MENU

Η αρχική παραγγελία της CALT ύψους 4 δισεκ. ευρώ που ανακοινώθηκε στα μέσα του 2018 αυξάνεται τώρα στα 7,3 δισεκ. ευρώ περίπου (διάρκεια σύμβασης από 2020 έως 2031), με 4,5 δισεκ. ευρώ για το BMW Group και 2,8 δισεκ. ευρώ για το Κινεζικό εργοστάσιο παραγωγής της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA) στο Shenyang.

Το BMW Group είναι ο πρώτος πελάτης αυτή τη στιγμή στο εργοστάσιο κυψελών μπαταριών της CATL που είναι υπό κατασκευή στο Erfurt της Γερμανίας.

Το BMW Group έχει επίσης υπογράψει μακροπρόθεσμη σύμβαση προμήθειας μπαταριών για την 5η γενιά ηλεκτρικών συστημάτων της με τον έτερο προμηθευτή, Samsung SDI.

Η σύμβαση, αξίας 2,9 δισεκ. ευρώ έχει ισχύ από το 2021 έως το 2031.

Το BMW Group θα προμηθεύεται το κοβάλτιο που χρειάζεται ως βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή κυψελών απευθείας από ορυχεία της Αυστραλίας και του Μαρόκου και θα το διαθέτει στην CATL και την Samsung SDI.

Το ίδιο ισχύει και για το λίθιο, το οποίο το BMW Group επίσης θα προμηθεύεται απευθείας από ορυχεία, συμπεριλαμβανομένης και της Αυστραλίας.

Ως αποτέλεσμα, παρέχεται πλήρης διαφάνεια ως προς την προέλευση πρώτων υλών. Η συμμόρφωση με περιβαλλοντικά πρότυπα και ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν τη μέγιστη προτεραιότητα.

Η 5η γενιά συστημάτων ηλεκτροκίνησης του BMW Group από το 2021 και μετά θα κατασκευάζεται αποκλειστικά χωρίς χρήση σπάνιων γαιών.

Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στη γκάμα του, κάτι το οποίο υποστηρίζεται από ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων για πλήρως ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και μοντέλα με κινητήρες καύσης,

Έτσι η εταιρία δύναται να ανταποκρίνεται γρήγορα σε μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Πάνω από μισά από αυτά τα 25 μοντέλα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Μεταξύ του 2019 και 2021, το BMW Group θα διπλασιάσει τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων του.

Η εταιρία εκτιμά ότι θα υπάρξει μία απότομη καμπύλη ανόδου μέχρι το 2025: Η μέση, ετήσια  αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων προβλέπεται ότι θα υπερβαίνει το 30%.

Στην Ευρώπη, η εταιρία ακολουθεί επίσης μία φιλόδοξη λογική ανάπτυξης: Στόχος είναι η αύξηση του ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο στόλο νέων οχημάτων κατά 25% το 2021 και κατά 33% το 2025. Μέχρι το 2030, θα πρέπει να συγκεντρώνουν το 50% των πωλήσεων.

Ως πρωτοπόρος στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος προμηθευτής ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Μέχρι τα τέλη του 2019, η εταιρία στοχεύει να έχει στο δρόμο πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα με πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.

Μέσα σε δύο χρόνια, το BMW Group θα προσφέρει πέντε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μαζικής παραγωγής.

Δίπλα στο BMW i3, του οποίου η παραγωγή ξεπερνά τις 160.000 μονάδες μέχρι σήμερα, φέτος θα ξεκινήσει η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού MINI στο εργοστάσιο της Οξφόρδης.

Στη συνέχεια, το 2020 θα ακολουθήσει το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX3 από το Shenyang (Κίνα) και, το 2021, το BMW iNEXT, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Dingolfing και το BMW i4 στο εργοστάσιο του Μονάχου.

Σύμβαση για μακροχρόνια προμήθεια με την Samsung SDI ύψους 2,9 δις ευρώ από τη BMW
EVENTS