Ο 29χρονος Γάλλος και ο συνοδηγός του, Αλεξάντρ Κοριά, αποχωρούν από την M-Sport Ford, προκειμένου να οδηγήσουν το τρίτο i20 N Rally1 της Hyundai και στους 14 αγώνες της επόμενης σεζόν. Η απόκτηση του Φουρμό σηματοδοτεί μια τολμηρή αλλαγή στη στρατηγική της Hyundai, καθώς η ομάδα θέτει ως στόχο να ανακτήσει τον τίτλο στους κατασκευαστές, τον οποίον έχασε φέτος για μόλις τρεις βαθμούς. Για το 2025, η... σταθερή σύνθεση της Hyundai θα αποτελείται από τρία αυτοκίνητα, τα οποία θα οδηγούν ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής, Τιερί Νεβίλ, και ο κάτοχος του τίτλου για το 2019, Οτ Τάνακ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Φουρμό ξεκίνησε να ασχολείται σχετικά αργά με τους αγώνες ράλι. Άρχισε να «τρέχει» το 2017, αλλά οι εμφανίσεις του τράβηξαν την προσοχή του επικεφαλής της M-Sport, Μάλκολμ Γουίλσον. Μέχρι το 2021, είχε «ανέβει» στη μεγάλη κατηγορία οδηγώντας ένα Ford Fiesta WRC. Στη γεμάτη προκλήσεις σεζόν του 2022 «υποβιβάστηκε» στην ομάδα της M-Sport για την κατηγορία WRC2, ωστόσο φέτος ο Γάλλος έδειξε τις δυνατότητές του πανηγυρίζοντας πέντε παρουσίες στο βάθρο με ένα Puma Rally1 HYBRID.
Στην διάρκεια του 2024 το τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai... μοιράζονταν οι Ντάνι Σόρντο, Εσαπέκα Λάπι και Αντρέας Μίκελσεν. Όμως, ο επικεφαλής της ομάδας, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, πιστεύει ότι η παρουσία του Φουρμό ως οδηγού... πλήρους απασχόλησης θα είναι το κομμάτι που λείπει από το παζλ, προκειμένου η Hyundai να στεφθεί εκ νέου πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές. Πάντως, η ομάδα έχει αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να «κατεβάζει» και τέταρτο αυτοκίνητο στους αγώνες του 2025, επιβεβαιώνοντας ότι συνεχίζονται οι σχετικές συζητήσεις με τους Σόρντο, Μίκελσεν και Λάπι.