MENU
ΑΝΑΛΥΣΗ LIVE LIVE

«Έβαλα να βλέπω μια μπογιά να στεγνώνει». «Παιδιά μόλις ξύπνησα, είδα δύο γύρους και ξανανύσταξα». «Τελικά διαπίστωσα ότι μπορώ να κοιμάμαι με τα μάτια ανοιχτά». 

Αυτά ήταν ορισμένα από τα σχόλια των αναγνωστών στο live του SDNA για το grand prix της Κίνας. Οι μπαγάσηδες είναι λιγο υπερβολικοί, αλλά τους αγαπάμε κι έτσι- τι να κάνουμε; 

Σημαίνει πως αυτή τους η υπερβολή ήταν λίγο... υπερβολική; Όχι και τόσο: ο αγώνας της Σαγκάης ήταν, όπως αναμενόταν, περισσότερο μάχη διαχείρισης των ελαστικών και λιγότερο- έως καθόλου- «μάχη». 

Αυτό, φυσικά, ουδόλως ενόχλησε τον Όσκαρ Πιάστρι: ο poleman διατήρησε τη θέση του με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, παρά την πίεση που δέχτηκε από τον- δεύτερο στην εκκίνηση- Ράσελ, κι έχοντας καθαρό πεδίο μπροστά του (κι άρα λιγότερο ακάθαρτο αέρα ν' αντιμετωπίσει) έφτασε χωρίς κανένα απολύτως δράμα έως και τη νίκη. 

Ο Αυστραλός πήρε την τρίτη καρό σημαία της καριέρας του και μετά την ατυχία στο grand prix της πατρίδας του την προηγούμενη εβδομάδα μάζεψε σημαντικά τη διαφορά από τον team-mate του στη βαθμολογία. Καθόλου μα καθόλου άσχημα για το (άτυπο) νούμερο 2 των πρωταθλητών, δε νομίζετε; 

Την ανωτερότητα των ΜακΛάρεν επιβεβαίωσε ο Νόρις. Παρά το γεγονός πως στους τελευταίους 6-7 γύρους αντιμετώπιζε θέμα με το ένα πεντάλ του, ο Βρετανός κατάφερε να κρατηθεί στη δεύτερη θέση μέχρι το τέλος. Έτσι, ολοκλήρωσε το ονειρώδες πορτοκαλί 1-2, που δείχνει πως αυτή είναι η ομάδα που πρέπει να «πιάσει» ο ανταγωνισμός μέσα στο 2025. Το αν θα την πιάσουν, βέβαια, είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο- και πιο συγκεκριμένα του παπα-Μαρανέλο (ψαχτείτε). 

Ο Τζορτζ Ράσελ γι' αλλη μία φορά «ξεζούμισε» τις δυνατότητες της (ανέλπιστα γρήγορης στα χέρια του) Μερσέντες. Ο Άγγλος ήταν τζέντλεμαν στον τρόπο που συμπεριφέρθηκε στα ελαστικά του και πήρε ένα ακόμα βάθρο, αποδεικνύοντας πως αισθάνεται πολύ πιο άνετα ως το αδιαμφισβήτητο νούμερο 1 της ομάδας του.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός της, ξεκάθαρα υποδεέστερης για την ώρα, Ρεντ Μπουλ ήταν ανέφικτο να κυνηγήσει τους μπροστινούς του, όμως με κάποιο μαγικό τρόπο τερμάτισε ξανά μπροστά από τις Φεράρι. Αυτό, βέβαια, δεν του αρκεί αν θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα του στους οδηγούς- μία αποστολή που μοιάζει πιο Impossible κι από τις ταινίες του Τομ Κρουζ. Και λείπει και ο Πέρεζ φέτος που, όσο να πεις, μοιάζει στον σταρ του Χόλιγουντ...

Όσο για την Σκουντερία; Ο Λεκλέρκ «κοπάνησε» ελαφρώς τον Χάμιλτον στην εκκίνηση κι έσπασε μέρος της μπροστά αεροτομής του με αποτέλεσμα να πηγαίνει πιο γρήγορα (!), όμως δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από το να βγει 5ος. Ο Λιούις τερμάτισε ακριβώς πίσω του και βρέθηκε μέσα σε μία ημέρα από το ζενίθ του θριάμβου στο sprint race στο ναδίρ της 6ης θέσης. Σκωτσέζικο ντους, η επιτομή. 

 

O Εστεμπάν Οκόν αθόρυβα... τρύπωσε στην 7η θέση δείχνοντας πως η Χαάς έχει δυναμική, μιας και μπήκε στους βαθμούς και ο, εκπληκτικός στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, Μπέρμαν (10ος). Ανάμεσα στους 2 team-mates βρέθηκαν ο Αντονέλι (8ος) και ο Άλμπον, που επικράτησε ξανά στην εσωτερική μάχη με τον Κάρλος Σάινθ (13ος). 

Κάπως έτσι, μετά από 56 γύρους που δεν μας έκοψαν κι ακριβώς την ανάσα (άλλωστε αν μας την είχαν κόψει τώρα δε θα «συζητούσαμε» γι' αυτόν τον αγώνα...), έπεσε η καρό σημαία, που επιβεβαίωσε αυτό που είχε διαφανεί κι από τις χειμερινές δοκιμές: η ΜακΛάρεν σαφέστατα πρώτη, Μερσέντες και Φεράρι πάνω-κάτω στο ίδιο επίπεδο, και ο Φερστάπεν να έχει στα χέρια του το 4ο σε δυναμικότητα μονοθέσιο. Θα πει κανείς πως και ο Λόσον το έχει, αλλά είναι λίγο νωρίς για ν' αρχίσουμε τα σόκιν ανέκδοτα. 

Επόμενο grand prix σε δύο εβδομάδες είναι η υπέροχη Σουζούκα. Εκεί που, ελπίζουμε, δε θα έχει πολλές μπογιές να στεγνώνουν και υπνηλία. 

Θα έχει δράμα, μάχες, χαμό; Μισό λεπτό να δούμε τι λέει η γυάλινη σφαίρα μας. 

Ορίστε: «Θα ξέρουμε στις 6 Απριλίου, περίπου την ίδια ώρα με τώρα». 

Βαθμολογία οδηγών 

1) Νόρις 44

2) Φερστάπεν 36

3) Ράσελ 35

4) Πιάστρι 34

5) Αντονέλι 18

6) Λεκλέρκ 18

7) Χάμιλτον 17

8) Άλμπον 12 

9) Στρολ 8

10) Οκόν 6

11) Χούλκενμπεργκ 6

12) Τσουνόντα 3

13) Μπέρμαν 1

14) Γκασλί 0 

15) Σάινθ 0

16) Χάτζαρ 0

17) Λόσον 0

18) Ντούχαν 0 

19) Μπορτολέτο 0 

20) Αλόνσο 0  

Βαθμολογία κατασκευαστών 

1) ΜακΛάρεν 78

2) Μερσέντες 57 

3) Ρεντ Μπουλ 36

4) Φεράρι 35

5) Ουίλιαμς 12 

6) Άατον Μάρτιν 8

7) Χάας 7

8) Σάουμπερ 6 

9) Ρέισινγκ Μπουλς 3 

10) Αλπίν 0

Grand Prix Κίνας: Ο Όσκαρ Πιάστρι πήρε τη νίκη