MENU

Η νέα, υψηλών επιδόσεων BMW M2 CS κατατάσσεται πάνω από την BMW M2 Competition και συνεχίζει την επιτυχία των BMW M3 CS και BMW M4 CS.

Επίσης αποτελεί μία ισχυρή βάση για την αγωνιστική BMW M2 CS Racing - το πιο μικρό μοντέλο της BMW M Motorsport για συμμετοχή σε ερασιτεχνικούς αγώνες - και τη νέα κατηγορία Clubsport.

Μία σειρά σχεδιαστικών στοιχείων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) διαμορφώνουν για την BMW M2 CS μία ακόμα πιο κομψή εμφάνιση έναντι της BMW M2 Competition.

Τέτοια στοιχεία είναι το καπό, μία οροφή κατασκευασμένη αποκλειστικά από CFRP (για πρώτη φορά στην BMW M2), το νέο εμπρός splitter, η διακριτική πίσω αεροτομή τύπου Gurney και ένας πίσω διαχύτης από γυμνό ανθρακόνημα.

Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας twin-turbo αποδίδει 450 hp, 40 hp παραπάνω από την BMW M2 Competition.

Η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται στο δρόμο ή στην αγωνιστική πίστα με την ανάρτηση Adaptive M – μέχρι πρότινος αποκλειστικότητα των μοντέλων M4 – και με ελαστικά Cup.

Η ανάρτηση Adaptive M επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλλει τις ρυθμίσεις των αποσβεστήρων μέσω των Comfort, Sport and Sport+ modes.

Ενώ το Comfort mode βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση σε καθημερινή χρήση στην πόλη, το Sport διασφαλίζει τη δυναμική συμπεριφορά στους επαρχιακούς δρόμους, για παράδειγμα.

Το Sport+ (το πιο σκληρό setting) ελαχιστοποιεί τις κλίσεις του αμαξώματος και μεγιστοποιεί τις επιδόσεις στην πίστα.

Η εμπειρία της BMW M GmbH από το μηχανοκίνητο αθλητισμό φαίνεται καθαρά στα φρένα M Sport (στάνταρ εξοπλισμό) με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο χρώμα.

Αυτά χρησιμοποιούν μεγαλύτερους δίσκους από αυτούς των συνθετικών φρένων M της BMW M2 Competition (εμπρός άξονας: 400 mm, πίσω άξονας: 380 mm) και μεγαλύτερες δαγκάνες (εμπρός άξονας: εξαπίστονες σταθερές δαγκάνες, πίσω άξονας: τετραπίστονες σταθερές δαγκάνες).

Το κορυφαίο σύστημα προσφέρει εξαιρετική απόδοση πέδησης με άριστη ισχύ ακινητοποίησης σε όλες τις συνθήκες, υψηλή αντοχή στην κόπωση και σημαντική θερμική σταθερότητα.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν κεραμικά φρένα BMW M Carbon με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.

Αυτά είναι ακόμα ελαφρύτερα, πιο ανθεκτικά στη σκληρή χρήση (στην πίστα για παράδειγμα) και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Η ζωηρή και ευέλικτη συμπεριφορά του αυτοκινήτου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε στοιχεία όπως η υψηλής ακριβείας μπάρα θόλων από CFRP, που αυξάνει την ακαμψία του εμπρός τμήματος, και το εξαιρετικά ακριβές σύστημα DSC (Dynamic Stability Control).

Το τελευταίο προσφέρει άφθονα αποθέματα πρόσφυσης σε βρεγμένο δρόμο όπου αυξάνεται ο κίνδυνος ολίσθησης, ενώ και αποτρέπει την ξαφνική απώλεια ελκτικής πρόσφυσης σε μια στροφή.

Σημαντική βοήθεια εδώ προσφέρει το Active M Differential, ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης διαφορικού που ανταποκρίνεται με εξαιρετική ακρίβεια και ταχύτητα για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης και της κατευθυντικής ευστάθειας – ενώ λειτουργεί ακόμα και προληπτικά σε ορισμένες καταστάσεις.

Για κάτι ακόμα τολμηρότερο - στη πίστα για παράδειγμα, η επιλογή M Dynamic Mode (MDM) – μία επιμέρους λειτουργία του DSC – επιτρέπει μεγαλύτερο ποσοστό ολίσθησης και αυξάνει την οδηγική ελευθερία στο όριο της πρόσφυσης.

Μεγαλύτερη υποστροφή ή υπερστροφή είναι εφικτή όπως και τα μέτρια, ελεγχόμενα ντριφτ.

Με το προαιρετικό επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M (M DCT), επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,0 δεύτερα.

Με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων – που προσφέρεται για πρώτη φορά με μοντέλο BMW CS και εναρμονίζεται με τις επιθυμίες των υποψηφίων πελατών της M2 – ο χρόνος επιτάχυνσης είναι 4,2 δευτερόλεπτα.

Η τελική ταχύτητα της ειδικής έκδοσης με M Driver’s Package περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 km/h.

Η BMW M2 CS θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία της σε επίπεδο επιτάχυνσης, δυναμικής, ακρίβειας και ευελιξίας και αποτελεί μια νέα, συναρπαστική προσθήκη στην προϊοντική γκάμα της BMW M.

Οι τιμές για την BMW M2 CS ξεκινούν από 95.000 € στη Γερμανία.

Αυτή είναι η νέα BMW M2 CS με αυξημένη ισχύς, στους 450 ίππους!
EVENTS