MENU

Έχουν επιλέξει να το λένε, λόγω και του χρωματισμού του μονοθεσίου, "Papaya rules". Στην πράξη, βέβαια, το 2024 αποδεικνύεται πως αυτοί οι rules είναι Paparia: η ΜακΛάρεν θέλει να επιστρέψει μετά το μακρινό 1998 στην κορυφή του πρωταθλήματος κατασκευαστών και θα τα καταφέρει, όμως στο τέλος αρκετοί θα θυμούνται την κακή διαχείριση που έκανες πολλές φορές προκειμένου να διατηρήσει την ισορροπία ανάμεσα στους δύο πιλότους της. 

Αυτό φάνηκε και στο Κατάρ. Ο poleman Λάντο Νόρις έφυγε άνετα μπροστά χωρίς ν' απειληθεί και όντας ο ταχύτερος εξ όλων πήγαινε για τη νίκη στο sprint race. Αμ δε: η ομάδα του θυμόταν πως ο Πιάστρι του είχε χαρίσει, κατ' ουσίαν, τη νίκη στον αντίστοιχο αγώνα της Βραζιλίας κι έδωσε εντολή στον Βρετανό να κάνει, λίγο πριν τον τερματισμό, στην άκρη προκειμένου να νικήσει ο Αυστραλός! 

Κάπως έτσι, μ' αυτόν τον αμιγώς... ξενέρωτο τρόπο ο Όσκαρ Πιάστρι «θριάμβευσε» στο Κατάρ, αφήνοντας πίσω του τον Λάντο Νόρις. Αυτό, βέβαια, ουδόλως απασχολεί τη ΜακΛάρεν που έκανε το δεύτερο σερί 1-2 σε sprint races και αν πάρει αύριο 15 βαθμούς περισσότερους από τη Φεράρι στέφεται πρωταθλήτρια κατασκευαστών μετά από 26 ολόκληρα χρόνια... 

Ο Τζόρτζ Ράσελ συμπλήρωσε το βάθρο του αγώνα σπριντ, με τους Σάινθ-Λεκλέρκ στο 4-5 να ρίχνουν, κατ' ουσίαν, λευκή πετσέτα από πλευράς Σκουντερία για τους κατασκευαστές. 

Χάμιλτον, Χούλκενμπεργκ και Φερστάπεν (πρέπει να ήταν ελαφρώς πιωμένος ακόμη ο παγκόσμιος πρωταθλητής, μιας και έχουμε να δούμε τόσο κακή απόδοση απ' αυτόν από τότε που πήγαινε δευτέρα δημοτικού) συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη 8άδα ενός μίνι grand prix κατά το οποίο, ως συνήθως, δεν έγιναν παρά ελάχιστα. 

Όταν το highlight σου είναι το ότι ο ένας άφησε τον άλλον να κερδίσει, κάτι δεν πάει και πολύ καλά με αυτά τα αχρείαστα sprint- έτσι δεν είναι; 

Sprint race Κατάρ: Ο Όσκαρ Πιάστρι πήρε τη νίκη