MENU

Παρά το γεγονός ότι η ομάδα ενημέρωσε τον οδηγό λίγο πριν την προσπέραση, οι αγωνοδίκες επισήμαναν ότι ο ίδιος είχε οπτική και ηχητική ειδοποίηση για την κόκκινη σημαία μέσω του πίνακα και του ταμπλό του μονοθεσίου. Το επιχείρημα του Μπέαρμαν πως έκρινε πιο ασφαλές να μην επιβραδύνει απότομα απορρίφθηκε, με τη FIA να υπογραμμίζει ότι ο κανονισμός απαιτεί «άμεση» μείωση ταχύτητας και επιστροφή στα pits με ασφάλεια, χωρίς προσπεράσεις.

Εκτός από την ποινή των 10 θέσεων, του επιβλήθηκαν και δύο βαθμοί ποινής στην αγωνιστική του κάρτα. Μαζί με την ήδη υπάρχουσα ποινή του Λανς Στρολ για συμβάν στο FP1, το Σάββατο προβλέπεται ένα αρκετά..m. ανακατεμένο grid για τις κατατακτήριες δοκιμές στο Μόντε Κάρλο.

 

 

Ποινή δέκα θέσεων για τον Μπέρμαν