Πίσω από το εγχείρημα βρίσκεται η βρετανική Boreham Motorworks, μέλος της DRVN Automotive Group, η οποία εδρεύει στο Coventry και λειτουργεί ως μια μικρής κλίμακας αλλά πλήρως καθετοποιημένη κατασκευαστική μονάδα.
Το νέο Escort RS είναι το πρώτο από μια σειρά ειδικών εκδόσεων που εξελίσσονται από τη Boreham σε συνεργασία με τη Ford. Η προσέγγιση της εταιρείας βασίζεται στην έννοια του «continumod», δηλαδή της πλήρους επανεμφάνισης ενός κλασικού μοντέλου με νέες τεχνικές λύσεις, διατηρώντας όμως το χαρακτήρα του αρχέτύπου.

Έτσι, η σχεδίαση θα παραμείνει πιστή στο αυθεντικό Escort Mk1, ενώ κάτω από το αμάξωμα θα υπάρχουν σύγχρονες αναρτήσεις, αναβαθμισμένο εσωτερικό και ανασχεδιασμένα εξαρτήματα που προσφέρουν καλύτερη λειτουργικότητα και αξιοπιστία.
Η Boreham σχεδιάζει τρεις διαφορετικές εκδόσεις: Collector Series για χρήση στον δρόμο, Race Series αποκλειστικά για πίστα και Ultimate Series για ιστορικούς αγώνες, με πλήρη αγωνιστική πιστοποίηση. Ήδη στα σκαριά βρίσκεται και η επιστροφή του RS200, του εμβληματικού τετρακίνητου μοντέλου του Group B.
Η όλη κατασκευή γίνεται με την επίσημη έγκριση της Ford και κάθε αυτοκίνητο φέρει γνήσιο αριθμό πλαισίου. Η παραγωγή του Escort RS θα περιορίζεται σε μόλις 150 μονάδες, με τιμή που θα αγγίζει τις 350.000 ευρώ. Παρά το υψηλό κόστος, η ζήτηση ήταν εντυπωσιακή: οι αιτήσεις ξεπέρασαν τα διαθέσιμα αυτοκίνητα μέσα σε λιγότερο από μία ώρα από την παρουσίασή του!
Πηγή: newsbomb.gr