MENU


Η εξωτερική εμφάνιση αποπνέει αυτοπεποίθηση και δυναμισμό, με τον φαρδύτερο Singleframe και τους νέους προβολείς να συνθέτουν ένα εντυπωσιακό μπροστινό μέρος. Η οριζόντια γραμμή στο πλάι διαχωρίζει οπτικά το αμάξωμα, δημιουργώντας μια ενδιαφέρουσα αντίθεση φωτός και σκιάς, ενώ το πίσω μέρος ενισχύεται με προαιρετικά ψηφιακά φώτα OLED και φωτιζόμενα λογότυπα Audi.

Στην καρδιά του Q3 βρίσκονται κινητήρες νέας γενιάς, με επιλογές ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και plug-in υβριδική έκδοση που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα. Η ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση και τη βιωσιμότητα αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της νέας φιλοσοφίας του μοντέλου.

Η τεχνολογία φωτισμού αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα highlight. Για πρώτη φορά στην κατηγορία του, το Q3 εξοπλίζεται με προβολείς Matrix LED με μονάδες micro-LED, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια και εξατομίκευση στον φωτισμό. Τα φώτα ημέρας με 23 LED τμήματα ανά πλευρά δημιουργούν μοναδικές φωτεινές υπογραφές, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα του οχήματος.

Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός επικεντρώνεται στην άνεση και την ψηφιακή λειτουργικότητα. Η νέα μονάδα ελέγχου τιμονιού, με δύο μοχλούς – έναν για τις ταχύτητες και έναν για φώτα/υαλοκαθαριστήρες – απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα και διευκολύνει τη χρήση. Οι νέοι ακουστικοί κρύσταλλοι στα μπροστινά παράθυρα, διαθέσιμοι για πρώτη φορά στην compact κατηγορία της Audi, βελτιώνουν σημαντικά την ηχομόνωση.

Η πρακτικότητα παραμένει βασικό στοιχείο: με πορτμπαγκάζ 488 λίτρων και δυνατότητα επέκτασης έως 1.386 λίτρα μέσω της ρυθμιζόμενης πλάτης και της αναδιπλούμενης πίσω σειράς, το Q3 παραμένει εξαιρετικά λειτουργικό. Παράλληλα, η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2.100 κιλά ενισχύει τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του SUV.

Το νέο Audi Q3 δεν είναι απλώς ανανεωμένο. Είναι ένα SUV που συνδυάζει αρμονικά τεχνολογία, πολυτέλεια και αποδοτικότητα, προσφέροντας μια premium οδηγική εμπειρία σε κάθε διαδρομή.

Το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας είναι το Audi Q3 SUV TFSI 110 kW, με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το Audi Q3 SUV TDI 110 kW είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων. Το Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW μπορεί να φορτίσει με ισχύ συνεχούς ρεύματος έως και 50 kW υπό ιδανικές συνθήκες και είναι πιο ισχυρό και ενεργειακά αποδοτικό από ποτέ. Ειδικά για αυτό έχει εξοπλιστεί με μπαταρία υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 25,7 kWh (καθαρή 19,7 kWh). Αυτή η μπαταρία επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιομέτρων στον κύκλο δοκιμών WLTP. 

Η περαιτέρω εξελιγμένη στάνταρ ανάρτηση προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης. Προαιρετικά διατίθενται η σπορ ανάρτηση και η ανάρτηση με έλεγχο αμορτισέρ δύο βαλβίδων για μια βέλτιστα ισορροπημένη εμπειρία οδήγησης. Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της υποβοήθησης οδηγού είναι το adaptive driving assistant plus. Για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο, μια εσωτερική κάμερα παρακολουθεί επίσης τον οδηγό για σημάδια υπνηλίας και έλλειψης συγκέντρωσης. Το trained parking επιτρέπει στον χρήστη να διδάξει στο Audi Q3 εξατομικευμένους ελιγμούς στάθμευσης, ενώ η νέα υποβοήθηση οπισθοπορείας βοηθά τον οδηγό με αξιοπιστία να οδηγεί έξω από αδιέξοδα. 

Δυναμική σχεδίαση

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Audi Q3 έχει ακόμη πιο μυώδη και συναισθηματική σχεδίαση. Το σχήμα του χαρακτηρίζεται από τον τέλειο συνδυασμό στρογγυλεμένων τμημάτων και γραμμών ακριβείας. Το φαρδύ Singleframe είναι τοποθετημένο ψηλά, και οι κομψά κωνικοί προβολείς δημιουργούν μια εστιασμένη εμφάνιση και ενσωματώνονται πλήρως στην αεροδυναμική φιλοσοφία του οχήματος. Ο σχεδιασμός εξασφαλίζει ιδιαίτερα αποδοτική ροή αέρα γύρω από το μπροστινό μέρος. Η ελεγχόμενη εισαγωγή ψυχρού αέρα είναι εγκατεστημένη στην περιοχή κάτω από το Singleframe και διασφαλίζει ότι ένα ρεύμα αέρα μπορεί να ρέει γύρω από αυτήν την περιοχή με ελάχιστες απώλειες. Οι αισθητήρες στάθμευσης βρίσκονται επίσης εκεί. Οι αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού είναι εγκατεστημένοι πίσω από τα τέσσερα δαχτυλίδια της μάρκας.

Όταν το αντικρίζεις από το πλάι, μια οριζόντια γραμμή ώμου μεταξύ των μπροστινών και των πίσω φώτων χωρίζει οπτικά το αυτοκίνητο σε δύο μέρη, δημιουργώντας ένα πολύ ιδιαίτερο εφέ φωτισμού. Η πάνω πλευρά συλλαμβάνει το φως, ενώ η κάτω πλευρά σκιάζεται. Σε συνδυασμό με τις απότομα κεκλιμένες κολόνες D, αυτό κάνει τη γυάλινη επιφάνεια του χώρου των επιβατών να φαίνεται ακόμα πιο δυναμική. Τα φρύδια των θόλων που αναδύονται από την περιοχή των ώμων των μπροστινών και των πίσω τροχών θυμίζουν το αρχικό quattro.

Το πίσω μέρος διαθέτει επίσης μια ξεκάθαρη σχεδίαση. Ξεχωριστή από τα πίσω φώτα δύο τμημάτων, η με ακρίβεια σχεδιασμένη στενή λωρίδα φωτισμού διασχίζει όλο το πλάτος του οχήματος, δίνοντας στο πίσω μέρος μια καθαρή εμφάνιση. Από κάτω εκτείνεται μια φαρδιά, οπτικά ήρεμη περιοχή. Ο διαχύτης είναι ενσωματωμένος στον υπερυψωμένο προφυλακτήρα. 

Η αεροδυναμική και η συνολική ακουστική του οχήματος έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Εκτός από τον συντελεστή οπισθέλκουσας 0,30, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί κυρίως στην ακουστική. 

Το νέο Audi Q3 είναι το πρώτο μοντέλο της Audi στην compact κατηγορία που προσφέρει ακουστικά κρύσταλλα για τα μπροστινά πλαϊνά παράθυρα. Σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη στεγανοποίηση και μόνωση στο όχημα, δημιουργείται μια αρμονική ακουστική αντίληψη με αισθητή βελτίωση στην οδηγική άνεση. 

Η τεχνολογία φωτισμού από τη μεγαλύτερη κατηγορία μετατρέπει τη νύχτα σε μέρα

Η τεχνολογία φωτισμού στο νέο Audi Q3 είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην compact κατηγορία της Audi – κάτι που κατέστη δυνατό χάρη στην προσαρμογή των ψηφιακών προβολέων Matrix LED από την μεγάλη κατηγορία. Το νέο Q3 είναι το πρώτο Audi που χρησιμοποιεί τη μονάδα micro-LED, η οποία αντικαθιστά τη μονάδα DMD. 

Οι λειτουργίες φωτιστικής καθοδήγησης, γνωστές ως φώτα καθοδήγησης λωρίδας και φλας αλλαγής πορείας, συνδέονται πλέον πολύ πιο στενά με τις λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού. Εμφανίζοντας σημαντικές πληροφορίες από τα συστήματα υποβοήθησης στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού μπροστά από το όχημα και με άμεση οπτική αναφορά στην οδική υποδομή, οι λειτουργίες φωτισμού συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση της ασφάλειας κατά την οδήγηση. 
Σε συνδυασμό με την πηγή φωτός micro-LED, οι ψηφιακοί προβολείς Matrix LED εξασφαλίζουν μια πολύ ακριβή κατανομή φωτός των μεγάλων φώτων και ακόμη καλύτερο έλεγχο της αντανάκλασης για τους άλλους χρήστες του δρόμου, αυξάνοντας την οδική ασφάλεια. 

Το εσωτερικό: λειτουργικό και με ξεκάθαρο design
Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ο σχεδιασμός και η λειτουργικότητα έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Ο σχεδιασμός υψηλής αντίθεσης τοποθετεί σκόπιμα στοιχεία στο προσκήνιο ή στο φόντο, δημιουργώντας μια ζεστή αίσθηση στο εσωτερικό.

Μια γενναιόδωρη περιοχή εφαρμογής, η λεγόμενη Softwrap, εκτείνεται από τις πόρτες σε όλο το πλάτος του ταμπλό, τονίζοντας μία οριζόντια σχεδιαστική ευθυγράμμιση για μέγιστη αίσθηση χώρου. Η πανοραμική οθόνη με τον πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI 12,8 ιντσών σχηματίζει την λεγόμενη ψηφιακή σκηνή. Η κυρτή της σχεδίαση δημιουργεί μια διάταξη πιλοτηρίου προσανατολισμένη στον οδηγό. Η Audi μεταφέρει έτσι την ψηφιακή σκηνή από τη μεγάλη κατηγορία στην compact. Οι επίπεδες λαβές των θυρών και μια μοντέρνα, λιτή κονσόλα υπογραμμίζουν την αίσθηση χώρου και άνεσης.

Η νέα μονάδα ελέγχου τιμονιού έχει μεγάλα πρακτικά οφέλη. Ενσωματώνει δύο νέους μοχλούς τιμονιού για πρώτη φορά, δημιουργώντας έτσι περισσότερο χώρο αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα, μια νέα εμπειρία χρήστη και μια καλύτερη αίσθηση χώρου. Ο μοχλός στα δεξιά χρησιμεύει ως επιλογέας ταχυτήτων, ενώ αυτός στα αριστερά προσφέρει τον έλεγχο για τις λειτουργίες φώτων και τους υαλοκαθαριστήρες. Η κατάργηση του επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερο χώρο στην κονσόλα με δύο ποτηροθήκες. 

Τα ηχεία του νέου προαιρετικού ηχοσυστήματος SONOS premium βρίσκονται στο πάνω μέρος των θυρών, προσφέροντας μια έντονη ακουστική εμπειρία με τον νέο εικονικά παραγόμενο surround ήχο. Δώδεκα ηχεία υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένου του κεντρικού ηχείου και του subwoofer, τροφοδοτούνται από ενισχυτή μέγιστης ισχύος 420 watt. 

Το Audi assistant, ο εκπαιδευόμενος βοηθός μέσω φωνητικών εντολών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο πολλών λειτουργιών του οχήματος. Ο βοηθός είναι εμπλουτισμένος με Τεχνητή Νοημοσύνη – ενσωματωμένος απευθείας στο όχημα – και εμφανίζεται για πρώτη φορά ως avatar στην κεντρική οθόνη αφής του MMI και, όταν είναι ενεργός, επίσης ως εικονίδιο στο head-up display ή στο Audi Virtual Cockpit Plus. 

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ των 488 λίτρων καταδεικνύει την πρακτικότητα του Audi Q3. Εάν το κάθισμα σύρεται πλήρως προς τα εμπρός και είναι τοποθετημένο σε όρθια θέση, το αποτέλεσμα είναι 575 λίτρα. Εάν τα καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλούμενα, ο αποθηκευτικός χώρος αυξάνεται στα 1.386 λίτρα. Το Audi Q3 μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 2.100 κιλά. Το ανώτερο κάθετο βάρος στον κοτσαδόρο είναι 90 κιλά.

Ευρεία γκάμα κινητήρων υψηλής απόδοσης
Το νέο Q3 θα προσφέρεται σε δύο κινητήρες εσωτερικής καύσης. Έναν τετρακύλινδρο 1.5 βενζινοκινητήρα με τεχνολογία Mild Hybrid και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων. Αποδίδει ισχύ 150 hp (110 kW). Το τεχνολογικό αποκορύφωμα του 1.5 TFSI είναι το σύστημα Cylinder on demand (COD). Απενεργοποιεί προσωρινά τον δεύτερο και τον τρίτο κύλινδρο σε χαμηλά και μεσαία φορτία. Επιπρόσθετα, θα διατίθεται και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 πετρελαίου. Στην εισαγωγική έκδοση διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων. Η ισχύς των 150 hp (110 kW) και η ροπή των 360 Nm εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε μεγάλα ταξίδια.

Επιπρόσθετα, θα είναι διαθέσιμος και ένας κινητήρας με τεχνολογία Plug-in Hybrid πιο ισχυρός και ενεργειακά αποδοτικός από ποτέ. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα (με ισχύ116 hp και ροπή 330 Nm), το Audi Q3 SUV e-hybrid προσφέρει συνολική ισχύ 272 hp (200 kW) και συνολική ροπή 400 Nm.
Εξοπλίζεται με μια μπαταρία υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 25,7 kWh, σχεδόν διπλάσιας από αυτή της προηγούμενης - με σχεδόν ίδιες διαστάσεις με το προηγούμενο μοντέλο. Διατίθεται καθαρή χωρητικότητα 19,7 kWh. Αυτό αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών κατά WLTP. Το Audi Q3 SUV e-hybrid μπορεί να φορτίσει έως και 50 kW (φόρτιση DC) υπό ιδανικές συνθήκες και έτσι επιτρέπει άνετα ταξίδια με ηλεκτρική κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι μια μπαταρία αποφορτισμένη στο 10% μπορεί να επαναφορτιστεί στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα. 

Νέο σύστημα αναρτήσεων για άνεση και ισχύ

Εκτός από τους κινητήρες, η Audi έχει επίσης βελτιώσει σημαντικά τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Audi Q3. Η περαιτέρω εξελιγμένη ανάρτηση προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης. Συνολικά, αυτό το δυναμικά σχεδιασμένο SUV είναι ένα οικογενειακό μοντέλο που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και εντυπωσιάζει με την ευελιξία του. 

Η ανάρτηση με έλεγχο αμορτισέρ αντιδρά συνεχώς στα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως το τιμόνι, το φρενάρισμα και η επιτάχυνση. Η ιδανική απόσβεση υπολογίζεται για κάθε τροχό σε κλάσματα του δευτερολέπτου και ρυθμίζονται κατάλληλα τα αμορτισέρ. 

Η διαφορά μεταξύ άνεσης και σπορ οδήγησης είναι πιο αισθητή. Η ευελιξία του νέου Audi Q3 ενισχύεται επίσης από το προαιρετικό προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης. Δεν λειτουργεί πολύ άμεσα, αλλά με μεγάλη ακρίβεια από τη θέση ισορροπίας. Προς το τέλος της διαδρομής του τιμονιού, ο λόγος διεύθυνσης μειώνεται σημαντικά για μεγάλη ευελιξία. 

Στο σύστημα χειρισμού Audi drive select του νέου Audi Q3, η λειτουργία balanced αντικαθιστά επίσης την auto mode. Όπως υποδηλώνει το όνομα, η ισορροπημένη λειτουργία balanced αντιπροσωπεύει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ δυναμικής οδήγησης και άνεσης. 

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Όσον αφορά την υποβοήθηση του οδηγού, το Audi Q3 βασίζεται σε ένα ευρύ φάσμα συστημάτων που κάνουν την καθημερινή ζωή στο δρόμο πολύ πιο εύκολη και έτσι αυξάνουν την ασφάλεια. 

Το νέο Audi Q3 SUV προσφέρει μια ευρεία γκάμα συστημάτων που διευκολύνουν σημαντικά και παράλληλα ενισχύουν την ασφάλεια κατά την οδήγηση. Στο βασικό εξοπλισμό διατίθενται τα ακόλουθα συστήματα: Adaptive Cruise Control, Park Assist Plus με σύστημα στάθμευσης και προβολή 360°, Πακέτο Assistance, Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) με Emergency Assist, Σύστημα συγκράτησης του οχήματος σε ανηφόρα (Hold Assist), Κάμερα οπισθοπορείας, Πακέτο Assist, με συστήματα προστασίας και προειδοποίησης, Σύστημα υποβοήθησης ελιγμών (Swerve Assist) και υποβοήθησης στροφής (Turn Assist), Cross-Traffic Assist εμπρός, Emergency Brake Assist εμπρός, Hill Hold Assist, Κάμερα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και ορίων ταχύτητας, Περιoριστής ταχύτητας με ρύθμιση ανάλογα με τα όρια ταχύτητας και Πολυλειτουργική κάμερα.

Για πρώτη φορά, το Emergency Assistant μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος αν ο οδηγός δεν ανταποκρίνεται. Σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα οδηγεί αυτόνομα το Audi Q3 στην άκρη του δρόμου και το ακινητοποιεί εκεί. Κατά την ενεργοποίηση, εκπέμπει οπτικές, ηχητικές και απτικές προειδοποιήσεις, δημιουργεί μικρούς κραδασμούς και ενεργοποιεί τα alarm. Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, μια εσωτερική κάμερα παρακολουθεί τον οδηγό για σημάδια νύστας ή απόσπασης προσοχής. Αν δεν υπάρξει αντίδραση από τον οδηγό στις προειδοποιήσεις του Audi Q3 για ορισμένο χρονικό διάστημα, εκπέμπεται ηχητική ειδοποίηση και εμφανίζεται οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Αν ο οδηγός εξακολουθεί να μην αντιδρά, το Audi Q3 στρίβει αυτόματα στην άκρη του δρόμου και πραγματοποιεί κλήση έκτακτης ανάγκης. 

Κυκλοφορία στην αγορά και τιμές: 

Η τρίτη γενιά του νέου Audi Q3 θέτει νέα πρότυπα στην compact κατηγορία και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στα τέλη Σεπτεμβρίου. 

Ισχύουν οι παρακάτω τιμές για το νέο Q3 SUV:

 

 

 

Νέο Audi Q3: Compact SUV με ισχύ από 150-272 ίππους (pics-τιμές)