MENU

Ως το δεύτερο μοντέλο που παράγεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), το όχημα επενδύει στα γνωστά πλεονεκτήματα του μοντέλου όπως οι επιδόσεις, η αυτονομία, η ενεργειακή απόδοση και η φόρτιση. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της πλατφόρμας με επίπεδο δάπεδο. Το εξωτερικό είναι δυναμικό, σπορ και με τέλειες αναλογίες. Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Audi καθορίζει και το εσωτερικό. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το A6 e-tron προσφέρει πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως εικονικούς εξωτερικούς καθρέφτες δεύτερης γενιάς, πανοραμική γυάλινη οροφή που γίνεται αδιαφανής με το πάτημα ενός κουμπιού και φωτιζόμενα Audirings στο πίσω μέρος. Τα A6 e-tron και S6 e-tron* θα διατίθενται ως εκδόσεις Sportback και Avant.

Το εξωτερικό: κομψό και προοδευτικό

Ο καθαρός σχεδιασμός του αμαξώματος εστιάζει στο δυναμισμό, την προοδευτικότητα και την κομψότητα. Το μπροστινό μέρος είναι ταυτόχρονα αρμονικό και εκφραστικό. Η λεπτή σχεδίαση των φώτων ημέρας και η φαρδιά μάσκα κάνουν το A6 e-tronνα φαίνεται επίπεδο και φαρδύ στο δρόμο.

Μια μαύρη μάσκα περιβάλλει το κλειστό και ανεστραμμένο singleframe, αντικατοπτρίζοντας την ξεχωριστή σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων e-tron. Οι προβολείς και άλλα λειτουργικά στοιχεία, όπως οι αισθητήρες του AdvancedDriverAssistanceSystem (ADAS) και οι εισαγωγές αέρα, είναι ενσωματωμένα στη μάσκα, καθιστώντας τα σχεδόν αόρατα.

Η δυναμική γραμμή οροφής του A6 e-tron εδράζεται σε μια ισχυρή βάση με χαμηλό ύψος οδήγησης. Ως καρδιά του αυτοκινήτου, η μπαταρία τονίζεται σχεδιαστικά από ένα μαύρο ένθετο στην περιοχή των μαρσπιέ. Το ένθετο δίνει στο αυτοκίνητο μια επίπεδη, λεπτή και δυναμική εμφάνιση από το πλάι. Επεκτείνεται προς τα πίσω και ενσωματώνει τους ανακλαστήρες, δίνοντας στο A6 e-tron μια οπτικά επιμηκυμένη εμφάνιση. Το Avant χαρακτηρίζεται επίσης από μια πολύ επίπεδη γραμμή οροφής, με την κολόνα D να έχει απότομη κλίση προς τα εμπρός. Ένα διακοσμητικό κομμάτι με εμφάνιση αλουμινίου από την κολόνα A έως την αεροτομή οροφής είναι ένα νέο, ξεχωριστό χαρακτηριστικό του A6 Avante-tronκαι δημιουργεί υψηλή αναγνωρισιμότητα.

Το πίσω μέρος αποπνέει έναν συνδυασμό σπορ κομψότητας και πλήρους ισχύος. Η καθαρή αρχιτεκτονική, σε συνδυασμό με τη συνεχή και τρισδιάστατη φωτεινή λωρίδα, προσδίδει στο νέο A6 e-tron σχεδιαστική καθαρότητα και μία δυναμική όψη. Η αεροτομή αποτελεί μοναδικό χαρακτηριστικό του Sportback και ο εντυπωσιακός οπτικά πίσω διαχύτης τονίζει περαιτέρω τη σπορ και δυναμική εμφάνιση του πίσω μέρους.

Το A6 e-tron προσφέρει γενναιόδωρους χώρους, απόλυτη άνεση και καθημερινή χρηστικότητα. Έχει μήκος 4.928 χιλιοστά και πλάτος 2.137 χιλιοστά (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών), με μεταξόνιο 2.946 χιλιοστά. Το μοντέλο Avant έχει ύψος 1.527 χιλιοστά, ενώ το μοντέλο Sportback έχει ύψος 1.487 χιλιοστά.

Το Audi A6 e-tron διαθέτει δυναμικές ζάντες aero 19 ιντσών , στο βασικό εξοπλισμό, ενώ το Sline διαθέτει ζάντες 20 ιντσών σε γκρι graphite. Το A6 e-tron διατίθεται στάνταρ με ζάντες 20 ιντσών. Προαιρετικά διατίθενται εντυπωσιακές ζάντες έως 21 ιντσών. Εννέα ξεχωριστά σχέδια  είναι διαθέσιμα, συμπεριλαμβανομένων έξι από τηνAudiSport.

Το εξωτερικό του AudiA6 e-tron διαφέρει μεταξύ της βασικής έκδοσης, του Sline και της έκδοσης S. Έως οκτώ εξωτερικά χρώματα είναι διαθέσιμα κατά το λανσάρισμα, συμπεριλαμβανομένου του στάνταρ χρώματος Γκρι Magnetic , καθώς και των μεταλλικών Λευκό Glacier, Γκρι Typhoon  και Μαύρο Mythos  που τονίζουν τον ισχυρό και προοδευτικό σχεδιασμό του εξωτερικού. Διατίθενται επίσης δύο μπλε αποχρώσεις, τα μεταλλικά Μπλε Plasma  και Μπλε Malpelo. Το περλέ Γκρι Daytona και το Μπεζ Siam  προορίζονται αποκλειστικά για την έκδοση Sline και την έκδοση S.

Καλύτερο στην κατηγορία: εξαιρετική αεροδυναμική

Η ανώτερη αεροδυναμική αποτελεί βασικό συστατικό της μακράς ιστορίας επιτυχιών της Audi. Οι αεροδυναμικοί ήρωες του παρελθόντος, όπως το Audi 100 (C3) και το Audi 80 (B3), ανήκουν επίσης στη μεσαία κατηγορία.

Η θρυλική τιμή Cd του Audi 100 τρίτης γενιάς σήμαινε ότι αποκαλείτο «παγκόσμια πρωταθλήτρια αεροδυναμικής όλων των κατηγοριών». Με τιμή Cd 0,30, η Audi ξεπέρασε τους ανταγωνιστές της το 1982 - και συνέχισε να το κάνει για πολλά χρόνια. Σήμερα, το AudiA6 e-tron γράφει ένα νέο κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία επιτυχίας.

Στην Audi, η σπορ σχεδίαση και η αεροδυναμική δεν έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους: Οι βέλτιστες βασικές ρυθμίσεις και οι πολυάριθμες βελτιστοποιήσεις λεπτομερειών συμβάλλουν στην εξαιρετική αεροδυναμική και εξασφαλίζουν εξαιρετικά χαμηλή τιμή  του αεροδυναμικού συντελεστή Cd 0,21 για το Sportback, καθιστώντας το, το καλύτερο Audi όλων των εποχών από άποψη αεροδυναμικής και το πιο αεροδυναμικό όχημα σε ολόκληρο το VolkswagenGroup. Το Avant επιτυγχάνει επίσης πολύ καλή τιμή Cd 0,24, καθιστώντας το ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του.

Το μπροστινό μέρος είναι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο και διαθέτει αεροκουρτίνες που επηρεάζουν θετικά τη ροή γύρω από το μπροστινό μέρος και τους τροχούς. Η γυάλινη επιφάνεια της καμπίνας είναι εξαιρετικά λεπτή και η οροφή έχει κλίση προς τα πίσω. Επιπλέον, μια ελεγχόμενη εισαγωγή ψυχρού αέρα κάτω από το single frame του.

Το Audi A6 e-tron διασφαλίζει ότι το ρεύμα αέρα μπορεί να ρέει γύρω από αυτήν τη ζώνη με ελάχιστες απώλειες. Η Audi έχει βελτιστοποιήσει περαιτέρω αυτό το σύστημα με πρόσθετα εξαρτήματα. Το κάτω μέρος του δαπέδου παίζει επίσης ζωτικό ρόλο στην αεροδυναμική φιλοσοφία μέσω υψηλού βαθμού στεγανοποίησης και μικρών βελτιστοποιήσεων διαφόρων εξαρτημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν ειδικά προσαρμοσμένα διακοσμητικά τροχών και τρισδιάστατες σχεδιαστικές λεπτομέρειες μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς, που έχουν βελτιστοποιηθεί ξεχωριστά για τα Sportback και Avant, το κάτω μέρος, την μπαταρία, τον πίσω άξονα και τα πάνελ μαρσπιέ. Ένας φαρδύς και αεροδυναμικά βελτιστοποιημένος διαχύτης επιτυγχάνει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ της ανύψωσης στον πίσω άξονα και της τιμής Cd . Το Avant είναι επίσης εξοπλισμένο με μία αεροτομή στον διαχύτη. Aero στοιχεία με τη μορφή πλευρικών αεροτομών στο πίσω μέρος του A6 Avante-tron επιτρέπουν ελεγχόμενη ακινητοποίηση. Η αεροτομή της χαμηλής οροφής βελτιώνει επίσης την αεροδυναμική. Οι αεροδυναμικές βελτιστοποιήσεις που προσφέρονται από μερικές από τις ζάντες διαφόρων μεγεθών ολοκληρώνουν το concept αεροδυναμικής. Για παράδειγμα, προσφέρεται μία ελκυστική ζάντα aero 21" με πλαστικά καλύμματα. Οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέπτες συγκαταλέγονται στα δοκιμασμένα αεροδυναμικά στοιχεία που είναι ήδη γνωστά στο Audi Q8 e-tron. Η δεύτερη γενιά τους χρησιμοποιείται στο AudiA6 e-tron και πλέον μπορούν να διπλώνουν ηλεκτρικά. Οι συμπαγείς κάμερες έχουν σχήμα βελτιστοποιημένο ως προς τη ροή, το οποίο μειώνει την μετωπική επιφάνεια του οχήματος και βελτιώνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας.

Καινοτόμα τεχνολογία φωτισμού

Με το νέο Audi A6 e-tron, η Audi υπογραμμίζει τον ηγετικό της ρόλο στη σχεδίαση και την τεχνολογία φωτισμού - ένα ουσιαστικό μέρος του DNA της Audi. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν τρισδιάστατη σχεδίαση και προσφέρουν ψηφιακές υπογραφές, φέρνοντας κοντά τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο. Η οικογένεια AudiA6 e-tron προσφέρει ψηφιακά φώτα ημέρας με τεχνολογία LED ως προαιρετικό εξοπλισμό, καθώς και ψηφιακά πίσω φώτα OLED δεύτερης γενιάς.

Με περίπου 45 τμήματα ανά ψηφιακό πάνελ OLED, το A6 e-tron επιτρέπει την επικοινωνία Car2X και αυξάνει την οδική ασφάλεια. Το φως εμφανίζεται πιο ζωντανό και ευφυές στο νέο AudiA6 e-tron χάρη στην τέλεια συμβίωση μεταξύ της σχεδίασης φωτισμού και της νέας τεχνολογίας.

Όσον αφορά τα ψηφιακά πίσω φώτα OLED δεύτερης γενιάς, δέκα πάνελ OLED με 450 τμήματα χρησιμοποιούν έναν ειδικά αναπτυγμένο αλγόριθμο για τη δημιουργία μιας νέας εικόνας πολλές φορές το δευτερόλεπτο. Η ενεργή ψηφιακή υπογραφή φωτός δείχνει επίσης το δρόμο προς το μέλλον της τεχνολογίας φωτισμού Audi. Στο μπροστινό μέρος, η ενεργή ψηφιακή υπογραφή φωτός δημιουργείται από την αλληλεπίδραση του αλγορίθμου με δώδεκα ρυθμιζόμενα τμήματα. Στο πίσω μέρος, όλα τα ψηφιακά τμήματα OLED χρησιμοποιούνται για τον σκοπό αυτό. Τα μεμονωμένα τμήματα φωτός αλληλεπιδρούν με τέτοιο τρόπο ώστε η συνολική φωτεινή ένταση της φωτεινής υπογραφής να μην μεταβάλλεται.

Η Audi καθιερώνει νέα επίπεδα σχεδιασμού φωτισμού, λειτουργικότητας και ασφάλειας με τη δεύτερη γενιά ψηφιακών πίσω φώτων OLED. Η Audi έχει επίσης αναπτύξει περαιτέρω τις λειτουργίες ασφαλείας της. Η ανίχνευση εγγύτητας που είναι ήδη γνωστή από άλλα μοντέλα της Audi έχει επεκταθεί στο νέο A6 e-tron για να συμπεριλάβει το φως επικοινωνίας. Προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου για ατυχήματα και ακινητοποιήσεις από βλάβες. Εκτός από τα κανονικά γραφικά των πίσω φώτων, το φως επικοινωνίας εμφανίζει μια συγκεκριμένη στατική υπογραφή πίσω φώτων με ενσωματωμένα προειδοποιητικά σύμβολα στο ψηφιακό πίσω φως OLED 2.0 σε κρίσιμες καταστάσεις οδήγησης ή κυκλοφορίας.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται θέτει επίσης νέα πρότυπα όσον αφορά την εξατομίκευση: με οκτώ ψηφιακές υπογραφές φωτός στα πρόσφατα σχεδιασμένα ψηφιακά φώτα ημέρας των προβολέων MatrixLED και στα ψηφιακά πίσω φώτα OLED 2.0, ο οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει το A6 e-tron του με εντελώς νέο τρόπο, ανάλογα με τον επιλεγμένο εξοπλισμό.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου AudiA6 e-tron είναι ο εξαρτώμενος από τον εξοπλισμό φωτισμός του λογότυπου Audi στο πίσω μέρος. Αυτό τονίζει έντονα την εταιρική ταυτότητα της Audi και δίνει στο νέο A6 e-tron τη δική του προσωπικότητα.

Εσωτερικό και πανοραμική οθόνη MMI

Το εσωτερικό του Audi A6 e-tron είναι σταθερά προσανατολισμένο στις ανάγκες των χρηστών. Ο τρισδιάστατος σχεδιασμός δημιουργεί μια μοναδική αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στους επιβάτες όσον αφορά στη σχεδίαση και την εργονομία. Η πανοραμική οθόνη MMI, με την κυρτή σχεδίαση και την τεχνολογία OLED , αποτελείται από το ψηφιακό Audi virtual cockpit 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών και, μαζί με την οθόνη MMI 10,9 ιντσών του συνοδηγού, σχηματίζουν μια ψηφιακή σκηνή με οπτικά σαφή σχεδιασμό.

Το ActivePrivacyMode επιτρέπει στον επιβάτη του μπροστινού καθίσματος να απολαμβάνει ψυχαγωγικό περιεχόμενο ενώ ταξιδεύει, όπως να παρακολουθεί ταινίες ή σειρές με streaming, χωρίς να αποσπά την προσοχή του οδηγού.

Ανάλογα με την τρέχουσα ταχύτητα και την πληρότητα των καθισμάτων, το περιεχόμενο είναι ή δεν είναι ορατό σε όλους.

Η Audi κάνει ένα σημαντικό βήμα μπροστά στην τεχνολογία οθόνης με το προαιρετικά διαθέσιμο head-updisplay με λειτουργία επαυξημένης πραγματικότητας (ARHuD). Η οθόνη αντανακλά ένα μεγάλο, κεκλιμένο επίπεδο εικόνας στο παρμπρίζ προς τον οδηγό. Εμφανίζει σχετικές πληροφορίες όπως ταχύτητα, σήματα κυκλοφορίας, συστήματα υποβοήθησης και σύμβολα πλοήγησης.

Το εσωτερικό δημιουργεί μια μοναδική ατμόσφαιρα. Η σχεδιαστική φιλοσοφία Soft Wrap εκτείνεται από πόρτα σε πόρτα σε όλο το πλάτος του πάνελ, δημιουργώντας μια ομοιογενή και περιβάλλουσα αίσθηση χώρου. Τα υλικά έχουν επιλεγεί από λειτουργική άποψη. Ταυτόχρονα, εξασφαλίζουν σαφή σχεδιαστική διαφοροποίηση των διαφόρων περιοχών στο εσωτερικό του οχήματος. Οι χώροι με προσανατολισμό στην άνεση έχουν σχεδιαστεί με γενναιόδωρες επιφάνειες και ποιοτικά υλικά. Αντίθετα, οι επακριβώς σχεδιασμένες περιοχές ελέγχου σε υψηλή ποιότητα και το μαύρο γυαλιστερό τονίζουν τη σαφήνεια της αλληλεπίδρασης με το όχημα. Οι οθόνες των προαιρετικών εικονικών εξωτερικών καθρεφτών βρίσκονται στο εσωτερικό των θυρών, ευδιάκριτα στη γωνία της κολόνας Α και της πόρτας.

Δημιουργείται επίσης ένα ψηφιακό περιτύλιγμα, το οποίο εκτείνεται από καθρέφτη σε καθρέφτη σε ολόκληρο τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και συνδέεται μέσω του φωτός δυναμικής αλληλεπίδρασης στη βάση του παρμπρίζ. Βασικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση του καθρέφτη, ο φωτισμός και τα συστήματα κλειδώματος είναι ενσωματωμένα στον κεντρικό πίνακα ελέγχου στην πόρτα του οδηγού. Ένα προαιρετικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού τεσσάρων ζωνών ολοκληρώνει την κομψή ατμόσφαιρα.

Το εσωτερικό προσφέρει άφθονο αποθηκευτικό χώρο και διάφορες θήκες. Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες, έναν φορτιστή κινητού τηλεφώνου και έναν αποθηκευτικό χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο με χωρητικότητα άνω των πέντε λίτρων. Το πορτμπαγκάζ παρέχει 502 λίτρα αποθηκευτικού χώρου και στα δύο μοντέλα, Avant και Sportback. Η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνει τη χωρητικότητα αποθήκευσης στα 1.422 λίτρα στο Avant και στα 1.330 λίτρα στο Sportback. Ο στάνταρ μπροστινός χώρος αποθήκευσης  κάτω από το καπό προσφέρει επιπλέον 27 λίτρα χώρου, ιδανικό για μικρές τσάντες ταξιδίου. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι 2.100 κιλά.

Έξυπνη πανοραμική γυάλινη οροφή με εναλλασσόμενη διαφάνεια

Μια προαιρετική καινοτόμος πανοραμική γυάλινη οροφή εμπλουτίζει περαιτέρω τα οχήματα. Σε αντίθεση με τους προηγούμενους τύπους, το γυαλί της πανοραμικής οροφής ελαχιστοποιεί το άμεσο ηλιακό φως και γίνεται αδιαφανές με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό λειτουργεί με την τεχνολογία PDLC (polymerdispersedliquidcrystal - διασκορπισμένο πολυμερές υγρών κρυστάλλων), η οποία μπορεί να αλλάξει από διάφανη σε αδιαφανή. Τα ηλεκτρικά εξαρτήματα γυαλιού περιέχουν δύο στοιχεία φιλμ PDLC, μεταξύ των οποίων επιπλέουν οι υγροί κρύσταλλοι που τους δίνουν το όνομά τους. Εάν δεν εφαρμόζεται τάση, οι κρύσταλλοι σχηματίζουν ένα αδιαφανές στρώμα, καθιστώντας τη γυάλινη οροφή αδιαφανή. Εάν εφαρμόζεται τάση, οι κρύσταλλοι ευθυγραμμίζονται έτσι ώστε η οροφή να γίνεται διαφανής. Μπορεί να ελεγχθεί μεμονωμένα ως "ψηφιακή κουρτίνα" μέσω ενός κουμπιού στη μονάδα οροφής. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από τέσσερις προεπιλογές.

Infotainment - ενσωμάτωση του ψηφιακού κόσμου των πελατών

Το σύστημα infotainment χρησιμοποιεί το AndroidAutomotiveOS ως λειτουργικό του σύστημα. Το A6 e-tron ενημερώνει το περιεχόμενό του μέσω over-the-air ενημερώσεων. Επομένως, οι πιο πρόσφατες υπηρεσίες Audiconnect και ο βελτιωμένος σχεδιασμός διαδρομών πλοήγησης e-tron, που διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό, είναι πάντα ενημερωμένοι. Εφαρμογές όπως το YouTube είναι διαθέσιμες μέσω του AudiApplicationStore, το οποίο είναι ενσωματωμένο απευθείας στο MMI και δεν απαιτεί smartphone για χρήση.

Το Audi Application Store παρέχει στους πελάτες πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών από κατηγορίες όπως: Υπηρεσίες μουσικής, βίντεο, πλοήγησης, στάθμευσης και φόρτισης, παραγωγικότητας, καιρού και ειδήσεων.

Εκτός από τη βελτιωμένη και πιο διαισθητική λειτουργία αφής, το νέο concept οθόνης και λειτουργίας προσαρμόζεται στις παγκόσμιες τάσεις προς την αλληλεπίδραση. Για παράδειγμα, ο φωνητικός έλεγχος έχει επεκταθεί σημαντικά και πλέον παίζει βασικό ρόλο. Ο αυτοεκπαιδευόμενος φωνητικός βοηθός του οχήματος, Audiassistant, μπορεί να ελέγχει πολλές λειτουργίες του οχήματος.

Ο ψηφιακός βοηθός Audi assistant έχει πρόσβαση σε πρόσθετο διαδικτυακό περιεχόμενο, όπως ο καιρός και γενικές γνώσεις. Μέσω μιας σύνδεσης στο ChatGPT (παρέχεται μέσω της Υπηρεσίας MicrosoftAzureOpenAI), οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το αυτοκίνητό τους χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα και να ακούσουν τις πληροφορίες που θα ήθελαν να γνωρίζουν κατά την οδήγηση.

Ο Audia ssistant αναγνωρίζει αυτόματα εάν πρέπει να εκτελέσει μια λειτουργία οχήματος, να αναζητήσει έναν προορισμό ή, για παράδειγμα, να παράσχει την πρόγνωση καιρού. Το σύστημα της Audi προωθεί ερωτήματα στο ChatGPT μόνο όταν δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων. Ο οδηγός απολαμβάνει μια απρόσκοπτη εμπειρία καθώς όλες οι λειτουργίες είναι ενσωματωμένες στο Audiassistant.

Το σύστημα ήχου Bang&OlufsenPremium με ηχεία στα προσκέφαλα εξασφαλίζει βέλτιστο ήχο. Με έναν ενισχυτή υψηλής απόδοσης, 20 ηχείων με ισχύ 830 Watt. Τέσσερα από αυτά είναι ενσωματωμένα στα προσκέφαλα των μπροστινών καθισμάτων, επιτρέποντας στην Audi να παρέχει προσωπικό ήχο surround, προσωπικές ανακοινώσεις πλοήγησης και τηλεφωνικές κλήσεις. Πρόσθετα μεγάφωνα στα ηχεία της κολόνας A και ηχεία μεσαίων συχνοτήτων δημιουργούν έναν ασύγκριτο 3Dsurround ήχο. Το δυναμικό διαδραστικό φως προσφέρει μια ποικιλία λειτουργιών επικοινωνίας, υποστηρίζοντας την αλληλεπίδραση του οχήματος με τους επιβάτες.

Εντυπωσιακή αυτονομία και απόδοση φόρτισης

Ισχυροί και εξαιρετικά αποδοτικοί ηλεκτρικοί κινητήρες με μπαταρία ιόντων λιθίου που αναπτύχθηκε πρόσφατα για την πλατφόρμα ΡΡΕ που αποτελείται από δώδεκα τμήματα και 180 πρισματικά στοιχεία συνολικής ολικής χωρητικότητας 100 kWh (καθαρά 94,9 kWh) εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 756 χιλιόμετρα (A6 Sportbacke-tron*) και έως 720 χιλιόμετρα (A6 Avante-tron*).

Με ισχύ έως 270 kW στα A6 Sportback/Avante-tron* performance (μέση Κατανάλωση 17,0 – 14,0 kWh/100kmWLTP : 0), το νέο AudiA6 e-tron* προσφέρει τη σπορ οδηγική εμπειρία για την οποία είναι γνωστή η Audi. Το AudiA6 e-tronperformance* (μέση Κατανάλωση 17,0 – 14,0 kWh/100kmWLTP) επιταχύνει από το μηδέν στα 100 km/h σε 5,4 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 210 km/h. Το A6 e-tron παρέχει ισχύ 370 kW (405 kW με launchcontrol) (μέση Κατανάλωση 17,4 – 15,7 kWh/100kmWLTP) Το A6 Sportbacke-tron και το A6 Avante-tron επιταχύνουν από 0-100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα (μέση Κατανάλωση 17,4 – 15,7 kWh/100kmWLTP) Η μέγιστη ταχύτητα είναι 240 km/h. Η αυτονομία του φτάνει τα 675 χιλιόμετρα (Α6 Sportbacke-tron) και έως 647 χιλιόμετρα (Α6 Avante-tron).

Χάρη στην τεχνολογία 800 Volt και τη μέγιστη ισχύ φόρτισης DC 270 kW στάνταρ, είναι δυνατές σύντομες στάσεις φόρτισης με το AudiA6 e-tron. Αυτό σημαίνει ότι το A6 Sportbacke-tronperformance μπορεί να επαναφορτιστεί σε κατάλληλο σταθμό φόρτισης (HighPowerCharging, HPC) για αυτονομία έως και 310 χιλιομέτρων σε μόλις δέκα λεπτά. Το επίπεδο φόρτισης  αυξάνεται από 10 σε 80% σε 21 λεπτά. Η έξυπνη υψηλής απόδοσης και προγνωστική θερμική διαχείριση είναι βασικά στοιχεία αυτής της εντυπωσιακής απόδοσης φόρτισης. Εξοπλισμένο με Plug&Charge, το όχημα εξουσιοδοτείται το ίδιο σε συμβατούς σταθμούς φόρτισης όταν το καλώδιο φόρτισης είναι συνδεδεμένο και ενεργοποιεί τη διαδικασία φόρτισης. Η διαδικασία φόρτισης είναι πλήρως αυτόματη. Εάν ένας σταθμός φόρτισης λειτουργεί με τεχνολογία 400 Volt, το AudiA6 e-tron μπορεί να χρησιμοποιήσει τμηματική φόρτιση. Για να γίνει αυτό, η μπαταρία των 800 Volt χωρίζεται σε δύο τμήματα, η καθεμία με τάση 400 volt, η οποία στη συνέχεια μπορεί να φορτιστεί παράλληλα με έως και 135 kW. Φόρτιση AC με έως 11 kW είναι δυνατή σε τυπικούς οικιακούς φορτιστές. Η δυνατότητα φόρτισης AC 22 kW θα προσφερθεί αργότερα.

Το προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι ένα σημαντικό στοιχείο για την αύξηση της απόδοσης και της αυτονομίας του AudiA6 e-tron. Αυτό το σύστημα μπορεί να χειριστεί περίπου 95% των καθημερινών διαδικασιών φρεναρίσματος. Το AudiA6 e-tron ανακτά έως και 220 kW. Η θερμοκρασία και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας παίζουν βασικό ρόλο εδώ. Η ανάκτηση πραγματοποιείται στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, με μικρή επιβράδυνση που αντιμετωπίζεται από τον πίσω άξονα για λόγους απόδοσης. Επιπλέον, είναι δυνατή μια υψηλότερη απόδοση πέδησης ανάκτησης στον πίσω άξονα λόγω του ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα.

Το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης (iBS) που είναι γνωστό σε προηγούμενα μοντέλα e-tron έχει βελτιωθεί σημαντικά ως μέρος της PremiumPlatformElectric.

Ακριβής δυναμική οδήγησης, υψηλή άνεση

Το τυπικό DNA της Audi είναι επίσης εμφανές στην ανάρτηση. Εδώ, υπάρχει μια επακριβώς καθορισμένη φιλοσοφία ρύθμισης και τα συστήματα ελέγχου της ανάρτησης συντονίζονται με ακρίβεια μεταξύ τους. Ο άμεσα ρυθμισμένος μπροστινός άξονας επηρεάζει σημαντικά τη δυναμική συμπεριφορά του A6 e-tron*, κάνοντας το όχημα ιδιαίτερα ευέλικτο.

Προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση - ένα σύστημα αερανάρτησης με ελεγχόμενη απόσβεση - προσφέρει στο όχημα μία ευρεία συμπεριφορά μεταξύ υψηλής οδηγικής άνεσης και σπορ χειρισμού. Ανάλογα με την ταχύτητα και τις ατομικές προτιμήσεις, προσαρμόζεται σε συγκεκριμένες οδικές συνθήκες και ρυθμίζει το ύψος οδήγησης του αμαξώματος σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα. Η λειτουργία ενεργειακής απόδοσης (efficiencymode) στο AudidriveSelect είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Στη λειτουργία ενεργειακής απόδοσης, η ανάρτηση χαμηλώνει το αμάξωμα έως και 20 χιλιοστά ανάλογα με την ταχύτητα, βελτιώνοντας έτσι την αεροδυναμική του οχήματος. Αυτό χρησιμεύει για τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας και την αύξηση της αυτονομίας.

Το σύστημα τετρακίνησης εστιασμένο προς τα πίσω στο AudiS6 e-tron ενισχύει τη δυναμική οδήγηση με εξαιρετικά μεταβλητή κατανομή ροπής. Οι διαφορετικές διαστάσεις των ηλεκτροκινητήρων στον πίσω και τον μπροστινό άξονα επιτρέπουν κατανομή της ροπής με έμφαση στο πίσω μέρος ακόμη και υπό πλήρες φορτίο. Τα AudiS6 e-tron και A6 e-tron είναι εξοπλισμένα με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, βελτιώνοντας περαιτέρω τη σταθερότητα και τον σπορ χαρακτήρα.

Πάντα έτοιμα να βοηθήσουν: τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Το σύστημα drivingassistantplus είναι ένα νέο χαρακτηριστικό του A6 e-tron. Υποστηρίζει τον οδηγό κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, τη διατήρηση της ταχύτητας και της καθορισμένης απόστασης και με καθοδήγηση στη λωρίδα. Αυτό μπορεί να αυξήσει την οδηγική άνεση, ειδικά σε μεγάλα ταξίδια. Εκτός από διάφορους αισθητήρες, ανάλογα με την περιοχή, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα χαρτών υψηλής ανάλυσης και δεδομένα από άλλα οχήματα που συγκεντρώνονται στο cloud για να βελτιώσει την οδηγική συμπεριφορά. Εφαρμόζοντας αυτή τη μείξη πληροφοριών, το όχημα υπολογίζει τη διαδρομή μπροστά για να προσφέρει μια άνετη οδηγική εμπειρία σε όλο το εύρος ταχύτητας και σε κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Τα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης Parkassist plus με ένδειξη απόστασης κάμερα οπισθοπορείας, περιοριστής ταχύτητας βάσει σημάτων κυκλοφορίας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας βάσει κάμερας, adaptivecruisecontrol, , σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα παρακολούθησης κόπωσης οδηγού περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.

Τα πιο σημαντικά στοιχεία για το νέο AudiA6 e-tron

  • Εξωτερική σχεδίαση και αεροδυναμική
  • Δυναμικό, κομψό και προοδευτικό αμάξωμα
  • Λεπτή σχεδίαση των φώτων ημέρας και ένα φαρδύ singleframe
  • Μια συνεχής λωρίδα αλουμινίου από την κολόνα Α μέχρι την αεροτομή οροφής του A6 Avante-tron
  • Εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες δεύτερης γενιάς, τώρα ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
  • Οκτώ εξωτερικά χρώματα
  • Ο σπορ σχεδιασμός και η αεροδυναμική δεν έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους: Cd 0,21 (Sportback), 0,24 (Avant)

Τεχνολογία φωτισμού

  • Ο σχεδιασμός φωτισμού, το εύρος λειτουργιών και η οδική ασφάλεια αυξήθηκαν σημαντικά
  • Τα ψηφιακά πίσω φώτα OLED δεύτερης γενιάς εμφανίζουν συγκεκριμένες φωτεινές υπογραφές με προειδοποιητικά σύμβολα μαζί με κανονικά φωτεινά γραφικά
  • Δέκα ψηφιακά πάνελ OLED στα πίσω φώτα με συνολικά 450 τμήματα
  • Αριθμός pixel ανά ψηφιακό πάνελ OLED 2.0: 45 τμήματα
  • Πρώτο μοντέλο Audi στην ευρωπαϊκή αγορά με φωτιζόμενο λογότυπο Audi στο πίσω μέρος (ανάλογα με τη διαμόρφωση)
  • Ενεργή digital υπογραφή φωτισμού για προβολείς και πίσω φώτα
  • Οκτώ ψηφιακές υπογραφές φωτισμού για ψηφιακά φώτα ημέρας των προβολέων MatrixLED και των ψηφιακών πίσω φώτων OLED 2.0, που εμφανίζονται στο ΜΜΙ ή μέσω της εφαρμογής myAudi
  • Το φως επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης εγγύτητας, προειδοποιεί τους χρήστες του δρόμου με ειδικά σύμβολα

Εσωτερική σχεδίαση, οθόνη και concept λειτουργίας

  • Οι τρισδιάστατα σχεδιασμένες εφαρμογές εξασφαλίζουν μια γενναιόδωρη αίσθηση χώρου
  • Το εσωτερικό μεταφέρει ξεκάθαρες δομές και τονίζει μια σπιτική ατμόσφαιρα
  • Το softwrap εκτείνεται από τις πόρτες σε όλο το πλάτος του πίνακα ελέγχου
  • Οι ψηφιακές οθόνες εξωτερικών καθρεφτών είναι εργονομικά τοποθετημένες στο εσωτερικό της πόρτας στο ύψος θέασης στην κολόνα Α
  • Η πανοραμική οθόνη AudiMMI, με κυρτή σχεδίαση και τεχνολογία OLED, αποτελείται από το AudiVirtualCockpit11,9 ιντσών και μια οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών
  • Προαιρετική οθόνη MMl συνοδηγού 10,9 ιντσών με ActivePrivacyMode
  • Ηead-up display επαυξημένης πραγματικότητας
  • Νέα πανοραμική γυάλινη οροφή με δυνατότητα εναλλαγής διαφάνειας/αδιαφάνειας

Infotainment και ψηφιακές υπηρεσίες

  • Αποθηκεύστε εφαρμογές τρίτων που είναι ενσωματωμένες απευθείας στο όχημα
  • Functions on demand
  • μέσω Over-the-air.ενημερώσεις λογισμικού  Η λεπτή, ανεξάρτητα τοποθετημένη πανοραμική οθόνη AudiMMI έχει κυρτή σχεδίαση και τεχνολογία OLED και φιλοξενεί το Audivirtualcockpit 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών
  • ToAudiassistant είναι βαθιά ενσωματωμένος στο όχημα και είναι ένα αυτοεκπαιδευόμενο σύστημα
  • Ενσωμάτωση του ChatGPT
  • Βελτιωμένος σχεδιασμός διαδρομών e-tron

Συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Τα βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης parkassistplus, κάμερα οπισθοπορείας, περιοριστή ταχύτητας βάσει σημάτων κυκλοφορίας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας βάσει κάμερας, προσαρμοστική υποβοήθηση ταχύτητας, υποβοήθηση στάθμευσης parkassistplus με ένδειξη απόστασης, προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα, ανίχνευση κόπωσης και απόσπασης προσοχής.

Οδήγηση και ανάκτηση

  • Εξαιρετικά ενσωματωμένα εξαρτήματα και συμπαγής σχεδιασμός
  • 30% λιγότερος χώρος εγκατάστασης που απαιτείται για τους ηλεκτρικούς κινητήρες, το βάρος των κινητήρων μειωμένο κατά περίπου 20%
  • Εστίαση στην ενεργειακή απόδοση και την ακουστική
  • Βελτιστοποιημένη ακουστική χάρη στις βάσεις που τοποθετούνται στο περίβλημα
  • Απευθείας ψύξη λαδιού των ηλεκτροκινητήρων για αυξημένη πυκνότητα ισχύος
  • Αποφυγή βαρέων σπάνιων γαιών όσο το δυνατόν περισσότερο

Κατά το λανσάρισμα, υπάρχουν δύο επίπεδα επιδόσεων για κάθε αμάξωμα:

  • AudiA6 Sportbacke-tronperformance*: Ισχύς 270 kW, κίνηση στους πίσω τροχούς, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,4 δευτερόλεπτα
  • AudiA6 Avante-tronperformance*: Ισχύς 270 kW, κίνηση στους πίσω τροχούς, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,4 δευτερόλεπτα
  • AudiS6 Sportbacke-tron*: Ισχύς 370 kW (405 kW με launchcontrol), quattro, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα (με launchcontrol)
  • AudiS6 Avante-tron*: Ισχύς 370 kW (405 kW με launchcontrol), quattro, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα (με launchcontrol)
  • ΤελικήταχύτητατουA6 e-tronperformance* έως 210 km/h, έκδοσηSέως 240 km/h
  • Ανάκτηση με υψηλή απόδοση
  • Δυνατότητα πέδησης με ανάκτηση έως 220 kW
  • Ανάμειξη φρένων για ομαλή και σταθερή αίσθηση φρεναρίσματος.

Μπαταρία, φόρτιση και έξυπνη διαχείριση θερμότητας

  • Μπαταρία ιόντων λιθίου με συνολική χωρητικότητα αποθήκευσης 100 kWh (καθαρά 94,9 kWh)
  • Μέγιστη ισχύς φόρτισης έως 270 kW σε αντίστοιχους φορτιστές υψηλής απόδοσης (HPC)
  • Ισχύς φόρτισης 11 kW με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), 22 kW προγραμματισμένη κατά τον κύκλο ζωής
  • Δώδεκα τμήματα με 180 πρισματικές κυψέλες (15 κελιά συνδεδεμένα σε σειρά)
  • Μεταγενέστερη αρχική έκδοση με δέκα τμήματα και μεικτή χωρητικότητα αποθήκευσης 83 kWh
  • Μπαταρία ενσωματωμένη στη δομή σύγκρουσης και στο σύστημα ψύξης του οχήματος
  • Ομοιογενής μεταφορά θερμότητας χάρη στην πλάκα ψύξης που είναι ενσωματωμένη στο περίβλημα της μπαταρίας
  • Η προστασία κάτω από το δάπεδο από συνθετικό υλικό ινών εξοικονομεί βάρος
  • Η συναρμολόγηση της μπαταρίας υψηλής τάσης γίνεται στα κεντρικά στο Ingolstadt
  • Η μονάδα ελέγχου διαχείρισης της μπαταρίας (BMCe) ρυθμίζει το ρεύμα
  • Η μπαταρία υψηλής τάσης της PPE επιτρέπει την αποτελεσματική τμηματική φόρτιση σε σταθμούς φόρτισης 400 Volt
  • Προγνωστική θερμική διαχείριση
  • Η θερμική διαχείριση επιτρέπει τη μεταγενέστερη και συνεχή προετοιμασία της μπαταρίας υψηλής τάσης
  • Θερμαντήρας μπαταρίας για προετοιμασία της μπαταρίας υψηλής τάσης

Πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης

  • Το αποδεδειγμένο AudiDNA χαρακτηρίζει επίσης τα εξαρτήματα της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης - εντυπωσιακή δυναμική οδήγησης και κορυφαία άνεση
  • Μπροστινός άξονας με βελτιωμένη συμπεριφορά διεύθυνσης για βελτιστοποιημένο κράτημα στο δρόμο και δυναμική οδήγησης
  • Υψηλή ακρίβεια διεύθυνσης και περισσότερη αίσθηση διεύθυνσης με προσαρμοσμένο λογισμικό για το concept επίπεδου δαπέδου
  • AudiA6 e-tron με δυναμική ανάρτηση με ατσάλινα ελατήρια με σπορ, δυναμικά χαρακτηριστικά και καλή άνεση
  • Χαμηλό ύψος οδήγησης στο driveselectmodeefficiency για μέγιστη βελτίωση στην αεροδυναμική και μεγαλύτερη αυτονομία
  • A6 e-tron: διαφορετικές διαστάσεις των ηλεκτροκινητήρων στον πίσω και μπροστινό άξονα και κατανομή ροπής με έμφαση πίσω για δυναμικό χειρισμό
  • Ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό, είτε εξοπλισμένα με ειδικά ελαστικά για αντίσταση κύλισης και βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας ή ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης ελαστικά

Τιμές κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών των μοντέλων που αναφέρονται παραπάνω:

  • Audi A6 Sportback e-tron performance
  • Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kW/100 km, μεικτός κύκλος: 15,9-14,0. Εκπομπές CO2 σε g/km, μεικτός κύκλος: 0
  • Audi A6 Avante-tron performance
  • Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kW/100 km, μεικτός κύκλος: (17.0- 14,8.Εκπομπές CO2 σε g/km, μεικτός κύκλος: 0
  • Audi Α6 Sportback e-tron
  • Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kW/100 km, μεικτός κύκλος: 16,7-15,7.κπομπές CO2 σε g/km, μεικτός κύκλος: 0
  • Audi Α6 Avant e-tron
  • Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σε kW/100 km, μεικτός κύκλος: 17,4-16,4Εκπομπές CO2 σε g/km, μεικτός κύκλος
Νέο Audi A6 e-tron με 700+ χλμ. αυτονομία (pics)