O πρόεδρος της FIA, Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ, είχε εκφράσει από το 2023 την σκέψη του να επεκταθούν οι ομάδες, με Andretti Global να κάνει την πρώτη κίνηση. Όμως, η F1 Management αρνήθηκε να της προσφέρει εμπορική συμφωνία, υποστηρίζοντας ότι δεν θα ήταν αρκετά ανταγωνιστική και δεν θα πρόσθετε αξία στο σπορ.
Η αποχώρηση του Μάριο Αντρέτι και η είσοδος του Νταν Τάουρις ενεργοποίησε την Cadillac μαζί με την General Motors που θεωρούνται ισχυρά ονόματα και σε επίπεδο εμπορικών συμφωνιών. Αρχικά, η Ferrari θα δώσει ώθηση στο πρότζεκτ και από το 2028 η Cadillac θα παράγει κινητήρες και θα συμμετέχει ως πλήρης κατασκευαστής.
Πλέον, η Cadillac θα πρέπει να δημιουργήσει εγκαταστάσεις, να στελεχώσει το δυναμικό της με κορυφαία ταλέντα και να εξασφαλίσει ότι θα είναι, εξαρχής, ανταγωνιστική, ενώ η General Motors μπαίνει στη F1 με μεγάλη φιλοδοξία, βλέποντας τη συμμετοχή της ως στρατηγική επένδυση που θα ενισχύσει την παρουσία της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.