Είκοσι έξι. Και αριθμητικώς, γιατί κάποιοι δώσατε προσφάτως πανελλήνιες και περάσατε στο μαθηματικό: 26.
Είναι, όπως και να το κάνουμε, πολλά. Πάρα πολλά, ιδίως όταν μιλάμε για μια ομάδα-θρύλο της Φόρμουλα 1.
Απ' ό,τι φαίνεται, όμως, η ξηρασία φτάνει στο τέλος της: η ΜακΛάρεν (θα) είναι η παγκόσμια πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές το 2024!
Πέραν του αρκετά ασφαλούς προβαδίσματος που έχει από τη Φεράρι (+21), στον ακροτελεύτιο αγώνα της σεζόν τα δύο μονοθέσιά της θα εκκινήσουν από το 1-2: ο Λάντο Νόρις πήρε την pole position στο Άμπου Ντάμπι, με τον Όσκαρ Πιάστρι ν' ακολουθεί και να διασφαλίζει τις καλύτερες δυνατές πιθανότητες για την αγγλική ομάδα.
Ο Κάρλος Σάινθ δίνει ένα υποτυπώδες ψήγμα θετικής σκέψης για την Φεράρι με την τρίτη θέση του, καθώς ποιος είπε ότι δε γίνονται συγκρούσεις μεταξύ οδηγών της ίδιας ομάδας στην εκκίνηση; Ακόμη κι αν πάρει τη νίκη στον τελευταίο του αγώνα με την Σκουντερία ο Ισπανός, όμως, το γεγονός πως ο Σαρλ Λεκλέρκ έμεινε εκτός Q3 και κουβαλάει και ποινή, πράγμα που σημαίνει πως θα εκκινήσει τελευταίος, ελαχιστοποιεί τις οποιες πιθανότητες της Κόκκινης για τον τίτλο.
Ο Χούλκενμπεργκ πήρε μια... ανέλπιστη 4η θέση, την στιγμή που ο Μαξ Φερστάπεν- λόγω και ενός δικού του λάθους- θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την 5η θέση.
Γκαλί, Ράσελ, Αλόνσο, Μπότας (άτσα!) και Πέρεζ (ανίατη η περίπτωσή του...) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα της αυριανής εκκίνησης του αγώνα, στις 15:00.
Συντονιστείτε, για να μη χάσετε το ραντεβού με την ιστορία.
Ξέρετε τι είναι να παίρνεις παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά από 26 ολόκληρα χρόνια;