MENU

Παρότι η συγχώνευση δεν θα προχωρήσει, οι δύο εταιρείες, μαζί με τη Mitsubishi, θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στρατηγικά σε τομείς όπως η ηλεκτροκίνηση και η έξυπνη τεχνολογία.

Αρχικά, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδίαζαν να δημιουργήσουν μια κοινή εταιρεία συμμετοχών μέχρι τον Ιούνιο, με στόχο τη λειτουργία της νέας οντότητας από τον Αύγουστο του 2026.

Ωστόσο, η Honda πρότεινε την εξαγορά της Nissan μέσω ανταλλαγής μετοχών, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις.

Στις 5 Φεβρουαρίου, το διοικητικό συμβούλιο της Nissan αποφάσισε να αποχωρήσει από τις διαπραγματεύσεις.

Η συγχώνευση θα είχε ως αποτέλεσμα έναν κολοσσό με ετήσιο τζίρο άνω των 190 δισ. ευρώ και πωλήσεις 8 εκατομμυρίων οχημάτων, ξεπερνώντας τη Hyundai.

Η απόφαση αυτή αντανακλά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ιαπωνικές εταιρείες απέναντι στον ανταγωνισμό από την Κίνα, καθώς η BYD ξεπέρασε τη Honda και τη Nissan σε πωλήσεις το 2024.

Η Nissan εξακολουθεί να διατηρεί τη συνεργασία της με τη Renault, ενώ η Foxconn έχει εκφράσει ενδιαφέρον για μελλοντικές συνεργασίες.

Το μέλλον των δύο ιαπωνικών εταιρειών παραμένει αβέβαιο, καθώς η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αλλάζει ραγδαία.

Πηγή: carzine.gr

Δεν έσκασε η βόμβα στην αυτοκινητοβιομηχανία: Nissan και Honda σταματούν τις συνομιλίες για κοινό όμιλο