Ο Λάντο Νόρις και ο Όσκαρ Πιάστρι θα πάρουν το «ΟΚ» για ελεύθερη μάχη, όμως σε πλαίσιο συλλογικότητας, ώστε η McLaren να υπερασπιστεί τον τίτλο της και να βιώσει καταστάσεις του 1998 με τους Μίκα Χάκινεν και Ντέιβιντ Κούλθαρντ στο τιμόνι. Επιπρόσθετα, έδειξε πιο έτοιμη από τον ανταγωνισμό της.
Πέραν των δηλώσεων μετά την pole position, ο Βρετανός πιλότος προχώρησε σε μερικές ακόμη:
«Έχουν γίνει συζητήσεις και είμαστε προετοιμασμένοι. Ξέρουμε ότι θα έχουμε πολύ περισσότερες τέτοιες καταστάσεις μέσα στη σεζόν. Υπάρχουν σαφείς κανόνες που δεν μπορούμε να παραβιάσουμε. Και τα δύο μονοθέσια πρέπει πάντα να τερματίζουν τον αγώνα, αυτό είναι αυτονόητο. Είμαστε και οι δύο ανταγωνιστικοί, αυτό είναι ξεκάθαρο. Και οι δύο θέλουμε να παλέψουμε για τη νίκη, αυτό είναι επίσης ξεκάθαρο. Όμως υπάρχουν όρια που σχετίζονται το μονοθέσιο. Οπότε είναι θέμα του να δίνουμε λίγο περισσότερο χώρο όταν χρειάζεται. Αλλά είμαστε ελεύθεροι να αγωνιστούμε, ελεύθεροι να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε αγώνες.
Αυτό που μας χάρισε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών πέρυσι ήταν το πώς βοηθήσαμε ο ένας τον άλλο, πώς κρατήσαμε τις μάχες καθαρές και το γεγονός ότι υπήρχε τάξη όταν χρειαζόταν. Αλλά τα περισσότερα από αυτά συνέβησαν πολύ αργότερα στη σεζόν, όταν υπήρχαν εξωτερικοί παράγοντες. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα τέτοιο, οπότε είναι καλό – είμαστε και οι δύο ενθουσιασμένοι και φυσικά θα κάνουμε τις καθιερωμένες μας συζητήσεις το πρωί, αλλά θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει».
Τον λόγο πήρε και ο Αυστραλός οδηγός που έχασε την πρωτιά στο όριο, για οκτώ χιλιοστά:
«Προφανώς θέλω να κερδίσω τον αγώνα όσο πολύ το θέλει και ο Λάντο. Σε οποιαδήποτε ομάδα, όχι μόνο στη McLaren, ο κανόνας νούμερο ένα είναι να μην υπάρχει επαφή και να δίνουμε χώρο ο ένας στον άλλο. Οπότε, σε αυτό δεν υπάρχει καμία διαφορά. Προφανώς, αν υπάρξουν ευκαιρίες για οποιονδήποτε από τους δύο να εκμεταλλευτεί μια κατάσταση, τότε θα το κάνουμε, και είμαστε ελεύθεροι να το κάνουμε.
Αλλά στο τέλος της ημέρας, αγωνιζόμαστε για την ομάδα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Το έχουμε πει πολλές φορές από πέρσι: η ομαδική δουλειά που δείξαμε ως οδηγοί, αλλά και ως ομάδα συνολικά, ήταν αυτή που μας χάρισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οπότε είναι σημαντικό να το αναγνωρίσουμε αυτό. Προφανώς, το μονοθέσιο είναι δυνατό εδώ και αρκετό καιρό, αλλά νομίζω πως και η ομάδα είναι εξίσου δυνατή».