MENU

Η νέα BMW X3 xDrive30e γίνεται το τρίτο Sports Activity Vehicle (SAV) της τρέχουσας γκάμας που περιλαμβάνει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, προσφέροντας συναρπαστική ευελιξία και μία οδηγική εμπειρία αμιγώς με ηλεκτροκίνηση και ελάχιστα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

Σε συνεργασία, ο 4-κύλινδρος κινητήρας καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας του plug-in υβριδικού μοντέλου αποδίδουν μέγιστη ισχύ 292 hp.

Ο μοναδικός συνδυασμός του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive και της προηγμένης τεχνολογίας BMW eDrive μειώνει τη μέση κατανάλωση καυσίμου από 2,4 έως 2,1 λίτρα / 100 km.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου που εφοδιάζεται με την πιο σύγχρονη τεχνολογία κυψελών μπαταριών επιτρέπει αμιγή ηλεκτροκίνηση με αυτονομία 51 - 55 km.

Την κινητήρια ισχύ παράγει ένας δίλιτρος, 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 184 hp με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με ισχύ 109 hp.

Σε συνδυασμό οι δύο κινητήρες παράγουν συνολική ισχύ 292 hp και η μέγιστη συνολική ροπή του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης είναι 420 Nm.

Αυτό σημαίνει ότι η νέα BMW X3 xDrive30e επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,1 δεύτερα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 km/h.

Ανάλογα με το πρόγραμμα λειτουργίας και τις οδικές συνθήκες, ο ηλεκτροκινητήρας της νέας BMW X3 xDrive30e μπορεί να χρησιμοποιείται είτε για ηλεκτροκίνηση ή για την υποστήριξη του κινητήρα καύσης.

Σε MAX eDrive mode, που ενεργοποιείται μέσω του μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα, η νέα BMW X3 xDrive30e αναπτύσσει τελική ταχύτητα 135 km/h με μηδενικές εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβη λειτουργία.

Στη στάνταρ ρύθμιση Auto eDrive, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 110 km/h, αμιγώς με ηλεκτροκίνηση.

Ο κινητήρας καύσης ενεργοποιείται μόνο σε υψηλότερες ταχύτητες ή όταν υπάρχουν ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις φορτίου.

Όταν και οι δύο κινητήριες μονάδες είναι ενεργές, η απόδοση της νέας BMW X3 xDrive30e είναι βελτιστοποιημένη.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου της νέας BMW X3 xDrive30e τοποθετείται χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο κάτω από το πίσω κάθισμα, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα.

Στα 450 λίτρα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών της νέας BMW X3 xDrive30e είναι εφάμιλλη των μοντέλων με συμβατικό κινητήρα.

Με την αναδίπλωση του πίσω διαιρούμενου καθίσματος (40 : 20: 40), ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να αυξηθεί στα 1.500 λίτρα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες με το καλώδιο φόρτισης που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Μία πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε λιγότερο από έξι ώρες. Σε έναν επιτοίχιο φορτιστή (Wallbox) της BMW i, η ίδια διαδικασία φόρτισης  ολοκληρώνεται σε περίπου τρεισήμισι ώρες.

Η νέα BMW X3 xDrive30e θα κατασκευάζεται από το Δεκέμβριο του 2019 στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg, ΗΠΑ, μαζί με τις συμβατικές εκδόσεις της BMW X3.

Το παγκόσμιο λανσάρισμα προγραμματίζεται να ξεκινήσει την άνοιξη του 2020.

Το παγκοσμίως δημοφιλές SAV στην πολυτελή μεσαία κατηγορία είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που προσφέρεται τόσο με συμβατικό κινητήρα καύσης όσο και με plug-in υβριδικό σύστημα – ενώ μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση αναμένεται να προστεθεί κατά τη διάρκεια του 2020.

Η νέα BMW X3 xDrive30e και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης
EVENTS