Η αλλαγή, η οποία θα ισχύσει τόσο σε «στεγνούς» αγώνες, όσο και σε γκραν πρι υπό βροχή, υιοθετήθηκε «με πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση του αθλητικού θεάματος» του συγκεκριμένου αγώνα. Έτσι, οι οδηγοί θα είναι πλέον υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τουλάχιστον τρία σετ ελαστικών στον αγώνα, ενώ θα χρησιμοποιούν μίνιμουμ δύο διαφορετικές γόμες, εφόσον οι συνθήκες είναι στεγνές. Το εφετινό γκραν πρι του Μονακό είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί το τριήμερο 23-25 Μαΐου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, συνήθως, οι ομάδες ακολουθούν στρατηγική ενός πιτ-στοπ στον αγώνα του Πριγκιπάτου, εξαιτίας της μεγάλης σημασίας που έχει η θέση στην πίστα, αλλά και η χαμηλή φθορά των ελαστικών. Τα προσπεράσματα είναι εξαιρετικά δύσκολα στο συγκεκριμένο, στενό σιρκουί κι έτσι τα επίσημα δοκιμαστικά και η pole position έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία σε σχέση με άλλα γκραν πρι.
Υπενθυμίζεται ότι το περυσινό γκραν πρι του Μονακό διεκόπη στον 1ο γύρο και οι οδηγοί μπόρεσαν να αλλάξουν τα ελαστικά τους στη διάρκεια της κόκκινης σημαίας, με αποτέλεσμα -οι περισσότεροι εξ αυτών- να μη χρειαστεί να ξαναμπούν στα πιτ στο υπόλοιπο του αγώνα. Έτσι, οι πρώτοι δέκα οδηγοί της εκκίνησης έφτασαν στον τερματισμό με αυτή τη σειρά.

Επίσημο: Υποχρεωτικά τα δύο pit-stop στο Μονακό