MENU

Το BMW Concept i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας BMW και σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τη Γνήσια Οδηγική Απόλαυση. Το BMW Concept i4 ανοίγει το δρόμο για το BMW i4, το οποίο θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2021 ως το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Δίνει μία νέα διάσταση στη δυναμική υπεροχή BMW και συνδυάζει τη μοντέρνα, κομψή, σπορ σχεδίαση με την ευρυχωρία και λειτουργικότητα ενός τετράθυρου Gran Coupe – και όλα αυτά με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

«Το BMW Concept i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας BMW», δήλωσε ο Adrian van Hooydonk, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, BMW Group Design. «Η σχεδίαση είναι δυναμική, απέριττη και κομψή. Με λίγα λόγια: ένα τέλειο μοντέλο BMW με μηδενικές εκπομπές ρύπων». Αυτονομία έως 600 km (WLTP), ισχύς έως 530 hp, επιτάχυνση 0–100 km/h σε περίπου 4,0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από 200 km/h. Ωστόσο, η οδηγική ποιότητα του BMW Concept i4 δεν εκφράζεται μόνο σε αριθμούς.

Η σχεδόν αθόρυβη παραγωγή ισχύος δημιουργεί μία εντελώς νέα αίσθηση δυναμικών επιδόσεων. «Σχεδιαστικά, το BMW Concept i4 χαρακτηρίζεται από απαράμιλλες αναλογίες, εκφραστικότητα και σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια», προσθέτει ο Domagoj Dukec, Επικεφαλής BMW Design. «Με το προηγμένο σύστημα BMW Curved Display, έχουμε επαναπροσδιορίσει τη φιλοσοφία απεικόνισης πληροφοριών και λειτουργιών αφής για τον οδηγό. Ταυτόχρονα, το BMW Concept i4 μεταφέρει μία αίσθηση βιώσιμης οδηγικής απόλαυσης».

Συνολικά, το Concept i4 περιλαμβάνει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία εσωτερικού και εξωτερικού που θα δούμε τόσο στο BMW i4 όσο και σε άλλα ηλεκτροκίνητα μοντέλα παραγωγής.

Με την ευκαιρία της παρουσίασης του BMW Concept i4, η BMW αποκαλύπτει για πρώτη φορά τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Το νέο λογότυπο που θα χρησιμοποιείται στην επικοινωνία αποτελεί επίσης τη βάση για το σήμα του BMW Concept i4. Η δισδιάστατη και διαφανής σχεδίαση προσφέρει άριστη ενσωμάτωση και αναδεικνύει ακόμα περισσότερο την αποκλειστική απόχρωση Frozen Light Copper.

Με τρία διαφορετικά Experience Modes, οι χρήστες μπορούν να διερευνούν τις διάφορες πτυχές του συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς δίνουν μία πρώτη γεύση – σε επίπεδο εικόνας τουλάχιστον – για το λειτουργικό σύστημα επόμενης γενιάς από το 2021.

Σε πολλές περιπτώσεις έντονη, η οπτική διαφοροποίηση μεταξύ των τριών Experience Modes (“Core”, “Sport” and “Efficient”) περιλαμβάνει όλη την εμπειρία του χρήστη, από την οθόνη και τα γραφικά μέχρι το περιβάλλον της καμπίνας. Ο εσωτερικός φωτισμός στο ταμπλό, τις πόρτες και (κρυφός) κάτω από την οθόνη εναρμονίζεται με τις επιλεγμένες ρυθμίσεις.

Η 5η γενιά του BMW eDrive περιλαμβάνει μια μπαταρία νέας σχεδίασης με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών. Η σχεδίαση της μπαταρίας υψηλής τάσης που προορίζεται για το BMW i4 χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά λεπτή δομή και βελτιστοποιημένη ενεργειακή πυκνότητα. Ζυγίζει περίπου 550 kg, έχει ενεργειακό περιεχόμενο σχεδόν 80 kWh και πετυχαίνει αυτονομία περίπου 600 χλμ. στον κύκλο WLTP. Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive εγκαινιάζει νέα πρότυπα σε επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας, απόδοσης και αυτονομίας για τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η παραγωγή του νέου BMW i4 θα ξεκινήσει το 2021 στο κύριο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο. Αυτό σημαίνει ότι μελλοντικά, οχήματα με θερμικούς κινητήρες, plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής στο Μόναχο. Η ενσωμάτωση του BMW i4 στο υπάρχον σύστημα παραγωγής αποτελεί πραγματική πρόκληση για το εργοστάσιο του Μονάχου.

Το αμάξωμα του BMW i4 διαφέρει από τις αρχιτεκτονικές μοντέλων που κατασκευάζονταν μέχρι τώρα στο εργοστάσιο, καθώς απαιτείται τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης. Περίπου το 90% του υπάρχοντος εξοπλισμού παραγωγής στο τμήμα αμαξωμάτων μπορεί να ενσωματωθεί στη διαδικασία, δηλαδή να προσαρμοστεί για την παραγωγή του i4. Ωστόσο, το υπόλοιπο 10% – κυρίως τα μηχανήματα που εμπλέκονται στην κατασκευή του πίσω τμήματος – θα είναι εντελώς νέος εξοπλισμός.

Οι αίθουσες συναρμολόγησης θα εφοδιαστούν με μηχανήματα κατάλληλα για την τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης από την κάτω πλευρά του οχήματος. Μία ιδιαίτερη δυσκολία στη διαδικασία μετατροπής/εγκατάστασης είναι οι πολλαπλές δομές στις αίθουσες συναρμολόγησης. Λόγω του περιορισμένου χώρου, τα παλιά μηχανήματα πρέπει να απομακρυνθούν και ο νέος εξοπλισμός να εγκατασταθεί και να λειτουργεί σε διάστημα έξι εβδομάδων, κάτι που απαιτεί μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και ακριβή εφαρμογή.

Η εταιρεία επενδύει συνολικά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο του Μονάχου για  την υλοποίηση της παραγωγής του BMW i4.

Το Concept i4 θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Gran Coupe της BMW!
EVENTS