο πιλότος της Ρεντ Μπουλ να βγει εκτός.

Ο Βάλτερι Μπότας μπροστά έμεινε ανεπηρέαστος από τον καλώς εννοούμενο κακό χαμό πίσω του και πήρε μια πανάξια νίκη, ξεκινώντας με τον καλύτερο τρόπο το 2020 και ευελπιστώντας πως θ' αντέξει ψυχολογικά στη διεκδίκηση του κουτσουρεμένου πρωταθλήματος.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε από το πουθενά ο μαγικός Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος, οδηγώντας πέρα από το όριο μια Φεράρι που οριακά περνάει ηλεκτροκίνητο πατίνι στην ευθεία, έβγαλε αλλεπάλληλους λαγούς από το κράνος, φτάνοντας μέχρι 3ος και εκμεταλλευόμενος την ποινή των 5 δευτερολέπτων του Χάμιλτον «τσίμπησε» ακόμα μια θέση. 

Εξίσου... από το πουθενά ήταν και η 3η θέση του Λάντο Νόρις. Ο μικρός με την εμφανώς βελτιωμένη ΜακΛάρεν έκανε τον αγώνα της σύντομης οδηγικής ζωής του, στο τέλος είδε φως (ποινή Χαμ) και μπήκε, με την τύχη να του χαμογελά και λίγο (έξοδος Άλμπον) και να παίρνει ένα ανέλπιστο, μα πέρα για πέρα δίκαιο, βάθρο- μαζί με τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου. 

Ο Billion Dollar Man κατετάγη, εν τέλει, 4ος, σε έναν αγώνα που θα προσπαθήσει να ξεχάσει μέχρι να πει κανείς "DAS". Ευτυχώς γι' αυτόν, σε μια βδομάδα ακριβώς και πάλι στην Αυστρία, θα 'χει την ευκαιρία να πάρει το αίμα του (ή, καλύτερα, το λάδι του) πίσω. 

Σάινθ (σταθερός όλο το ΣΚ, τρομερό αποτέλεσμα), Γκασλί, Οκόν, Πέρεζ (επίσης «έφαγε» ποινή 5 δευτερολεπτων για παράβαση ορίου στο pit lane και έχασε 2 θέσεις), Τζιοβινάτσι και Φέτελ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τον Γερμανό πιλότο της Φεράρι να είναι με το «καλημέρα» της τελευταίας του σεζόν στην Σκουντερία κινούμενο... δράμα. 

Η Φόρμουλα 1, λοιπόν, είναι και πάλι εδώ. Πληγωμένη, αλλαγμένη, εν πολλοίς «αποστειρωμένη» χωρίς τους φιλάθλους στις εξέδρες, αλλά είναι εδώ. 

Και, ενίοτε, έχει αγώνες σαν τον σημερινό που καταφέρνουν ένα ισχυρό πλήγμα στην καρδιά της βαρεμάρας και κάνουν τους παλμούς μας να πιάνουν τετραψήφιο νούμερο. 

Όπως, δηλαδή, μόνο αυτή μπορεί... 

Βαθμολογία οδηγών 

1) Μπότας 25

2) Λεκλέρκ 18 

3) Νόρις 16 

4) Χάμιλτον 12 

5) Σάινθ 10 

6) Πέρεζ 8

7) Γκασλί 6 

8) Οκόν 4

9) Τζιοβινάτσι 2 

10) Φέτελ 1 

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1) Μερσέντες 37 

2)ΜακΛάρεν 25

3) Φεράρι 19 

4) Ρέισινγκ Πόιντ 8 

5) Τόσο Ρόσο 6 
 
6) Ρενό 4 

7) Άλφα Ρομέο 2

8) Ουίλιαμς 0 

9) Ρεντ Μπουλ 0 

10) Χάας 0

 

Grand Prix Αυστρίας: Πήρε τη νίκη ο Βάλτερι Μπότας
EVENTS